DE AVONTUREN VAN DE GOLDWING "Jadzia"

Plaats hier algemene onderwerpen die betrekking hebben op de Goldwing
Gesloten
Gebruikersavatar
WingMan84
Berichten: 1519
Lid geworden op: 12 jan 2010, 09:54
Contacteer:

DE AVONTUREN VAN DE GOLDWING "Jadzia"

Bericht door WingMan84 » 22 feb 2010, 18:09

Het bewogen leven van een Four-Wing, nadat zij verwaarloosd gedumpt was bij een waardeloze dealer..... Maar nu, wordt ze langzaam maar zeker gerestaureerd en hersteld in haar oude glorie!! :D :D 8) 8)
Laatst gewijzigd door WingMan84 op 10 mei 2010, 13:47, 4 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
bikervivi
Berichten: 1113
Lid geworden op: 30 jul 2006, 19:13
Type Goldwing: overig
Locatie: Schoten (B)
Contacteer:

Re: DE RARE AVONTUREN VAN JADKENJAY'S GOLDY

Bericht door bikervivi » 22 feb 2010, 18:24

da's wel pure ellende hopelijk vinden ze het mankement
Samaritan Riders vzw Riding for Dreams

Gebruikersavatar
director
Berichten: 3912
Lid geworden op: 22 mar 2006, 16:13
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Volkel
Contacteer:

Re: DE RARE AVONTUREN VAN JADKENJAY'S GOLDY

Bericht door director » 22 feb 2010, 18:26

ik hoop voor jou dat dit een kort topic wordt zodat je snel kunt gaan rijden.
succes ! :!:
Groeten uit Volkel,
Erik Windmeijer
oprichter van www.goldwingforum.nl

Mijn motorhistorie sinds 1985:
Verkocht: 1985, Honda CX500, (bj 1980); 1990, Honda CM400t; 1998, Yamaha XS 400 SE, (bj 1980); 2000, Honda CX500, (bj 1983); 2004, BMW K75RT, (bj 1990); 2005, Honda Goldwing 1200 Asp, (bj 1985); 2017, Yamaha XV 535, (bj 1987); 2011, Honda Goldwing 1500 Asp, (bj 1989), 2019, Honda Goldwing 1800, (bj 2002)
In bezit:
2017, Oldwing (voor mijn oude dag)
2022, Honda CB350 Four, bj 1975
2018, Honda CB500 Four, bj 1975
2023, Honda Goldwing Tour DCT, bj 2018

sylviacbr
Berichten: 683
Lid geworden op: 30 mar 2006, 22:04
Locatie: hoogezand

Re: DE RARE AVONTUREN VAN JADKENJAY'S GOLDY

Bericht door sylviacbr » 22 feb 2010, 18:34

ga je uiteindelijk nog stappen ondernemen richting je dealer ??, ik zou het persoonlijk hier niet bij laten zitten , vindt het een slechte zaak dat ze je steeds met een kluitje in het riet sturen , en dan ook nog niet eens meer reageren op je mail , nee absoluut niet netjes .

hoop dat ze het nu eindelijk eens vinden ,want persoonlijk is dit geen goede start wat de kennismaking met de goldwing betreft , op deze manier zou het heel makkelijk kunnen dat je snel genezen bent van de goldwing , maar geloof me als alles straks goed draait dat je nooit meer anders wilt ..

gr sylvia
rijdt nooit harder dan je beschermengel vliegen kan

trots om een wingeruutgrunn te zijn.

Gebruikersavatar
WingMan84
Berichten: 1519
Lid geworden op: 12 jan 2010, 09:54
Contacteer:

Re: DE RARE AVONTUREN VAN JADKENJAY'S GOLDY

Bericht door WingMan84 » 22 feb 2010, 19:10

Oh ja ik ga zeker stappen ondernemen, heb al een brief klaar voor het hoofdkantoor van deze personen, moet alleen afwachten wat ze ontdekken waar hij nu is, zij zetten alles op papier indien iets helemaal niet gedaan is, wat volgens de ander z'n bewering wel is gedaan. Moet er voor zorgen dat ze geen poot meer hebben om op te staan! :evil: :evil:

japie de cipier
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 apr 2006, 22:03
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Den Hoorn [Z/H]
Contacteer:

Re: DE RARE AVONTUREN VAN JADKENJAY'S GOLDY

Bericht door japie de cipier » 22 feb 2010, 19:34

Ook een verklaring van de vorige eigennaar zou hier aan kunnen bijdragen, maar vergeet ook niet om een copy van de brief naar de BOVAG te sturen als ze daar tenminste lid van zijn.
Veel succes, je zal het nodig hebben.

ook sluit ik me aan bij de director dat het een korte pol word.
Japie de Cipier.

als je denkt alles te weten, zal je wel dom willen blijven.
en als je niet luistert, zal je ook niets horen.
schuik@hotmail.com

jos
Berichten: 109
Lid geworden op: 12 apr 2006, 11:14
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Oirsbeek

Re: DE RARE AVONTUREN VAN JADKENJAY'S GOLDY

Bericht door jos » 22 feb 2010, 20:46

hoop voor je dat ie snel loopt,alleen ernaar kijken heb je ook niet veel aan.

sterkte ermee ,Jos
goldwing 1200 aspencade,84

Early
Berichten: 1216
Lid geworden op: 06 mei 2008, 23:45
Locatie: Deventer
Contacteer:

Re: DE RARE AVONTUREN VAN JADKENJAY'S GOLDY

Bericht door Early » 22 feb 2010, 21:34

Veel succes en hopelijk een snel laatste bericht waarin staat dat de directie van de keten waar je denaam nog hebt gemeld je tegemoed komt in de kosten.
Ik heb ook al wat gehad na aankoop van de wing maar zelf nadat de garantie was verstreken alles nog heel goed opgelost.
Alle lof voor Ten Kate in Nieuw Leusen.
Veel succes.
Mini Z Lambo, 1:10 Tamiya TT01, Xray T4.

tsmitje
Berichten: 585
Lid geworden op: 23 feb 2009, 20:27

Re: DE RARE AVONTUREN VAN JADKENJAY'S GOLDY

Bericht door tsmitje » 22 feb 2010, 23:11

een bak met ellende maar hopelijk is het snel opgelost.
en dan ga je genieten, en zal je zin hoe snel je dit vergeten bent.
vooral als je eens een keer met een forum rit meegaat.
was vorig jaar voor mij de eerste keer (volkel) en ik kijk nu al uit naar de volgende rit met het forum.

Early
Berichten: 1216
Lid geworden op: 06 mei 2008, 23:45
Locatie: Deventer
Contacteer:

Re: DE RARE AVONTUREN VAN JADKENJAY'S GOLDY

Bericht door Early » 22 feb 2010, 23:15

Maar eens gauw de DVD weer weer eens draaien om de namen weer eens de reveu te laten passeren.
Laatst gewijzigd door Early op 22 feb 2010, 23:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Mini Z Lambo, 1:10 Tamiya TT01, Xray T4.

Gebruikersavatar
WingMan84
Berichten: 1519
Lid geworden op: 12 jan 2010, 09:54
Contacteer:

Re: DE RARE AVONTUREN VAN JADKENJAY'S GOLDY

Bericht door WingMan84 » 22 feb 2010, 23:32

japie de cipier schreef:Ook een verklaring van de vorige eigenaar zou hier aan kunnen bijdragen, maar vergeet ook niet om een kopij van de brief naar de BOVAG te sturen als ze daar tenminste lid van zijn.
Veel succes, je zal het nodig hebben.

ook sluit ik me aan bij de director dat het een korte pol word.
waarom ook een brief naar de BOVAG? En ze zijn er lid van, heb het bordje zien hangen.

Gebruikersavatar
WingMan84
Berichten: 1519
Lid geworden op: 12 jan 2010, 09:54
Contacteer:

Re: DE RARE AVONTUREN VAN JADKENJAY'S GOLDY

Bericht door WingMan84 » 23 feb 2010, 10:36

GOED NIEUWS !! M'n wing is weer bijna klaar, ze hebben net gebeld. 1: de accu die de ander was vergeten te vullen met accuzuur, was dus naar de mallemoer, kon ook niet anders!! 2: hij had diverse contacten en stekkers gevonden die zwaar geoxideerd waren, zijn nu dus ook weer schoon. 3: de bougies zijn dus ook vernieuwd. 4: De rechter motor deksel had de pakking kapot, lekte olie, zijn ze nu nog aan het vervangen. 5: De banden! Achterband, proces rijp kaal. En de voorband, heeft ook niet lang meer te leven, vandaar ook het hobbelen.....
Ze hebben het nu ook getest, ff een tijdje laten lopen, uit zetten, daarna ff wachten en weer starten, en dat diverse malen herhaald, resultaat starten is geen probleem meer :D :D Dat was dus het probleem, de accu en de slechte contacten!! Het lekken wordt dus ook nog gemaakt. alle Kosten, het ophalen, nakijken, met de lekkage € 250,00.
En dan komen de banden er ook nog bij :? :? :shock: Dan zit ik op een bedrag van zo'n € 500,00 :shock: :shock:
MAAR!! Dan is hij nu wel helemaal in orde :!: :!: Moet ik nu alleen nog ff het geld bij elkaar krijgen, want dat terug vorderen bij die ander dat! Zal wel een tijdje gaan duren...... Het belangrijkste is dat m'n Wing weer operationeel wordt :D :D :D :D

japie de cipier
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 apr 2006, 22:03
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Den Hoorn [Z/H]
Contacteer:

Re: DE RARE AVONTUREN VAN JADKENJAY'S GOLDY

Bericht door japie de cipier » 23 feb 2010, 11:15

kijk dat is goed nieuws, maar wat een bagger heb dat bedrijf geleverd zeg.

