Als er dan leden zijn die voorheen een vorig type GL1800 hebben gehad, zou ik ook graag "de verschillen" eens weten tussen de "vorige" en de "nieuwe" versie...

Wie is de gelukkige ..

Nou, eerste verschil is dat ik de achterkant van de nieuwe GL net een begrafenisvoertuig vind lijken oftewel foeilelijk maar smaken verschillen natuurlijk.wing67 schreef:Zijn er hier leden die een "nieuwe" GL1800 hebben, model 2012 , en die hun bevindingen eens kunnen laten geworden hiervan, ben wel nieuwsgierig hiernaar ...![]()
Als er dan leden zijn die voorheen een vorig type GL1800 hebben gehad, zou ik ook graag "de verschillen" eens weten tussen de "vorige" en de "nieuwe" versie...![]()
![]()
Wie is de gelukkige ..
Hallo,wing67 schreef:tja dat de achterzijde weer even wennen word is ons allemaal wel duidelijk, toen ik in 2001 (of 02) de eerste keer "de" GL1800 zag vond ik 'm ook aartslelijk, en dacht ook, wie gaat dat ooit kopen......., maar hoe langer we 'm zagen en er mee geconfronteerd werden, vond ik 'm blijkbaar niet alleen mooier worden, want hier zitten ondertussen ook al heel wat 1800 rijders...
![]()
Waar ik eigelijk nieuwsgierig naar was, zijn de rijverschillen/eigenschappen, omdat hetgene je op internet kan vinden van deze motor, is dat ze de perfectie ...---> verbeterd hebben, en daar wou ik eens iets van horen, van iemand die 'm al rijd..![]()
Als je op de praatjes van de dealer moet afgaan, zou het "dag en nacht" verschil zijn, maar dat geloof ik helemaal niet.....
Dat vond ik inderdaad grappig, in Motor nr 15/16 ordt de nieuwe 1800 vergeleken met de BMW K1600GTL en de Victory Visionpeter schreef:Je hebt een echte Japanse motor sinds dit nieuwe model in Japan wordt gemaakt en niet meer in de US.
TMPS zijn ook los niet al te duur aan te schaffen, ik rijd al een aantal jaren met een metertje op mn Valkyrie wel handig om continue de bandenspanning te kunnen zien. (wordt dit niet binnenkort verplicht gesteld in de auto?)wing67 schreef:
heb je de deluxe uitvoering ? heb je ook de TMPS of hoe noemen ze dat weeral exact ? (voor de bandenspanning) of is dit enkel voor de 2009-2011 modellen ?
..
Kan je me een kopie van dat artikel sturen? ik was nog opzoek naar dat artikel. (of komt het blad nog uit, ik zie het nu niet in de boekhandel)RonalT schreef: Dat vond ik inderdaad grappig, in Motor nr 15/16 ordt de nieuwe 1800 vergeleken met de BMW K1600GTL en de Victory Vision
En daar wordt gesproken over "Deze in Amerika geassambleerde Japanner....".
Grappig hoe zo'n blad zo'n fout kan maken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten