Op de motor die ik laatst kocht zat nog een prima uitlaat. Deze gedemonteerd en de roest verwijderd met een draadborstel. Daarna heet gemaakt en gespoten met hitte bestendige verf. De chriomschilden zijn niet 100% maar de meeste roest is weg gepoetst. Een paar maanden terug had ik nog een setje mooie bochten gevonden met keurige chromen covers. De hele handel vandaag gemonteerd en ik ben weer helemaal blij want het ziet er top uit.
Best wel sjiek een originele pijp.
- rudolphwolven
- Berichten: 534
- Lid geworden op: 26 mei 2008, 02:11
Re: Best wel sjiek een originele pijp.
Wat een prachtige LTD.........gefeliciteerd!
Tja, wat mij betreft gaat er op de GL1000 etc niets boven een originele uilaat...........zowel v.w.b. geluid, vooral uiterlijk en ook vermogen.
Tja, wat mij betreft gaat er op de GL1000 etc niets boven een originele uilaat...........zowel v.w.b. geluid, vooral uiterlijk en ook vermogen.
Proud winner of the NGWClub-USA contest "Bike of the Year 2016"-----with my 1975 Honda GL1000 K1
http://www.ngwclub.com/forum/viewtopic. ... 16#p648054" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ngwclub.com/forum/viewtopic. ... 16#p648054" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Berichten: 1266
- Lid geworden op: 14 jan 2012, 08:52
- Locatie: Nieuwegein
Re: Best wel sjiek een originele pijp.
Dat mag zeker de titel sjiek hebben
een Pure Pearl red - metallic '97 ST1100
De wereld was eerst plat! Maar toen God ontdekte dat motorrijden gaaf is, maakte hij haar rond om zo eeuwig te kunnen rijden...
Historie: 1989: CBX550F, 1992: Suzuki ER185, 1995: VFR750F '92, 2002: Suzuki VX800, 2006: Kawasaki EN500, 2009: VFR750F '88, 2012: GL1200 '88, 2018: GL1500 '89
De wereld was eerst plat! Maar toen God ontdekte dat motorrijden gaaf is, maakte hij haar rond om zo eeuwig te kunnen rijden...
Historie: 1989: CBX550F, 1992: Suzuki ER185, 1995: VFR750F '92, 2002: Suzuki VX800, 2006: Kawasaki EN500, 2009: VFR750F '88, 2012: GL1200 '88, 2018: GL1500 '89
-
- Berichten: 33
- Lid geworden op: 21 apr 2013, 21:26
- Type Goldwing: GL1200
Re: Best wel sjiek een originele pijp.
Wat een prachtige motor is dit,schitterende staat en de juiste kleur bij dit type
Re: Best wel sjiek een originele pijp.
Nou..... Schitterend .... Nog lang niet, wielen moeten opnieuw gespaakt worden en de lak os niet echt top. Ook hebben verschillende chroomdelen wel een badje nodig maar voorlopig rijdt ze prima op wat optische dingetjes na. Ze rijdt er niet minder om.
Ik heb de tijd om af en toe een beter of mooier onderdeel te zoeken nu.
Ik heb de tijd om af en toe een beter of mooier onderdeel te zoeken nu.