en waarom ook die brief naar de BOVAG; leden van de organisatie hebben zich te houden aan de spelregels die zijn opgesteld door deze club.
en omdat je een zware klacht heb zou ik dus deze club er dus ook maar gelijk van op de hoogte brengen dat je vanvoornemens bent een klacht in te dienen bij één van hun leden.

maar het belangrijkste is, lekker toeren op een betrouwbare Wing.
Japie de Cipier.

als je denkt alles te weten, zal je wel dom willen blijven.
en als je niet luistert, zal je ook niets horen.
schuik@hotmail.com

Gebruikersavatar
WingMan84
Berichten: 1519
Lid geworden op: 12 jan 2010, 09:54
Contacteer:

Re: DE RARE AVONTUREN VAN JADKENJAY'S GOLDY

Bericht door WingMan84 » 23 feb 2010, 11:22

Ik heb nu nog een keer een brief aan die bagger leverancier gestuurd, is zijn laatste kans om het netjes op te lossen:

Bij deze wilde ik u nog laten weten hoe het verder is gegaan met de door mij bij U gekochte/ruil Honda Goldwing Aspencade GL1100 van 82.
Zoals ik U al had laten weten, was de motor nog steeds niet in orde. Bij de laatste keer kwam ik er achter dat de door u geleverde nieuwe accu, niet gevuld was met accuzuur, waardoor deze dus ook weer kapot was gegaan. Nieuwe accu € 72,00.
Maar nog steeds werkte de motor niet, was niet aan het lopen te krijgen. Toen bleek bij controle dat de bougies helemaal niet nieuw waren en heel smerig, maar, ook nu na het schoonmaken startte de motor nog steeds niet.
Daarom vorige week maar besloten hem door een erkende dealer te laten nakijken. Aangezien ik uw monteurs niet meer vertrouwde, heb ik hem naar een ander gebracht. En ook hem verzocht om de motor helemaal fatsoenlijk te controleren. Iets wat ik tot drie keer toe ook bij uw monteurs had gedaan!
Vandaag (23-02-2010) kreeg ik van de andere dealer een telefoontje, alle start problemen waren nu opgelost, het probleem: diverse geoxideerde stekkers en contacten. Slechte bougies. uw geleverde accu was dus inderdaad kapot, bleek na de test, dus is de door mij gekochte nieuwe accu getest en erin gezet. Tevens was er ook een lekkage aan de rechterzijde van de motor, alwaar een nieuwe pakking dus in moest.
Totale kosten van deze reparatie: € 250,00
Maar het slechte nieuws was nog niet afgelopen, het bleek ook namelijk dat allebei de banden slecht waren,
de achterband moet meteen eraf, daar krijg ik een proces voor indien ze mij aanhouden daarmee, en de voorband maakt het ook niet lang meer! En dat allemaal terwijl uw eigen garantie bepaling aangeeft dat wanneer de banden zo slecht zijn dat er automatisch nieuwe op worden gelegd, en dat een motor altijd fatsoenlijk rij klaar wordt afgeleverd! Iets wat dus duidelijk hier niet is gebeurd!
Terwijl u van mij wel een zo goed als nieuwe Scooter heeft ontvangen die in zeer goede staat verkeerde, en daarom ook zeer goed functioneerde! Zou het van uw zijde niet beter zijn om een motor pas te koop te zetten wanneer hij ook fatsoenlijk werkt en rij klaar is? Nu ben ik al bijna 2 maanden bezig met deze motor en heb ik nog nauwelijks er mee kunnen rijden.
Ik moet nu ook nog nieuwe banden betalen, wat ook weer zo'n € 250,00 gaat kosten.
Daarom nu mijn verzoek aan U, dat u mij € 570,00 betaalt voor de gemaakte kosten en ellende die ik tot nu met de motor heb gehad, en dan praten we nergens meer over.
Anders zie ik mij genoodzaakt om stappen te ondernemen en bij uw hoofdkantoor een officiële klacht in te dienen, en dan via rechtswege mijn geld terug te krijgen.

Is dit nog netjes genoeg, of verdiend hij het niet meer dat ik zo netjes blijf?? heb ik hem nu gestuurd ben benieuwd of hij nu wel reageert!?

Karin

Re: DE RARE AVONTUREN VAN JADKENJAY'S GOLDY

Bericht door Karin » 23 feb 2010, 11:33

Ik zou er nog kopieën van de bonnen bij doen.

Heb je de motor zelf al uitgeprobeerd?
Nu ga je af op horen zeggen dat ie goed is.
Dat heb je al eens eerder gehoord. :x

Als het mij zou overkomen, zou ik eerst zelf willen ondervinden of deze dealer wel goed werk heeft verricht. :wink:
Hij heeft nu ook lekker binnen gestaan en start wellicht makkelijker.
Eerst zien en dan geloven. :wink:

Succes, hopelijk is het nu je droommotor, en kun je eindelijk die leuke ritten rijden. :lol:

Gesloten