Ik woon in Duitsland en nou wil de TUV keuring dat de zijstandaard automatisch in klapt als je de motor recht opzet

Weet iemand hoe ik dat het beste kan doen?
Groet,
Verarie
verarie schreef:Hallois er iemand die mij kan vertellen hoe ik mijn zijstandaard van de gl 1100 automatisch kan laten inklapen.
Ik woon in Duitsland en nou wil de TUV keuring dat de zijstandaard automatisch in klapt als je de motor recht opzet![]()
Groet,
Verarie
verarie schreef: Deze winter mocht ik niet rijden omdat er voor de goldwing geen winterbanden zijn M+S of met sneeuwvlokje erop.
Onzin, ik rij al vanaf 1979 Goldwing en heb ook veel Goldwing treffens bezocht in die jaren en daardoor ook in Duitsland contacten opgedaan. De Duitse GL1100 was in deze gelijk aan de Nederlandse GL1100, net als bij de GL1000 zal de standaard niet automatisch inklappen. De Duitse GL1000 of GL1100 rijders moeten elk jaar naar de TUV keuring (APK) en deze controleur zou dit moeten weten als hij ook de jaarlijkse keuring op motoren doet dat deze standaard niet automatisch inklapt. Anders moet hij maar eens met bewijzen komen door b.v. de typegoedkeuring als hij denkt dat dit moet, dit zal hem niet lukken voor de GL1100.verarie schreef:Hallois er iemand die mij kan vertellen hoe ik mijn zijstandaard van de gl 1100 automatisch kan laten inklapen.
Ik woon in Duitsland en nou wil de TUV keuring dat de zijstandaard automatisch in klapt als je de motor recht opzet![]()
Groet,
Verarie
Snowdog schreef:verarie schreef: Deze winter mocht ik niet rijden omdat er voor de goldwing geen winterbanden zijn M+S of met sneeuwvlokje erop.
Let op , M+S zonder sneeuwvlokje is geen winterband , M+S met sneeuwvlokje is wel een winterband .
Gr Ron .
Wingnut schreef:Onzin, ik rij al vanaf 1979 Goldwing en heb ook veel Goldwing treffens bezocht in die jaren en daardoor ook in Duitsland contacten opgedaan. De Duitse GL1100 was in deze gelijk aan de Nederlandse GL1100, net als bij de GL1000 zal de standaard niet automatisch inklappen. De Duitse GL1000 of GL1100 rijders moeten elk jaar naar de TUV keuring (APK) en deze controleur zou dit moeten weten als hij ook de jaarlijkse keuring op motoren doet dat deze standaard niet automatisch inklapt. Anders moet hij maar eens met bewijzen komen door b.v. de typegoedkeuring als hij denkt dat dit moet, dit zal hem niet lukken voor de GL1100.verarie schreef:Hallois er iemand die mij kan vertellen hoe ik mijn zijstandaard van de gl 1100 automatisch kan laten inklapen.
Groet,
Verarie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten