slingerend

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Gebruikersavatar
Pieter58
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 apr 2012, 23:04
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Twello

Re: slingerend

Bericht door Pieter58 » 27 mar 2018, 16:10

@jellegs
achterverlichting haperde...
voorband loopvlak oneffenheden in, m.n. bij bepaalde snelheid. dus hebben ze een nieuwe op gezet.
Maak plannen voor morgen..., leef vandaag.

wijnz
Berichten: 65
Lid geworden op: 25 jun 2016, 13:25

Re: slingerend

Bericht door wijnz » 28 mar 2018, 14:17

Een goldwing moet je gewoon strak door een bocht kunnen sturen ook zonder hyperproveren. Ik moet wel zeggen dat het met hyperproveren beter gaat. Echter gisteren voor het eerst in de regen gereden met mijn dunlop achterband en dat is geen feest, hij glibberde alle kanten op. Witte strepen pijlen maar ook uitgesleten sporen in het wegdek zorgen voor veel onrust. als het droog is dan is dit een perfecte achterband, ik glij wel een even over een tramrails maar daarna heeft die meteen grip.

Gebruikersavatar
jellegs
Berichten: 122
Lid geworden op: 04 jan 2018, 19:17
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Eindhoven

Re: slingerend

Bericht door jellegs » 07 apr 2018, 18:07

Afgelopen week ben ik in Oss geweest met het probleem. Ger heeft er 2 gloedje nieuwe banden opgelegt onder garantie. Petje af! Dat het nog bestaat! Ik heb nog niet veel gereden maar direct toen ik weg reed voelde ik al een wereld van verschil, hij houdt veel beter spoor, laat zich niet meer weg zetten door witte belijning en de wind kan die nu ook veel beter aan! Ik heb die rit een keer wat kwispelen gevoeld rond de 80 kmph.. denk ik.. het is ook weer even proberen. Misschien was het daar wel net het wegdek dat hubbelig was. Maar een vooruitgang is geboekt! Dat is zeker!
Yamaha Aerox (50cc) (verkocht)
Honda scoopy (50cc)
Suzuki V-strom 650 2010 (verkocht)
Honda CBR500R 2013 (verkocht)
Yamaha fz6 Fazer S2 2010
Suzuki Savage scrambler (verkocht)
Honda GL1200 Goldwing Aspencade 1985

Plaats reactie