Motorrijden voorkomt.....

Even bijpraten, sterke verhalen, moppen of andere praatjes ?
Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Motorrijden voorkomt.....

Bericht door RonalT » 16 feb 2012, 20:21

Wat had gekund?

De 3-jarige kleuter van tegenwoordig loopt in een Pamper en heeft helemaal niet door dat-ie moet plassen.
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

peter

Re: Motorrijden voorkomt.....

Bericht door peter » 16 feb 2012, 21:42

Okee ik neem mijn woorden terug en neem aan dat de heren weer met een lasergun achter een boom staan :lol:

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Motorrijden voorkomt.....

Bericht door RonalT » 16 feb 2012, 21:45

En dan zijn de 3-jarigen veilig, maar moet jij weer oppassen Peter..... :lol:
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
Jan Geel
Berichten: 438
Lid geworden op: 16 mei 2010, 10:30
Type Goldwing: GL1000
Locatie: Nieuwegein

Re: Motorrijden voorkomt.....

Bericht door Jan Geel » 17 feb 2012, 11:10

director schreef:
peter schreef:Sommige mensen worden ook klootzakken op de motor :!: :!: Valt me mee dat die lefgozer op die motor niet zijn blaffer trok en de kleine milieu terrorist afknalde.
Ik las zojuist op telegraaf.nl en dan is het waar ! dat het verhaal over die bekeuring verzonnen is door de moeder van de kleuter. Dus die Bromsnor op zijn Yamaha (?) is zo slecht nog niet.
Waar gaat het heen met deze wereld, als er in 'De Telegraaf' al dingen staan die NIET waar zijn!! :mrgreen:
GoldWing GL1000 K1 (d'oude heer), 1976

peter

Re: Motorrijden voorkomt.....

Bericht door peter » 17 feb 2012, 11:47

Motorrijden veroorzaakt ook jaloezie :!: :!: Had hier net in Amsterdam een forumlid (Ed) op bezoek met de zwarte gl1800. Ik werd ter plekke stikjaloers op hem, hij wel met de motor en ik met de pedaalemmer die ik 2 km verderop moet parkeren :(

bertzwanen
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2545
Lid geworden op: 03 jan 2007, 01:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Altea ( Spanje )

Re: Motorrijden voorkomt.....

Bericht door bertzwanen » 17 feb 2012, 21:11

Wat is JALOEZIE Peter ?
Jij Hebt een Jacht met een enorme tank inhoud :D
Van je hobby je werk maken .
Dat is wat ook veel mensen willen maar nooit zullen krijgen .
Nee Jaloezie is een ziekte die onbeschrijfelijk veel geld kost .
Maar ik begrijp wel wat je bedoeldt hoor :lol:

:wink:
er is geen mooiere wing dan een goldwing

Gebruikersavatar
G.winger
Berichten: 2254
Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:08
Type Goldwing: GL1800
Locatie: kerkrade (z-limb)

Re: Motorrijden voorkomt.....

Bericht door G.winger » 17 feb 2012, 21:21

peter schreef:Motorrijden veroorzaakt ook jaloezie :!: :!: Had hier net in Amsterdam een forumlid (Ed) op bezoek met de zwarte gl1800. Ik werd ter plekke stikjaloers op hem, hij wel met de motor en ik met de pedaalemmer die ik 2 km verderop moet parkeren :(
peter, ze hebben toch al een tijdje van die mooie auto kranen aan boord van die luxe jachten
om de auto erop te plaatsen, kan je dat niet met je wing ook doen of is daar geen plekje voor.
ik heb de auto nog met 2 oprijplanken aan boord gezet, op houten luiken,
moest wel altijd optijd remmen :lol: :lol: :lol:
gr. Johan

Believe you can and you`re halfway there.

peter

Re: Motorrijden voorkomt.....

Bericht door peter » 17 feb 2012, 22:14

Wij varen 24 uur per dag en 7 dagen in de week, ik zou er alleen naar kunnen kijken en ik wil toch echt het liefste rijden op het stalen ros. Okee we liggen wel eens lang te wachten maar helaas liggen we dan standby en dan moeten we binnen een uurtje terplekke zijn. Ook neem ik het risico niet dat ik hem niet van boord zou krijgen en ik wel naar huis zou gaan :?

Gebruikersavatar
lemmens
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 1372
Lid geworden op: 14 dec 2007, 21:09
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Boechout

Re: Motorrijden voorkomt.....

Bericht door lemmens » 23 feb 2012, 23:39

Verhaal over wildplaspeuter is verzonnen
Het verhaal dat een 3-jarige peuter een boete had gekregen voor wildplassen, is door de moeder van de kleuter uit de duim gezogen. Het jongetje zou in Amsterdam een boete van 120 euro hebben gekregen.
VERHAAL OVER WILDPLASPEUTER IS VERZONNEN
Foto

Het verhaal, dat door de Telegraaf werd gebracht, zorgde voor veel ophef. De tante van het jongetje was naar de krant gestapt, omdat het kind door een motoragent op de bon zou zijn geslingerd. Het jongetje zou blaasproblemen hebben en moeder kon de boete niet betalen. Het geld werd haar daarom door een kennis geleend.

De krant slaagde er in eerste instantie niet in de moeder van het jongetje te bereiken. Vandaag lukte het toch om met haar in contact te komen. De vrouw biechtte toen op het verhaal verzonnen te hebben omdat ze geld, dat haar door haar kennis werd geleend, nodig had.

Politie had veel last van verhaal
De politie Amsterdam Amstelland had veel last van het verhaal. Volgens een woordvoerder werden agenten op straat aangesproken op de 'belachelijke boete' en kreeg het corps veel commentaar van boze burgers. Daarnaast zijn de agenten veel tijd kwijtgeweest aan het zoeken naar de boete. De politie noemde het verhaal al direct 'erg onwaarschijnlijk', maar besloot er toch serieus mee aan de slag te gaan.

Het commentaar op de politie beperkte zich niet tot de reacties op straat. Ook op internet ontstond er veel verontwaardiging. Zo schrijft iemand in reactie op een artikel op deze site: "In de tijd dat meneer agent de boete uitschreef zijn waarschijnlijk weer 3 kinderen ontvoerd en meer dan 5 woningen ingebroken... Ga iets nuttigs doen!". Een ander schrijft: "De politie... Je beste vriend... Jaja... Dit was er zeker een zonder kinderen!!! Wat een ontzettende eikel!".

Bezoekers twijfelden aan bestaan boete
Toch was er ook al gelijk veel twijfel bij bezoekers van onze site: "Mevrouw verzon een verhaaltje en durft ome agent nu niet onder ogen te komen? Stoer vrouwtje. :-)" , schrijft Martijn Vries.

De politie zegt blij te zijn dat nu duidelijk is dat het bericht nu rechtgezet is. De Telegraaf heeft toegezegd het verhaal zowel op de website als in de krant te rectificeren. Voor de moeder zitten er wat de politie betreft geen consequenties aan haar leugen, omdat 'ze blijkbaar al genoeg problemen heeft'.
GL 1500j Dynastic Blue bj 02-1988 (PB192 M) met 2 antennes en een vlagenmastje

gl 1100 aspencade bj'82 (van6-2005 tot10-2011)
52000miles met gereden

Plaats reactie