Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Even bijpraten, sterke verhalen, moppen of andere praatjes ?
Gebruikersavatar
jkrijt
Berichten: 123
Lid geworden op: 07 dec 2021, 19:22
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Noord-Brabant

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door jkrijt » 30 apr 2022, 18:26

Vandaag even nar Motoport Goes en terug langs de Oosterscheldedijk langs Kattendijke ....

Afbeelding
Bij Kattendijke

....en een stukje Westerscheldedijk en langs het KNRM reddingsstation Hansweert waar een open dag was.....
Afbeelding
De reddingsboot van Hansweert

....en door het havengebied van Antwerpen naar huis.
Afbeelding
De Antwerpse industrie
Jan Krijtenburg
Mijn motors: Honda GL1200 Interstate en BMW R1200GS
Motormobilist site: http://motormobilist.nl/

Gebruikersavatar
cooper
Berichten: 2072
Lid geworden op: 10 aug 2010, 12:53
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Stabroek (Belgie)

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door cooper » 30 apr 2022, 18:41

Vandaag een collegawinger die wegens voetfractuur effe niet kon rijden zijn Wing weggebracht naar Wauters in Eeklo. Ritje heen en terug naar de onfortuinlijke Winger natuurlijk wel op de eigen 1800. :-) Verleden weekend op donderdag vertrokken naar Engeland, het eilandje wat onveilig gemaakt en vrijdagavond weer terug. Nacht van donderdag op vrijdag overnacht bij een GWOCGB-lid die daar een B&B uitbaat en was supergezellig. Zaterdagmorgen om 06.00u weer Wingetje op om de Big 5 te rijden, 555 km in 12u en 's avonds om 20.00u weer voldaan naar huis. Was goed voor een weekendje van 1453km. Zondag was het "rustdag" en heb ik de GL 1100 Asp. wat opgefleurt met blingbling. :lol: Morgen naar Wemmel voor de rit van Bikers with a heart for children. 65km op 65km af en ter plaatse nog georganiseerde rit van om en bij de 400km daarna op tijd bedje in want maandag moeten we weer werken om die dure benzine te kunnen betalen. Toch zullen ze in Brussel me het plezier tot rijden niet ontnemen! :evil:
Once you ride a Wing, you buy a Wing!
Afbeelding

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door peter n.d. » 22 mei 2022, 11:14

0Beste forumrijders , verleden week onze derde rit met de Zellikse motorvrienden gereden . Ditmaal was het de zogenaamde tabaksroute . En we hadden een gastrijder en zijn duo op bezoek .De dag begon al vroeg . De avond of eigenlijk de nacht ervoren tamelijk laat in bed gekropen , daar ik Bob had moet oppikken van een verjaardagsfeestje .Rond 1 uur lag ik in bed , maar om 5 was den deze reeds wakker .Nog wat blijven liggen , maar om 5 uur 30 toch maar opgestaan , daar Klaas Vaak allang vertrokken was met het eerste zonlicht .Kledij en toebehoren voor de rit lagen reeds klaar de vorige avond . Ook de rit schrijf ik meestal de dag ervoor nog eens over , zodat deze weer fris in het kopke zit .Deze nog eens gelezen en ook nog even naar het weerbericht gekeken , het beloofde een mooie warm droge dag te worden .Rond 6uur 30 kwam ook Christine te voorschijn , samen ontbijten . Daarna ons klaar maken , nog enkele zaken in de koffers steken , de regenpakken gingen eruit , de handtas , kaart en routebeschrijving erin . Om 7 uur 15 naar de Esso gereden om daar onze Nederlandse meerijders ,en tevens ook forumleden , Marion en Henk, op te pikken .Zij bleven ook een n achtje slapen ,daar de rit een 450 km bedroeg . Even bij onze thuis nog een koffie gedronken en een sanitaire stop en daarna te samen naar de startplaats gereden de gemeenteplaats van Asse Daar was reeds opa Willy en een onbekende motorijder aanwezig .Patrick , een goedlachse kerel op een BMW k 1200 LT was op aanraden van een andere rijder van de Zellikse motorvrienden om eens mee te rijden en de sfeer op te snuiven , daar hij reeds met andere groepen had meegereden en deze waren niet echt zijn ding , de ene groep reed zo snel dat het echt niet aangenaam was , de andere groep deed meestal ritjes rond de kerk en treffens hier in de streek .Even later kwamen ook de andere rijders en eventueel duo 's eraan . Om 8uur 30 zette ons groep , 8 motoren en drie duo's , zich in gang .Eerst de ring op , de E 19 richting Charleroi, daarna de A 54 zelfde richting , de ring rond Charleroi , daarna richting Philppeville , de N5 , en deze blijven volgen tot in Couvin . Hier was onze eerst pauze gepland . Stipt, na 1uur en 30 minuten rijden , werden de motoren stil gelegd . De tempratuur was aangename en er werd beslist op het terras plaats te nemen . Tafels en stoelen werden bij elkaar geschoven . Lachen en praten over van alles en nog wat, de sfeer zat er weer goed in .De pot werd gevuld en werd tweemaal aangesproken om de rekening te betalen . Even nog de toiletten vereren met een bezoekje en we konden er weer tegenaan
Het tweede deel waren meestal kleinere wegen en hier werd met de Franse grens geflirt . Kleine dorpjes , een vervallen kasteel , wijde landschappen , draaien en keren , het zat er al maal in .Givet ( N99 volgen ) werd bereikt , daarna richting Beauraing 5 N40) , Voor Beauraing richting Dinant ( N 95) even voor Dinant richting Celles - Achené ( n910) .Hier werden de wijde landschappen vervangen door bossen .ik besloot om even een stukje van de oorspronkelijke route te laten vallen en even binnendoor te rijden ( De aangename pauze was iets uitgelopen ). Even rechts een baantje in , geflankeerd door mooie bomen en wat haarspelbochten , gas geven , remmen , versnelling lager ,bocht door en weer opschakelen en weer het gas erop. Even later bereikten we weer de oorspronkelijke route en volgden richting Houyet ( N929) , daarna weer richting Beauraing . Even na Beauraing , richting Bouillon (N 95)kwamen aan onze tweede pauze plaats aan .In de frituur werd ons eten besteld en werd het middagmaal buiten genuttigd . Na dat iedereen zijn of haar honger had gestild werden ook een paar motoren van het nodige kostelijke vloeistof ( tegenwoordig puur goud , als je de prijs bekijkt , je schrikt je een hoedje als je het te betalen bedrag op het scherm verschijnt voor de hoeveelheid die je tankt )voorzien . Even later richting Gedinne N935 of de N 952 , speelt geen rol je komt op het zelfde punt uit .) Daarna richting Louette- St Pierre volgen (N 973) . Hier werden de bomen afgewisseld door velden , de weg gaat op en neer , ook hier het betere bochtenwerk . Weldra werd weer de Franse grens bereikt en hier werd richting Bohan gevolgd ( D 31) .De Semoy werd nu onze gids en er werd ook even gestopt om de hier en daar aanwezige tabaksschuren op de gevoelige plaat vast te leggen .De rivier kronkelde en de weg ernaast kronkelde even hard , brugje over , weer het water volgen tot in Monthermé en dan laten we het water voor wat het is en volgen we weer richting Givet ( D 989) .Hier weer meer bomen en geen huis of bewoning te zien , ook weer hier draaien en keren , op en neer .Givet word bereikt en hier weer een terrasje . Na het duur terras bezoek ( 44 Euro voor 10 drankjes ) werden de de neusen van de motoren weer richting Philiphville gedraaid . Weer de N5 op en weer dezelfde terugweg als we waren op gereden . Rond 19 uur werd Asse weer bereikt en hier werden de twee Motoren ( GoldWings ) die niet s'middags hadden getankt . Ook weer hier werd de pot nog eens gespijsd en konden onze vrienden weer genieten van een verfrissing . Twee motorvrienden en Bob die er niet bij waren kwamen er ook bij en zo werd het uiteindelijk 21 uur eer de twee GoldWings de oprit opreden na een rit van 450 km . Eten verschenen er op tafel er er werd nog wat nagepraat over de rit , de dag en het gezelschap die Henk en Marion hadden leren kennen , vooral onze Gust zal hun bijblijven met zijn prachtige verhalen en anekdotes steeds vergezeld van een gulle lach . De rit zelf heeft een tamelijke lange aanloop route idem voor de terugreis
, daarna is het puur genieten van de landschappen en het rijden , afwisselend met grote wegen , kleinere wegen, open velden , de kleine dorpjes , de bossen .Patrick heeft besloten om de volgende keer weer mee te rijden en waarschijnlijk komt ook zijn vrouw mee genieten van de te rijden rit .En zo horen we het graag . :mrgreen: Met vriendelijke groeten van Bob , Christine , Peter n.d. :wink:
PS foto's vind je op de Facebook pagina van Christine .

