Vandaag andere reschijven in het voorwiel gezet van de ltd. Het zijn Eckert geboorde schijven. Na een kleine testrit meteen vastgesteld dat het een stuk beter remt dan origineel. Een gillend voorbandje is geen probleem.
Ook maar meteen een iets hoger en breder stuurtje erop. De motor heb je nu veel beter onder controle en de zit is beter voor ons europeanen.
Toch wat te knutselen.
- De Motormuis
- Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
- Berichten: 6744
- Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
- Type Goldwing: GL1500
- Locatie: Geldrop. Noord Brabant.
Re: Toch wat te knutselen.
Jij hebt toch altijd wel weer
iets te knutselen he Peter.
Ziet er netjes uit.
iets te knutselen he Peter.
Ziet er netjes uit.
Groeten,
Wil.
Een Goldwing rijder is een blijde rijder.
Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.
HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.
Wil.
Een Goldwing rijder is een blijde rijder.
Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.
HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.
- jwt67
- Berichten: 232
- Lid geworden op: 15 jul 2015, 18:45
- Type Goldwing: GL1000
- Locatie: Westervoort
Re: Toch wat te knutselen.
Eckert schijven ik had er nog niet van gehoord wat overigens ook niet zoveel zegt........
Ze zijn ook niet voor niks zag ik maar het belangrijkste is dat ze goed remmen en er ook knap uitzien en dat doen ze!
Ze zijn ook niet voor niks zag ik maar het belangrijkste is dat ze goed remmen en er ook knap uitzien en dat doen ze!
GL1000 K2
-
- Berichten: 697
- Lid geworden op: 02 jun 2007, 19:24
- Type Goldwing: GL1000
- Locatie: Den Briel
Re: Toch wat te knutselen.
Ik heb mijn schijven toendertijd Brembo geboord. Remde ook perfect bij nat weer.