GL1000 1975
- Frank Selen
- Berichten: 106
- Lid geworden op: 22 nov 2020, 17:25
- Type Goldwing: GL1000
- Locatie: Tegelen, Noord-Limburg
- Contacteer:
Re: GL1000 1978
Oh oke, dank je, Peter!
-
- Berichten: 696
- Lid geworden op: 02 jun 2007, 19:24
- Type Goldwing: GL1000
- Locatie: Den Briel
Re: GL1000 1978
Ja kan een beetje vastzitten door oxidatie ofzo.
- Frank Selen
- Berichten: 106
- Lid geworden op: 22 nov 2020, 17:25
- Type Goldwing: GL1000
- Locatie: Tegelen, Noord-Limburg
- Contacteer:
- De Motormuis
- Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
- Berichten: 6743
- Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
- Type Goldwing: GL1500
- Locatie: Geldrop. Noord Brabant.
Re: GL1000 1978
Dat ziet er netjes uit.
Groeten,
Wil.
Een Goldwing rijder is een blijde rijder.
Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.
HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.
Wil.
Een Goldwing rijder is een blijde rijder.
Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.
HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.
- Frank Selen
- Berichten: 106
- Lid geworden op: 22 nov 2020, 17:25
- Type Goldwing: GL1000
- Locatie: Tegelen, Noord-Limburg
- Contacteer:
Re: GL1000 1975/1978 - Gereedschapsbakje
Op deze plek hoor toch een gereedschapsbakje!? Ik vermoed dat er verschillende vormen zijn voor verschillende K's. Zoals gezegd, mijne is volgens RDW uit '78, maar het framenummer zegt K0 uit '75. Nog ergens te koop (zie er twee bij Biker's Best), maar welke is juist? Zelf mooi op maat maken van hout? Inlaten van het luchtfilterhuis moeten natuurlijk wel goed open blijven.
-
- Berichten: 696
- Lid geworden op: 02 jun 2007, 19:24
- Type Goldwing: GL1000
- Locatie: Den Briel
Re: GL1000 1975
Is dat geen 1200 luchtfilterdeksel?
- Frank Selen
- Berichten: 106
- Lid geworden op: 22 nov 2020, 17:25
- Type Goldwing: GL1000
- Locatie: Tegelen, Noord-Limburg
- Contacteer:
Re: GL1000 1975
Hahah, helemaal grappig. Maar het ding past wel.. Nummer dat er op staat is: HM MB9AF.
-
- Berichten: 696
- Lid geworden op: 02 jun 2007, 19:24
- Type Goldwing: GL1000
- Locatie: Den Briel
- Frank Selen
- Berichten: 106
- Lid geworden op: 22 nov 2020, 17:25
- Type Goldwing: GL1000
- Locatie: Tegelen, Noord-Limburg
- Contacteer:
Re: GL1000 1975
Opmerkelijk, Don! Zal inderdaad in het geheel een huis zijn van een 1100 of 1200. Dat hoeft niet problematisch te zijn?
- Frank Selen
- Berichten: 106
- Lid geworden op: 22 nov 2020, 17:25
- Type Goldwing: GL1000
- Locatie: Tegelen, Noord-Limburg
- Contacteer:
Re: GL1000 1975
De gespoten panelen weer gemonteerd: Klik!
Tijdens het laatste ritje gaf de linker richtingaanwijzer de geest. Geen lampen voor en achter, geen geluid en geen indicatielampje. Dus moet nog even gaan zoeken. Zekering, schakelaar of relais?
Tijdens het laatste ritje gaf de linker richtingaanwijzer de geest. Geen lampen voor en achter, geen geluid en geen indicatielampje. Dus moet nog even gaan zoeken. Zekering, schakelaar of relais?
- jwt67
- Berichten: 232
- Lid geworden op: 15 jul 2015, 18:45
- Type Goldwing: GL1000
- Locatie: Westervoort
Re: GL1000 1975
Is vast geen probleem maar in het kader van originaliteit zou ik er één van de gl1000 inzetten. Dan past meteen je gereedschapbak weer. Op ebay worden genoeg luchtfilters aangeboden om wat uit te zoeken.Frank Selen schreef: ↑18 jan 2021, 17:04Opmerkelijk, Don! Zal inderdaad in het geheel een huis zijn van een 1100 of 1200. Dat hoeft niet problematisch te zijn?
GL1000 K2
- jwt67
- Berichten: 232
- Lid geworden op: 15 jul 2015, 18:45
- Type Goldwing: GL1000
- Locatie: Westervoort
Re: GL1000 1978
Ziet er goed uit zeker met de blanke lak erop. Leuk klusje om de striping er netjes op te krijgen
GL1000 K2
- Frank Selen
- Berichten: 106
- Lid geworden op: 22 nov 2020, 17:25
- Type Goldwing: GL1000
- Locatie: Tegelen, Noord-Limburg
- Contacteer:
Re: GL1000 1975
Dank je, JW.
Op zoek naar de storing van het linker knipperlicht. De contacten van de knipperlichtautomaat achter het linker dummytankpaneel gecontroleerd en gereinigd. Als hier iets geen goed contact zou maken, deden beide richtingaanwijzers het niet lijkt me!? Alle zekeringen en contacten schoongemaakt achter dit paneel. Zijn er nog ergens anders zekeringen aanwezig? Schakelaar op het stuur geopend en visueel gecontroleerd. Alles ook met contactspray ingespoten. Maar geen resultaat, waar kan ik verder zoeken?
Op zoek naar de storing van het linker knipperlicht. De contacten van de knipperlichtautomaat achter het linker dummytankpaneel gecontroleerd en gereinigd. Als hier iets geen goed contact zou maken, deden beide richtingaanwijzers het niet lijkt me!? Alle zekeringen en contacten schoongemaakt achter dit paneel. Zijn er nog ergens anders zekeringen aanwezig? Schakelaar op het stuur geopend en visueel gecontroleerd. Alles ook met contactspray ingespoten. Maar geen resultaat, waar kan ik verder zoeken?
- Frank Selen
- Berichten: 106
- Lid geworden op: 22 nov 2020, 17:25
- Type Goldwing: GL1000
- Locatie: Tegelen, Noord-Limburg
- Contacteer:
Re: GL1000 1975
Ik lees, zonder verdere opgave van redenen, op internet bij andere motoren dat zo'n storing (één richtingaanwijzer functioneert niet) ook aan het contactslot kan liggen. Nou is mijn contactslot ook echt brak. Ik kan maar twee standen, on en off, kiezen met het sleuteltje, maar ook met een schroevendraaierFrank Selen schreef: ↑23 jan 2021, 11:41Op zoek naar de storing van het linker knipperlicht....
waar kan ik verder zoeken?
Zou het aan het contactslot kunnen liggen en is dat makkelijk te vervangen?
Re: GL1000 1975
Het contactslot is een eitje om te vervangen. Nadeel is dat je niet je tank kan openen met dezelfde sleutel. Je zal dus een setje moeten zoeken van contact, tank en de helmsloten.
Wtb je knipperlicht; ik zou toch de schakelaar even goed controleren. Desnoods even overbruggen en kijken wat hij doet.
Wtb je knipperlicht; ik zou toch de schakelaar even goed controleren. Desnoods even overbruggen en kijken wat hij doet.