Misschien een rare titel, maar daar kom ik zo op terug.
Mijn naam is Rene, 44 jaar oud, en rij sinds m'n 20e redelijk fanatiek motor (met een kleine onderbreking).
Begonnen op een Honda cb500, en na een jaar Honda verlaten om er niet meer terug te komen.
Na dat jaar cb500 overgestapt naar een Suzuki GS1100GK, een importfiets.
Aantal jaren mee gereden, en ivm gezinsuitbreiding er een zijspan en aanhanger aangehangen.
Die combinatie heb ik zo'n 12 jaar gereden, zomer en winter.
Woon/werk verkeer, en het ene motortreffen na het andere.
Door een verbouwing ontstond de noodzaak voor een auto, dus motor de deur uit en 6 jaar zonder motor gezeten.
Kan natuurlijk niet goed gaan, en op een dag kwam ik toevallig lang motorhuis napoleon, even gestopt en daar stond een beauty van een BMW, een K1200LT. Ik weet, dat is not done hier, maar het word nog erger

Gaan zoeken naar een goede deal, en ff later stond er 1 voor de deur.
Deze aangepast aan mijn wensen, en dus staat ie hier nog steeds voor me klaar.
Mijn vrouw haalde afgelopen jaar haar rijbewijs, en kocht direct een BMW R1100RT.
Eigenlijk zijn we dus best een BMW minded familie


MAAR
Vandaag een deal gemaakt, en een 1500SE uit 98 op de kop getikt.
Wel een fiets met behoorlijk wat werk eraan, maar dat is hobby.
Ik heb dus totaal geen ervaring met Goldwing, en zal graag putten uit de info en kennis die jullie hier aanbieden om zelf deze fiets technisch en optisch weer tiptop te maken
De bedoeling is om hem/haar weer superstrak op de weg te zetten, en dan mag Goldwing me gaan overtuigen.
2 cilinders meer heeft ie al

Groeten
Rene