Carburateur

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Plaats reactie
Rmeuwiss
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 nov 2020, 18:11
Type Goldwing: GL1100

Carburateur

Bericht door Rmeuwiss » 18 nov 2020, 12:53

Ik ben bezig om de carburateurs te reviseren met setjes van tourmax, echter mis ik de o-ringen van de benzine verbinding buisjes tussen de carburateurs. Ik vind deze ook niet terug in onderdelenlijsten, behalve als complete nieuwe buisjes. Iemand enig idee waar deze verkrijgbaar zijn ? Of welke maat o-ringen voor de dikke en dunne buisjes ?

Dacher
Berichten: 214
Lid geworden op: 13 jul 2019, 17:21

Re: Carburateur

Bericht door Dacher » 19 nov 2020, 06:17

Ik weet niet hoe het bij een goldwing is maar bij andere motoren gebruik ik geen toermax revisisetjes meer , kwaliteid en pasvorm zijn dramatisch en zoals je al aangaf missen er veel dingen.
Bij een FJ1200 al eens tot wanhoop gedreven steeds weer die carbs uit elkaar , laatste keer met nog een kenner erbij , ik had ook alle veertjes vervangen want die zaten er ook bij, bleek dat er een veer tussen zat die veels te hard was waardoor hij niet goed meer liep, maar hoop voor je dat het bij jou beter gaat.

DonvanVliet
Berichten: 699
Lid geworden op: 02 jun 2007, 19:24
Type Goldwing: GL1000
Locatie: Den Briel

Re: Carburateur

Bericht door DonvanVliet » 19 nov 2020, 09:35

Inderdaad niet aan beginnen die zooi van tourmax. Ik had rubbers erbij die niet tegen benzine konden, begon alles te lekken. Toen maar een set bij Randakk besteld en probleem opgelost.

Plaats reactie