Bericht
door wingryder » 13 apr 2021, 14:26
Hoi Lean,
Ook uit Voorhout welkom op het forum, veel veilige en mooie km's toegewenst.
Groet,
Jan
Love to ride a goldwing!!!.
suzuki GT550 '75 tot '77 verkocht
400 cc ? Honda chopper achtig ding tot '83, verkocht
Eerste wing, een 1000, verkocht '84
2006 GL 1500,grijs, ingeruild op een rode
GL1800, deze in 2014 in ijsland aan brokken gereden, nu een zwarte
GL 1800,12-5-2021 verkocht