navigatie garmin 660
-
y.stienstra
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 04 apr 2012, 18:27
- Type Goldwing: GL1800
navigatie garmin 660
Is er ook een die daar een mening over heeft.

-
RonalT
Re: navigatie garmin 660
De vraag of er iemand een mening heeft over .....
Formuleer je vraag eens duidelijker, een mening heeft natuurlijk iedereen over iets.
Formuleer je vraag eens duidelijker, een mening heeft natuurlijk iedereen over iets.
mijn antwoord is JAy.stienstra schreef:Is er ook een die daar een mening over heeft.![]()
- BartEnHenny
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 03 apr 2012, 08:17
- Type Goldwing: GL1200
Re: navigatie garmin 660
Zo'n duidelijke vraag, krijgt zo'n duidelijk antwoord.
Niets mooier dan je vleugels uitslaan op je 1200A-WING!!
- Black Wing
- Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
- Berichten: 2016
- Lid geworden op: 09 apr 2006, 19:25
- Type Goldwing: GL1500
- Locatie: Lelystad
Re: navigatie garmin 660
RonalT, moet je deze niet verplaatsen naar een andere afdeling

Groeten, Eric
Re: navigatie garmin 660
een Pure Pearl red - metallic '97 ST1100
De wereld was eerst plat! Maar toen God ontdekte dat motorrijden gaaf is, maakte hij haar rond om zo eeuwig te kunnen rijden...
Historie: 1989: CBX550F, 1992: Suzuki ER185, 1995: VFR750F '92, 2002: Suzuki VX800, 2006: Kawasaki EN500, 2009: VFR750F '88, 2012: GL1200 '88, 2018: GL1500 '89
De wereld was eerst plat! Maar toen God ontdekte dat motorrijden gaaf is, maakte hij haar rond om zo eeuwig te kunnen rijden...
Historie: 1989: CBX550F, 1992: Suzuki ER185, 1995: VFR750F '92, 2002: Suzuki VX800, 2006: Kawasaki EN500, 2009: VFR750F '88, 2012: GL1200 '88, 2018: GL1500 '89
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten


