(overigens 'kenner': gaat ver, maar zoals je weet door schade en schande wel heeeeeeel veel wijzer geworden en moet in alle bescheidenheid bekennen dat het wel zo is dat ik er inmiddels het een en ander van af weet )
De tank demonteren is geen simpele ingreep, moet je de halve motor voor slopen, beetje schudden met troep maakt hem maar half schoon, en coaten is daarbij onmogelijk (die filters onderin kun je namenlijk niet demonteren en coat je dan dus ook dicht). De tank decapiteren is heel simpel, als je het met enig beleid doet.The1978K3 schreef:Zo dat was inderdaad een smerige carb zeg! Maar de tankoplossing die jij gekozen hebt is wel erg ingrijpend en bovendien ver boven mijn kunnen. Is ook niet een idee om de tank te demonteren, eerst leegmaken, benzinekraan eraf. Zand erin en schudden maar met die handel? Oftewel wat is een alternatieve methode tov helemaal opensnijden en opnieuw coaten vanbinnen?
Ps. Ik heb net geprobeerdhet luchtfilterhuis in twee helften te krijgen maar de bouten zitten muurvast en de kruiskop wordt er ook niet beter op. Als je het uitlkaar wilt halen dan doe je dat om die o ringen te vervangen, maar hoe groot is de kans dat dat nodig is. Je hebt alijd nog het principe if it ain't broken,don' t fix it. Oftwel kan ik dit laten zitten?
peter schreef:http://nl.wikipedia.org/wiki/Ethanolbrandstof
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten