achterband verwisellen
achterband verwisellen
heeey
hoe verwisel julie de achter band ? moeten de koffers eraf ?
of kunnen ze blijfen zitten laten julie het doen of doe je het zelf ?
groeten mike
ps ik ben nog lang niet zo ver maar als het er op aan komt wel handig om alvast te weeten
hoe verwisel julie de achter band ? moeten de koffers eraf ?
of kunnen ze blijfen zitten laten julie het doen of doe je het zelf ?
groeten mike
ps ik ben nog lang niet zo ver maar als het er op aan komt wel handig om alvast te weeten
- Franklin
- Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
- Berichten: 149
- Lid geworden op: 26 mar 2006, 17:35
- Locatie: Veghel
De spoiler onder de koffers zitten(bij mij in iedergeval), met een boutje per zijkoffer en twee in de originele spatscherm net achter het wiel.
Ook moet je de chroom beugel demonteren die over de beide koffers gaat. Het ik een hele klus om alles te demonteren. Niet moeilijk wel veel werk.
Topkoffer losmaken, kabels losmaken in de zijkoffers, zijkoffers losmaken, achterspatbord (nummerplaat) verwijderen, uitlaten iets losdraaien en naar beneden weg draaien (anders kom je niet bij de as), remklauw demonteren, achteras eruit, tussenstang net achter het wiel losdraaien(ander kan het wiel er niet door) en dan heb je je wiel eruit.
Ook moet je de chroom beugel demonteren die over de beide koffers gaat. Het ik een hele klus om alles te demonteren. Niet moeilijk wel veel werk.
Topkoffer losmaken, kabels losmaken in de zijkoffers, zijkoffers losmaken, achterspatbord (nummerplaat) verwijderen, uitlaten iets losdraaien en naar beneden weg draaien (anders kom je niet bij de as), remklauw demonteren, achteras eruit, tussenstang net achter het wiel losdraaien(ander kan het wiel er niet door) en dan heb je je wiel eruit.
Groeten,
Franklin (°\=/°)
Ex GW 1500 rijder
Mille Miglia kitcar met Garmin Zūmo
Nieuwschierig? kijk HIER
Franklin (°\=/°)
Ex GW 1500 rijder
Mille Miglia kitcar met Garmin Zūmo
Nieuwschierig? kijk HIER
- jantje beton
- Berichten: 271
- Lid geworden op: 23 aug 2008, 11:41
- Locatie: HOESELT
nu een duidelijk antwoord
op de hefbrug
op groote poot
ten eerste:luchtvering volledig aflaten
ten tweede :uitlaten los draaien en 3 kwart slag omwringen
schroef van remklauw lossen zodat houder vrij is
groote schroef van hoofdas lossen en as eruit halen remklauw met houder omhoog duwen tussen koffer en band en zo komt alles vrij om het wiel eruit te halen hey is allemaal zeer preciesie werk maar zo is en niet anders en alles terug omgekeerde volgorde en klaae is de klus .
niet vergeten de remblokken na te kijken en als het moet vervangen en de pomp goed los te maken en met kopervet de bussen goed te bewerken .
grtjs Jantje Beton
op de hefbrug
op groote poot
ten eerste:luchtvering volledig aflaten
ten tweede :uitlaten los draaien en 3 kwart slag omwringen
schroef van remklauw lossen zodat houder vrij is
groote schroef van hoofdas lossen en as eruit halen remklauw met houder omhoog duwen tussen koffer en band en zo komt alles vrij om het wiel eruit te halen hey is allemaal zeer preciesie werk maar zo is en niet anders en alles terug omgekeerde volgorde en klaae is de klus .
niet vergeten de remblokken na te kijken en als het moet vervangen en de pomp goed los te maken en met kopervet de bussen goed te bewerken .
grtjs Jantje Beton
wees niet bedeesd jantje is hier geweest
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten