Zijlampjes

Technische vragen, tips, trucs, enz.
peter

Zijlampjes

Bericht door peter » 15 jul 2008, 17:49

Hallo

De zijlampjes in de kuip (die lange aan weerszijde) gaan bij pas branden als ik de knipperlichten aan zet, zet ik ze weer uit gaat de betreffende zijlamp ook weer uit , horen die niet constant te branden als het contact aan staat :?:
Even voor de duidelijkheid linkerknipper=linkerzijlampje.

Harley

Bericht door Harley » 15 jul 2008, 17:52

De een wil ze laten branden , en de andere wil ze als richtingaanwijzer gebruiken , ik heb ze altijd aanstaan , zodra ik het licht aan doe.

peter

Bericht door peter » 15 jul 2008, 17:53

Dan moet ik zeker in de zijvakken duiken om ze anders aan te sluiten :?:

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13425
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Bericht door RonalT » 15 jul 2008, 19:41

Ik neem aan dat je de smalle lamp bedoel, net boven het rooster van de ventilator (onderste lamp op foto)
Deze branden normaal altijd als het contact aanstaat, dus tegelijk met de koplampen.
Om bij de aansluiting te komen moet je de vakken in de zijkant van de kuip eruit halen. Daar zie je de bedrading liggen.

Knipperen die lampen als de richtingaanwijzer het doet? Want dan zitten ze bij de richtingaanwijzer aan gesloten. Mogelijk zitten ze, als ze constant branden als je richting aan geef, bij de cornerlights aangesloten.


Afbeelding
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

peter

Bericht door peter » 15 jul 2008, 19:47

Ik denk bij de corneringlights want ze branden constant. De corneringlights moet ik veranderen want daat zit stroboscoop licht in en die heb ik nu uitgeschakeld. :cry:

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast