harms 1100s hobbys NIEUWE FOTO's 26/3/13
- director
- Berichten: 3916
- Lid geworden op: 22 mar 2006, 16:13
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Volkel
- Contacteer:
Re: harms 1100s hobbys NIEUWE FOTO's
Ziet er mooi uit Harm, een black beauty. Vaak is de 1100 niet zo populair, maar in deze uitvoering ziet hij erg prachtig uit.
Is de bevestiging van de spiegels standaard, is mij nooit opgevallen.
Is de bevestiging van de spiegels standaard, is mij nooit opgevallen.
Groeten uit Volkel,
Erik Windmeijer
oprichter van www.goldwingforum.nl
Mijn motorhistorie sinds 1985:
Verkocht: 1985, Honda CX500, (bj 1980); 1990, Honda CM400t; 1998, Yamaha XS 400 SE, (bj 1980); 2000, Honda CX500, (bj 1983); 2004, BMW K75RT, (bj 1990); 2005, Honda Goldwing 1200 Asp, (bj 1985); 2017, Yamaha XV 535, (bj 1987); 2011, Honda Goldwing 1500 Asp, (bj 1989), 2019, Honda Goldwing 1800, (bj 2002)
In bezit:
2017, Oldwing (voor mijn oude dag)
2022, Honda CB350 Four, bj 1975
2018, Honda CB500 Four, bj 1975
2023, Honda Goldwing Tour DCT, bj 2018
Erik Windmeijer
oprichter van www.goldwingforum.nl
Mijn motorhistorie sinds 1985:
Verkocht: 1985, Honda CX500, (bj 1980); 1990, Honda CM400t; 1998, Yamaha XS 400 SE, (bj 1980); 2000, Honda CX500, (bj 1983); 2004, BMW K75RT, (bj 1990); 2005, Honda Goldwing 1200 Asp, (bj 1985); 2017, Yamaha XV 535, (bj 1987); 2011, Honda Goldwing 1500 Asp, (bj 1989), 2019, Honda Goldwing 1800, (bj 2002)
In bezit:
2017, Oldwing (voor mijn oude dag)
2022, Honda CB350 Four, bj 1975
2018, Honda CB500 Four, bj 1975
2023, Honda Goldwing Tour DCT, bj 2018
- harmdeboer
- Berichten: 3305
- Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57
- Type Goldwing: GL1200
- Locatie: stevensbeek
Re: harms 1100s hobbys NIEUWE FOTO's
de spiegels van de eerdere modellen zaten op het stuur. maar alle 1100's met deze kuip hadden als optie kuipspiegels.
dus de keus was aan de eigenaar...
de 1100 is wel een echt leuk speel motortje...
net als de 1000 weinig elektronica om je druk om te maken en rijden als een dijk...
en natuurlijk in vergelijk met alle elektronica e.d. op andere latere types een hele "lichte" motor...
dus de keus was aan de eigenaar...
de 1100 is wel een echt leuk speel motortje...
net als de 1000 weinig elektronica om je druk om te maken en rijden als een dijk...
en natuurlijk in vergelijk met alle elektronica e.d. op andere latere types een hele "lichte" motor...
Gl 1100 '81 i(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
- harmdeboer
- Berichten: 3305
- Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57
- Type Goldwing: GL1200
- Locatie: stevensbeek
Re: harms 1100s hobbys NIEUWE FOTO's
zo ff een update...
Het cardan was lek... Eergisteren vervangen....
Dus vanmorgen in de regen hup proefrijden...
Cardan doet het prima maar de motor leek wel vast te zitten op zijn plek...
Terug de schuur in, op de bok en...
G.v.d. Achterrem muur vast...
Snel de koffer er af remklauw los... Nee geen beweging in te krijgen...
Ontluchting los olie druk afgelaten en ja de klauw liet zich verwijderen...
Voor de zekerheid ontluchting vast druk opbouwen...
Nee de druk ging er toch niet meer vanaf... Dus nog 1x de ontluchting los... Ja nu willende busjes wel terug naar binnen...
Ik had al een donkerbruin vermoeden wat het zou kunnen zijn..
Toch voor de zekerheid een hulplijn ingeroepen...
Ja toch mijn vermoeden hoofdremcylinder achterrem (let wel 1983 heeft al gecombineerde remmen...) vermoedelijk overleden...
Bleeeg klut klusje! Dus morgen ff voor de zekerheid de remleiding controleren dan de remcylinder uitbouwen en een revisie setje er op...
Leuke klus maar niet heus...
Tja het is geen nieuwe motor he...
Ander nieuwtje... Ik wilde de voorkant er afhalen zodat ik met een half kale motor ging rijden...
Helaas vond de oom van een maat van mij dat niet goed...!?
Wat heeft die oom er over te zeggen... Niks ware het niet dat hij al enige tijd op zo'n model aast... En hij zijn 1100 graag inruilt tegen de mijne... Dus... 'Blackie' gaat er uit en dan krijg ik 'old red' er voor in de plaats... En 'old red' word dan mooi kaal gemaakt aan de voorkant...
O ja die oom financiert alleen de onderdelen dus wat hou ik er dadelijk aan over een kale 1100
Heb alle onderdelen origineel... Alleen sommige van een ouder type en 100 cc minder....
Het cardan was lek... Eergisteren vervangen....
Dus vanmorgen in de regen hup proefrijden...
Cardan doet het prima maar de motor leek wel vast te zitten op zijn plek...
Terug de schuur in, op de bok en...
G.v.d. Achterrem muur vast...
Snel de koffer er af remklauw los... Nee geen beweging in te krijgen...
Ontluchting los olie druk afgelaten en ja de klauw liet zich verwijderen...
Voor de zekerheid ontluchting vast druk opbouwen...
Nee de druk ging er toch niet meer vanaf... Dus nog 1x de ontluchting los... Ja nu willende busjes wel terug naar binnen...
Ik had al een donkerbruin vermoeden wat het zou kunnen zijn..
Toch voor de zekerheid een hulplijn ingeroepen...
Ja toch mijn vermoeden hoofdremcylinder achterrem (let wel 1983 heeft al gecombineerde remmen...) vermoedelijk overleden...
Bleeeg klut klusje! Dus morgen ff voor de zekerheid de remleiding controleren dan de remcylinder uitbouwen en een revisie setje er op...
Leuke klus maar niet heus...
Tja het is geen nieuwe motor he...
Ander nieuwtje... Ik wilde de voorkant er afhalen zodat ik met een half kale motor ging rijden...
Helaas vond de oom van een maat van mij dat niet goed...!?
Wat heeft die oom er over te zeggen... Niks ware het niet dat hij al enige tijd op zo'n model aast... En hij zijn 1100 graag inruilt tegen de mijne... Dus... 'Blackie' gaat er uit en dan krijg ik 'old red' er voor in de plaats... En 'old red' word dan mooi kaal gemaakt aan de voorkant...
O ja die oom financiert alleen de onderdelen dus wat hou ik er dadelijk aan over een kale 1100
Heb alle onderdelen origineel... Alleen sommige van een ouder type en 100 cc minder....
Gl 1100 '81 i(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
- harmdeboer
- Berichten: 3305
- Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57
- Type Goldwing: GL1200
- Locatie: stevensbeek
Re: harms 1100s hobbys NIEUWE FOTO's
gisteren de hoofd remcilinder van de gecombineerde remmen gereviseerd...
onder de auspiciën van goeroe Ger... ja was weer in oss..
maar goed dat ik daar niet vlakbij woon... anders zou ik denk ik mijn eigen koffie stoel er neer zetten...
goed blackie is nu "klaar" tijd voor de ruil... deze week...
dan volgen er weer foto's van old red. maar dan van jas aan naar jas uit....
wat gaat daar mee gebeuren...
makkelijk....
kuip er af.
lowers er af.
kuipbeugel er af
balans ijzer er af
topkoffer er af (beugel blijft wel zitten)
lamporen er op
knipperlichten er op
middenplaatje honda er op
koplamp er op.
Kabels van dashboard verlengen. afplakken en in pluggen...
wellicht een breed stuur er op...
wat moet ik nog zoeken... voor een paar tientjes zoek ik dan nog een donker rode dummytank voor een originele kale 1100....
dit omdat de striping wel moet kloppen met de rest zou het jammer vinden als ik de originele tank laat zitten...
onder de auspiciën van goeroe Ger... ja was weer in oss..
maar goed dat ik daar niet vlakbij woon... anders zou ik denk ik mijn eigen koffie stoel er neer zetten...
goed blackie is nu "klaar" tijd voor de ruil... deze week...
dan volgen er weer foto's van old red. maar dan van jas aan naar jas uit....
wat gaat daar mee gebeuren...
makkelijk....
kuip er af.
lowers er af.
kuipbeugel er af
balans ijzer er af
topkoffer er af (beugel blijft wel zitten)
lamporen er op
knipperlichten er op
middenplaatje honda er op
koplamp er op.
Kabels van dashboard verlengen. afplakken en in pluggen...
wellicht een breed stuur er op...
wat moet ik nog zoeken... voor een paar tientjes zoek ik dan nog een donker rode dummytank voor een originele kale 1100....
dit omdat de striping wel moet kloppen met de rest zou het jammer vinden als ik de originele tank laat zitten...
Gl 1100 '81 i(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
- harmdeboer
- Berichten: 3305
- Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57
- Type Goldwing: GL1200
- Locatie: stevensbeek
das toch nie te geleuve!!! Harms 1100
vanavond zou blackie plaats moeten maken voor old red.....
Maar blackie wilde niet starten... Dus accu erbij maar nee de startmotor pakte niet...
Dus ff duwen en hoppa...
Ff laten draaien weer uit... En starten met de knop ja hoor gewoon mooi lopen...
Stomme fout van mij de sleutel stond niet op off maar op acc... Dan loopt de accu leeg he...
Dus blackie hup naar oom frans...
Daar nog ff snel de uitlaten omzetten...
Ja niet dus die gingen niet passen nie..
Maar goed alles is pas te maken... Beetje vloeke hier beetje slijptol daar en ja old red was klaar...
Hebben er maar 4,5 uur overgedaan om alles in elkaar te krijgen...
Zo nu eerst een lekker biertje (1 mag!) dus het vriest pak aan vot om de nek helm op handschoenen aan garage deur open...
Old red op contact.... Tjoep tjoep niet starten... Shit noodstop...
Knop om zetten... En starten maar.... Helaas.... Nee verzopen...
Choke open en ik domme lul had het gas ook open gedraaid met starten....
Dus aangezien het nu al 0:40 was hup motor de schuur uit aandrukken...
Laat ik duidelijk zijn ik domme lul een motor aandrukken op een bevroren weg... Tja soms is 1 biertje net te veel om helder te denken...
Dus frans heeft me maar met de auto naar huis gebracht... Kijken vande week wel een keer verder...
Maar blackie wilde niet starten... Dus accu erbij maar nee de startmotor pakte niet...
Dus ff duwen en hoppa...
Ff laten draaien weer uit... En starten met de knop ja hoor gewoon mooi lopen...
Stomme fout van mij de sleutel stond niet op off maar op acc... Dan loopt de accu leeg he...
Dus blackie hup naar oom frans...
Daar nog ff snel de uitlaten omzetten...
Ja niet dus die gingen niet passen nie..
Maar goed alles is pas te maken... Beetje vloeke hier beetje slijptol daar en ja old red was klaar...
Hebben er maar 4,5 uur overgedaan om alles in elkaar te krijgen...
Zo nu eerst een lekker biertje (1 mag!) dus het vriest pak aan vot om de nek helm op handschoenen aan garage deur open...
Old red op contact.... Tjoep tjoep niet starten... Shit noodstop...
Knop om zetten... En starten maar.... Helaas.... Nee verzopen...
Choke open en ik domme lul had het gas ook open gedraaid met starten....
Dus aangezien het nu al 0:40 was hup motor de schuur uit aandrukken...
Laat ik duidelijk zijn ik domme lul een motor aandrukken op een bevroren weg... Tja soms is 1 biertje net te veel om helder te denken...
Dus frans heeft me maar met de auto naar huis gebracht... Kijken vande week wel een keer verder...
Gl 1100 '81 i(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
-
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 02 mei 2010, 23:06
Re: harms 1100s hobbys NIEUWE FOTO's
Wat een prachtfiets man !
Ik heb er ook zo 1 maar ik kan er maar niet goed op zitten. Te recht op en ik zit te prutsen met m'n rechtervoet. Kan ik niet het volledige rempedaal mee pakken en da's niet fijn.
Misschien moet ik ook maar een 5e zuiger meenemen zodat er wat afleiding komt
Ik heb er ook zo 1 maar ik kan er maar niet goed op zitten. Te recht op en ik zit te prutsen met m'n rechtervoet. Kan ik niet het volledige rempedaal mee pakken en da's niet fijn.
Misschien moet ik ook maar een 5e zuiger meenemen zodat er wat afleiding komt
- harmdeboer
- Berichten: 3305
- Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57
- Type Goldwing: GL1200
- Locatie: stevensbeek
Re: harms 1100s hobbys ?? Oranje witte kabel
zo vandaag ff verder gegaan...
Heb kabels verlengt en geplakt...
Knipperlicht bouten in de lamporen en dus ook de knipperlichten aan de lamporen gezet...
Maar nu word het puzzelen met stroom...
Knipperlicht 1 heeft drie kleuren kabel...
Groen massa
baby blauw plus via relais
babyblauw witte streep permanente verlichting...
knipperlicht 2 heeft de zelfde kabels maar dan oranje i.p.v. Blauw..
Nu komt het blauw wit gaat over in bruin wit. Volgens de tekening...
Das makkelijk die kan ik vinden alleen oranje wit.... Stopt volgens de tekening in het lucht ledige...
Had ik maar onthouden waar ik hem uitgetrokken had....
Dus wie weet waar de oranje witte kabel in moet? Hhhhhhheeeelllllpppppp
ik heb geen idee...
Heb kabels verlengt en geplakt...
Knipperlicht bouten in de lamporen en dus ook de knipperlichten aan de lamporen gezet...
Maar nu word het puzzelen met stroom...
Knipperlicht 1 heeft drie kleuren kabel...
Groen massa
baby blauw plus via relais
babyblauw witte streep permanente verlichting...
knipperlicht 2 heeft de zelfde kabels maar dan oranje i.p.v. Blauw..
Nu komt het blauw wit gaat over in bruin wit. Volgens de tekening...
Das makkelijk die kan ik vinden alleen oranje wit.... Stopt volgens de tekening in het lucht ledige...
Had ik maar onthouden waar ik hem uitgetrokken had....
Dus wie weet waar de oranje witte kabel in moet? Hhhhhhheeeelllllpppppp
ik heb geen idee...
Gl 1100 '81 i(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
- harmdeboer
- Berichten: 3305
- Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57
- Type Goldwing: GL1200
- Locatie: stevensbeek
Re: harms 1100s hobbys NIEUWE FOTO's
zo dan....
het grote moment... start motor er onder...
alle kabels aangesloten...
ook de kabels die verlengt zijn... en dan... spannend...
choke uit trekken... en wwwwwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii start motor pakt maar motor startkoppeling slaat door...
klak klak klak... en nog een keer... en vroem....
hij start... dus dan weten we dat ook... kabels zijn goed alles lijkt tot nu toe te werken... alleen de toeren teller heeft er geen zin in... maar dat heeft niks met de kabels te maken... daar kijk ik later wel een keer naar...
nu weet ik dus dat ik het blok ff goed moet flushen... hopen dat de busjes los schieten... mocht dat niet lukken dan moet het blok er een keer onder uit, om de start koppeling te reviseren, duur rot klusje indien je het laat doen maar indien je het zelf doet is het gewoon een rot klusje en niet zo heel duur. heb in de USA al complete setjes gevonden voor 35 dollar... en daar durven ze hier bij bijv. BB gewoon 4x de prijs voor te vragen.. maar goed zo gaat dat met de hobby de een gaat voor de makkelijke weg en de ander....
deze week nog te doen....
voor poten laten zakken
lamporen monteren
kabels op de juiste plek trekken.
dan kijken of alles op de juiste plaats past.
en natuurlijk niet te vergeten mijn knipperlicht uitdaging......
knipperen doen ze maar nu moeten ze ook permanent blijven branden...
zag wel dat de vorige eigenaar van de lamporen een extra massa getrokken had... dus das waarschijnlijk al een tip.... voor mezelf.
er zijn foto's maar deze staan nog op de camera... dus dus die volgen nog
het grote moment... start motor er onder...
alle kabels aangesloten...
ook de kabels die verlengt zijn... en dan... spannend...
choke uit trekken... en wwwwwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii start motor pakt maar motor startkoppeling slaat door...
klak klak klak... en nog een keer... en vroem....
hij start... dus dan weten we dat ook... kabels zijn goed alles lijkt tot nu toe te werken... alleen de toeren teller heeft er geen zin in... maar dat heeft niks met de kabels te maken... daar kijk ik later wel een keer naar...
nu weet ik dus dat ik het blok ff goed moet flushen... hopen dat de busjes los schieten... mocht dat niet lukken dan moet het blok er een keer onder uit, om de start koppeling te reviseren, duur rot klusje indien je het laat doen maar indien je het zelf doet is het gewoon een rot klusje en niet zo heel duur. heb in de USA al complete setjes gevonden voor 35 dollar... en daar durven ze hier bij bijv. BB gewoon 4x de prijs voor te vragen.. maar goed zo gaat dat met de hobby de een gaat voor de makkelijke weg en de ander....
deze week nog te doen....
voor poten laten zakken
lamporen monteren
kabels op de juiste plek trekken.
dan kijken of alles op de juiste plaats past.
en natuurlijk niet te vergeten mijn knipperlicht uitdaging......
knipperen doen ze maar nu moeten ze ook permanent blijven branden...
zag wel dat de vorige eigenaar van de lamporen een extra massa getrokken had... dus das waarschijnlijk al een tip.... voor mezelf.
er zijn foto's maar deze staan nog op de camera... dus dus die volgen nog
Gl 1100 '81 i(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
-
- Berichten: 1266
- Lid geworden op: 14 jan 2012, 08:52
- Locatie: Nieuwegein
Re: harms 1100s hobbys NIEUWE FOTO's
Terwijl je aan het typen bent, kun je de camera toch leeghalen??harmdeboer schreef:er zijn foto's maar deze staan nog op de camera... dus dus die volgen nog
Ik ben erg benieuwd naar je project"je"!
een Pure Pearl red - metallic '97 ST1100
De wereld was eerst plat! Maar toen God ontdekte dat motorrijden gaaf is, maakte hij haar rond om zo eeuwig te kunnen rijden...
Historie: 1989: CBX550F, 1992: Suzuki ER185, 1995: VFR750F '92, 2002: Suzuki VX800, 2006: Kawasaki EN500, 2009: VFR750F '88, 2012: GL1200 '88, 2018: GL1500 '89
De wereld was eerst plat! Maar toen God ontdekte dat motorrijden gaaf is, maakte hij haar rond om zo eeuwig te kunnen rijden...
Historie: 1989: CBX550F, 1992: Suzuki ER185, 1995: VFR750F '92, 2002: Suzuki VX800, 2006: Kawasaki EN500, 2009: VFR750F '88, 2012: GL1200 '88, 2018: GL1500 '89
-
- Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
- Berichten: 366
- Lid geworden op: 16 jul 2008, 23:00
- Type Goldwing: GL1000
- Locatie: rotterdam
- Contacteer:
Re: harms 1100s hobbys NIEUWE FOTO's
Harm
kom maar hier heen doen we het samen wel even er uit en er weer in
koltd
kom maar hier heen doen we het samen wel even er uit en er weer in
koltd
- harmdeboer
- Berichten: 3305
- Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57
- Type Goldwing: GL1200
- Locatie: stevensbeek
Re: harms 1100s hobbys NIEUWE FOTO's
koltd schreef:Harm
kom maar hier heen doen we het samen wel even er uit en er weer in
koltd
das wellicht ook een idee...
Kom ik later een keer op terug....
Gl 1100 '81 i(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
- harmdeboer
- Berichten: 3305
- Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57
- Type Goldwing: GL1200
- Locatie: stevensbeek
harms 1100s hobbys OLD RED foto's
tja op onderstaande foto heb ik de onder kuipdelen al verwijderd....
dan de kuip in zijn geheel er af gepakt....
balansblok verwijderd...
dan hou je de spagetie over waar ik het al over had....
overige onderdelen ff buiten gelegd.... klein schuurtje past net allemaal niet... vrouw is er niet blij mee maar goed het is toch geen buiten bank weer...
het word overigens een gl 1100 met een GL 1000 neusje... had ik dat al verteld...
volgens mij niet... o ja de knipperlichten komen van een CB650... zijn de zelfde als van de 1000 maar wel 60 euro per stuk goedkoper!!!
lamporen komen uit 's herenberg en de bouten voor de knipperlichten van http://www.cmsnl.com" onclick="window.open(this.href);return false;
stekkers afgeknipt kabels op lengte gemaakt... (er zijn meer kabels... maar laat natuurlijk niet alles zien... jullie snappen het principe!)
netjes met krimpkousjes....
en dan natuurlijk ook vast maken aan de andere kant van de kabel...
en dan ff netjes isoleerband en af plakken....
tja en dan alles aansluiten en kijken of alles het nog doet...
niet op de foto... nieuwe start motor van K0LTD zit er ook in... en na wwwwwwiiiiiii klak klak..... vroem... starten....
dan de kuip in zijn geheel er af gepakt....
balansblok verwijderd...
dan hou je de spagetie over waar ik het al over had....
overige onderdelen ff buiten gelegd.... klein schuurtje past net allemaal niet... vrouw is er niet blij mee maar goed het is toch geen buiten bank weer...
het word overigens een gl 1100 met een GL 1000 neusje... had ik dat al verteld...
volgens mij niet... o ja de knipperlichten komen van een CB650... zijn de zelfde als van de 1000 maar wel 60 euro per stuk goedkoper!!!
lamporen komen uit 's herenberg en de bouten voor de knipperlichten van http://www.cmsnl.com" onclick="window.open(this.href);return false;
stekkers afgeknipt kabels op lengte gemaakt... (er zijn meer kabels... maar laat natuurlijk niet alles zien... jullie snappen het principe!)
netjes met krimpkousjes....
en dan natuurlijk ook vast maken aan de andere kant van de kabel...
en dan ff netjes isoleerband en af plakken....
tja en dan alles aansluiten en kijken of alles het nog doet...
niet op de foto... nieuwe start motor van K0LTD zit er ook in... en na wwwwwwiiiiiii klak klak..... vroem... starten....
Gl 1100 '81 i(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
- harmdeboer
- Berichten: 3305
- Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57
- Type Goldwing: GL1200
- Locatie: stevensbeek
Re: harms 1100s hobbys NIEUWE FOTO's 3/2/12
haak schuur plof... hier houd het ff op...
vandaag de voorpoten laten zakken.. en lamporen willen monteren...
en wat denk je.... een aantal van jullie zullen het wellicht wel weten maar niet hebben verteld...
de lamp oren van een 1000 passen niet op een 1100....
de veerpoot/glijbuis van een 1100 is in diameter 2mm groter... dus met geen mogelijkheid gaat het lampoortje passen op de glijbus....
dus nu ff eten flink vloeken heb ik al gedaan... maar nu zoeken naar een wel passende oplossing...
laat me niet uit het veld slaan... alleen jammer dat het niet zo ging zoals ik gehoopt had....
to be continued...
ff wachten tot ger terug is van vakantie.. of wellicht morgen toch ff naar renswoude... hij heeft ze wet liggen voor de 1100... heb al een mail gestuurd met e.e.a voorstel om te 4 tegen 2 te ruilen e.d..... wie weet wil john daar wel aan.... beetje bij lappen van mijn kant ook geen probleem voor blunders mag je betalen toch...
vandaag de voorpoten laten zakken.. en lamporen willen monteren...
en wat denk je.... een aantal van jullie zullen het wellicht wel weten maar niet hebben verteld...
de lamp oren van een 1000 passen niet op een 1100....
de veerpoot/glijbuis van een 1100 is in diameter 2mm groter... dus met geen mogelijkheid gaat het lampoortje passen op de glijbus....
dus nu ff eten flink vloeken heb ik al gedaan... maar nu zoeken naar een wel passende oplossing...
laat me niet uit het veld slaan... alleen jammer dat het niet zo ging zoals ik gehoopt had....
to be continued...
ff wachten tot ger terug is van vakantie.. of wellicht morgen toch ff naar renswoude... hij heeft ze wet liggen voor de 1100... heb al een mail gestuurd met e.e.a voorstel om te 4 tegen 2 te ruilen e.d..... wie weet wil john daar wel aan.... beetje bij lappen van mijn kant ook geen probleem voor blunders mag je betalen toch...
Gl 1100 '81 i(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
-
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 02 mei 2010, 23:06
Re: harms 1100s hobbys NIEUWE FOTO's 3/2/12
Je mag het dan over een blunder hebben, ik neem m'n pet voor je af hoe je bezig bent met dat apparaat !
Precies, goed georganiseerd, overzichtelijk kortom, chapeau. Ben benieuwd naar je eindresultaat.
Groet van martin.
Precies, goed georganiseerd, overzichtelijk kortom, chapeau. Ben benieuwd naar je eindresultaat.
Groet van martin.
- harmdeboer
- Berichten: 3305
- Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57
- Type Goldwing: GL1200
- Locatie: stevensbeek
Re: harms 1100s hobbys NIEUWE FOTO's 3/2/12
mjuffer schreef:Je mag het dan over een blunder hebben, ik neem m'n pet voor je af hoe je bezig bent met dat apparaat !
Precies, goed georganiseerd, overzichtelijk kortom, chapeau. Ben benieuwd naar je eindresultaat.
Groet van martin.
dank je martin.... ga vandaag weer ff verder... heb nu de juiste onderdelen dankzij john van BB in renswoude...
altijd fijn om een complimentje te krijgen....
Gl 1100 '81 i(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)