nico72
Berichten: 964
Lid geworden op: 01 apr 2011, 11:32
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Winssen

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door nico72 » 29 mei 2022, 13:12

Jazeker op zaterdag even naar Harry in Rotterdam gereden om de oude dame te laten inspecteren
Het verdict :komende winter de carbs reinigen verder gewoon rijden !
Groetjes Nico

Yamaha FZS Fazer bj 2006 2009 tot 2011
GL1500 ratjetoe bj 1988 2011 tot 2014
GL1500 se bj 1992 2014 tot 2021
GL1800 C-ABS bj 2008 2021 tot 2023
GL1000 LTD bj 1976
Gl 1800 bj 2018 2023 tot...

Gebruikersavatar
De Motormuis
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 6771
Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Geldrop. Noord Brabant.

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door De Motormuis » 02 jun 2022, 19:34

Ja ,naar Duitsland gereden en daar wat rond getoerd.
Ik had afgelopen Dinsdag ook al even gereden om te kijken
of de motor weer goed reed na wat probleempjes te hebben opgelost.
En nu na de nodige kilometers te hebben gereden , en op de terug weg
nog wat goedkoper te hebben getankt , weer alles in orde.
Groeten,
Wil.



Een Goldwing rijder is een blijde rijder.

Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.

HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.

Gebruikersavatar
inside
Berichten: 580
Lid geworden op: 28 mar 2006, 23:24
Type Goldwing: GL1800
Locatie: arnhem

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door inside » 04 jun 2022, 20:20

Vandaag de 30e editie van de Motorrun Doesburg gereden.
Het was weer een waar feest voor de kinderen en rijders.
Complimenten en dank aan de organisatie.

Wellicht volgend jaar weer onze goededoelrit???

Groetjes Hans

Gebruikersavatar
pieter
Berichten: 2647
Lid geworden op: 09 sep 2011, 21:04
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Rucphen

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door pieter » 14 jun 2022, 09:12

Afgelopen zaterdag met de Zelikse motorvrienden van Peter N.D. opweg geweest., mooie rit veel plezier en errug genoten.

Afbeelding

Groet Pieter.
A Man's got to know his limitations

Gebruikersavatar
De Motormuis
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 6771
Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Geldrop. Noord Brabant.

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door De Motormuis » 14 jun 2022, 23:39

Ja , vanmiddag paar uur door België aan het rijden geweest.
Wat hebben onze Belgische motorvrienden toch gelijk als
ze zeggen dat er daar veel kl*te wegen zijn.
Maar gelukkig ook wel enkele goed bereid bare wegen.
Heb daar 293 kilometer gereden. Gemiddelde van 1 op 19.23.
En op de terugweg toch nog een keer goedkoper getankt.
Groeten,
Wil.



Een Goldwing rijder is een blijde rijder.

Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.

HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.

