Ik ben hier nieuw op het forum. Mijn naam is Marcel. Ik woon in de provincie Groningen. Ik heb vorige week een prachtige GL1000 van 1979 opgehaald de KZ versie.
Deze heeft meer dan 20 jaar stil gestaan is het vermoeden. Altijd binnen gestaan. Is zover het nu lijkt in redelijk goede staat. Nauwelijks roest, behalve op de uitlaten.
82000 km gelopen. Ik rijd zelf op een Honda Pan European ST1300. Deze heb ik afgelopen winter weer in nieuwstaat terug gebracht. Zeer fijne motor.
Om wat om handen te hebben en ook omdat dit iconische motoren zijn een GL1000 aangeschaft om deze in originele staat te brengen.
Van de week begonnen met alle accessoires er af te halen en deze zijn te koop. Ik wil graag een naked bike. Zie de verkoop sectie.
Bijna alles is in nieuwstaat, heel bijzonder.
De carburateur is door de vorige eigenaar al ultrasoon gereinigd, moet alleen weer in elkaar gezet worden. Dat wordt een mooi klusje.
Ik mis nog wat onderdelen, zoals de vier knipperlichten en een koplamp. Zou ook graag een chromen beugel achter het zadel willen hebben.
Zo zijn er nog genoeg wensen. Het hoeft allemaal niet snel klaar.
Ik hoop hier kennis op te doen en vragen te stellen als het soms wat tegen zit of onduidelijk is.