Opknappen gl1000

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Gebruikersavatar
De Motormuis
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 6074
Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Geldrop. Noord Brabant.

Re: Opknappen gl1000

Bericht door De Motormuis » 26 mei 2020, 14:53

Ziet er al weer mooi uit.
Netjes gedaan hoor.
Groeten,
Wil.



Een Goldwing rijder is een blijde rijder.

Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.

HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.

Gebruikersavatar
peter
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 7333
Lid geworden op: 30 aug 2006, 20:54
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Velden noord limburg

Re: Opknappen gl1000

Bericht door peter » 28 mei 2020, 13:02

Reed jij toevallig gisteren niet over de rijksweg in Velden? Kwam zo’n blauwe tegen die glom als een dolle. Zelf reed ik in de auto met het dakje eraf om toch hetb motorgevoel te hebben :-)
Kijk eens op mijn site voor meer nonsens en motoren. :P

Mijn motorhistorie sinds 1981:
suzuki gt380
Suzuki gt550,
Honda cb750 f1
suzuki gt380
Honda gl1000
honda cbx1050
Honda gl1100
Kawasaki z650
Suzuki gs1000
Honda gl1000 k3,
Kawasaki gpz1000rx
Kawasaki gpz900
Honda gl1200
Honda gl1500
Honda gl1000 k1
Honda gl1800
Honda gl1500
Honda gl1000 k2
Honda gl1800 huidig
Honda gl1000ltd gerestaureerd
Honda cb750f2 gerestaureerd
Suzuki GT750 J gerestaureerd

robertbies
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 apr 2019, 10:40
Type Goldwing: GL1000

Re: Opknappen gl1000

Bericht door robertbies » 28 mei 2020, 13:59

peter schreef:
28 mei 2020, 13:02
Reed jij toevallig gisteren niet over de rijksweg in Velden? Kwam zo’n blauwe tegen die glom als een dolle. Zelf reed ik in de auto met het dakje eraf om toch hetb motorgevoel te hebben :-)
Hoi Peter,

Heerlijk een auto waar het dak er af kan, maar helaas reed ik daar niet woon zelf op Voorne-putten :D

Gebruikersavatar
DonvanVliet
Berichten: 562
Lid geworden op: 02 jun 2007, 19:24
Type Goldwing: GL1000
Locatie: Den Briel

Re: Opknappen gl1000

Bericht door DonvanVliet » 05 jun 2020, 09:29

peter schreef:
21 mei 2020, 09:12
Dat stationair wat ruw lopen kan inderdaad aan de synchronisatie liggen. Even na laten kijken dus door een specialist.
In Zuidland zit TEC motoren. De eigenaar kan zo'n ouwe GL1000 feilloos afstellen.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten