hoi luitjes, bij vervangen van oliekeerring schakelas moet daar de linkeruitlaat er in zn geheel vanaf??
en is het correct dat de as niet recht het blok ingaat maar via een plaatconstructie of standaard gebogen is
voor as het blok ingaat. kan in mijn wpboek geen afeelding vinden.
appie abc
oliekeering schakelas vervangen.
- appieabc
- Berichten: 1026
- Lid geworden op: 05 mei 2008, 20:08
- Type Goldwing: GL1500
- Locatie: amsterdam
- GlimWas
- Berichten: 538
- Lid geworden op: 19 apr 2013, 09:38
- Type Goldwing: overig
- Locatie: Op de NT1100DCT
Re: oliekeering schakelas vervangen.
Nee, de uitlaat hoeft er niet af. Het is niet het meest makkelijke klusje kwa bereikbaarheid van de keerring en het wil voorkomen dat je de schakelas niet tussen het frame door krijgt (bij mij uiteraard)
De schakelas bij een 1500 is niet het beste stukje engineering van Honda, laten we het daar maar bij laten. Misschien is een schakelhulp wel wat voor je, dat scheelt nog een keer de keerring vervangen......
Kijk anders hier even; (engels)
https://goldwingdocs.com/forum/viewtopi ... fa6586e08f
De schakelas bij een 1500 is niet het beste stukje engineering van Honda, laten we het daar maar bij laten. Misschien is een schakelhulp wel wat voor je, dat scheelt nog een keer de keerring vervangen......
Kijk anders hier even; (engels)
https://goldwingdocs.com/forum/viewtopi ... fa6586e08f
Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar with the seat
- appieabc
- Berichten: 1026
- Lid geworden op: 05 mei 2008, 20:08
- Type Goldwing: GL1500
- Locatie: amsterdam
Re: oliekeering schakelas vervangen.
Okee dank ga nog eens boel demonteren ik blijf twijfelen of zowieso zeg maar spruitstuk eraf moet .twijfel over brace heb ik niet die moet erop ! Wou hem eerst zelf maken maar lukt niet echt,dus ga um kopen of bestellen.
- appieabc
- Berichten: 1026
- Lid geworden op: 05 mei 2008, 20:08
- Type Goldwing: GL1500
- Locatie: amsterdam
Re: oliekeering schakelas vervangen.
Nog dank voor reactie. Groet martin