cooper schreef:Rob Pt schreef:Weinig tot geen chroom is PERFECT want veel chroom is AFSCHUWELIJK ...
Mag dit misschien een persoonlijke voorkeur zijn?

Natuurlijk mag dat, ik heb toch ook niets anders beweerd......
Geen chroom is PERFECT
Veel chroom is AFSCHUWELIJK
Twee verschillende voorkeuren in één adem genoemd. Wat mijn voorkeur heeft is wel duidelijk dacht ik. Als iemand veel chroom aan
zijn motor hangt of schroeft vind ik dat allemaal prima. Maar als hij zou vragen "Hoe vind je mijn motor?" dan krijgt 'ie het recht voor z'n raap: AFSCHUWELIJK LELIJK!!
En omgekeerd? De hele wereld mag mijn motor met alleen het standaard chroom ook AFSCHUWELIJK LELIJK vinden. Geen enkel probleem.
O ja, en die Valkyrie 2014 is dus nog steeds een AFSCHUWELIJK LELIJK
geval. Een motor wil ik het niet eens noemen.
Duidelijker kan ik het helaas niet uitdrukken zonder een permanente ban op dit forum op te lopen .........
pter n.d. schreef:Smaken verschillen nu eenmaal. Je kan deze moterfiets aankleden( een schermpje erop ,zadeltassen of harde zijkoffers ,een paar onderdelen chromeren en je hebt al een hele andere moterfiets)of hem kaal laten.
De ultieme oplossing: Honda dealers dit dit geval in de showroom hebben staan, links laten liggen want die kun je dus niet serieus nemen. M.a.w. naar een echte Honda dealer gaan en .......... een Goldwing kopen!
En wederom kan ik helaas niet duidelijker zijn.
Rob