Gebruikersavatar
orie
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 618
Lid geworden op: 03 aug 2010, 23:56
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Herveld

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door orie » 16 jun 2022, 01:34

Vandaag met Haagse motorkennissen de 5-pontjes toer gereden. Mooie rit, maar begon met pech. Nadat ik de motor uit had gezet op de verzamelplaats, was die niet meer te starten. Totaal dood. Nog geprobeerd tot leven te wekken met startkabels, maar ook dat lukte niet meer. Nog maar 1 mogelijkheid-----De ANWB bellen, ben al een tijdje lid en maak niet zo vaak gebruik van ze, maar toch verdomd handig.
Afijn de rest is , op mijn verzoek, begonnen met de toer terwijl ik bleef wachten op de gele wagen. Na ongeveer een half uurtje kwam de beste man opdraven en met zo'n machtig mooi apparaat om mijn motor weer nieuw leven in te blazen. Zelfs deze man had de grootste moeite om hem aan de praat te krijgen.
Conclusie was: accu overleden ,maar dynamo in orde.
Toen vliegensvlug de telefoon pakken en de welbekende sleutelaar bellen of die een accu had, shit geen gehoor, misschien vakantie? Wat nu?
Geen nood, we hebben nog een sponsor in nieuwkuik, deze gebeld en jawel op voorraad. Nadat de anwb-man hem wederom aangeslingerd had ben ik als de sodemieter daar heen gereden. Voor de zekerheid mijn motor aan gelaten daar voor de deur en eerst gevraagd of die zekers op voorraad was.
Toen snel de accu verwisseld en gekeken waar de Hagenezen waren, whatsapp toch gemakkelijk met dat live locatie delen.
Dus eind goed al goed, ik heb ze gevonden en we hebben samen de 5-pontjes toer uitgereden.
Op naar de volgende rit (hopelijk zonder problemen)
GL1800 2003
GL 1500 SE 1996
CB650 1981
GL1200 Aspencade 1987
CB650 1983

Gebruikersavatar
Henny trike
Berichten: 43
Lid geworden op: 26 mei 2022, 07:27
Type Goldwing: overig

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door Henny trike » 16 jun 2022, 17:22

Nee, en het ergste is dat mijn vrouw en ik een midweek naar de eifel in de buurt van Prum zijn, maar omdat mijn vrouw ( nog) niet achterop durft zijn wij met de auto gegaan en zit ik mij te verbijten als ik hier die heerlijke wegen zie en ook nog dat prachtig weer maar gelukkig gaan wij morgen weer naar huis en ga ik eind van de dag even lekker een stukje nergens naar toe rijden

Kijk net naar buiten, wat opzich niet bijzonder is
was het niet dat mijn linker achterwiel zo plat als een dubbeltje is, wiel eraf en thuiskommertje erop , morgenochtend een bandenboer zoeken, sjonge jonge had beter op de trike kunnen gaan, dit is dubbele pech, nauw ja morgenavond weer vergeten
Laatst gewijzigd door Henny trike op 16 jun 2022, 20:46, 2 keer totaal gewijzigd.
Het verlangen is soms fijner als het bezit :roll:

DonvanVliet
Berichten: 704
Lid geworden op: 02 jun 2007, 19:24
Type Goldwing: GL1000
Locatie: Den Briel

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door DonvanVliet » 16 jun 2022, 18:06

Prum....bier drinken en worst eten.

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door peter n.d. » 18 jun 2022, 11:44

Beste forumrijders en rijdsters , Mannen maken plannen , vrouwen voeren ze uit , zo zou ik de vorige rit kort kunnen samenvatten , nu een week geleden. Als we met het forum bij de Chrit langs waren geweest om onze kas te vullen met een heerlijke barbecue , was bij mij een plan aan het rijpen om met de Zellikse motorvrienden ook eens de Limburg te bezoeken .Daar wij meestal het middagmaal nuttigen in een Carrestel op de snelweg of bij een Lunchgarden , (deze is meestal te vinden bij een een hyper Carrefour )en deze spijtig niet dik gezaaid zijn in dit deel van Belgenland , contact op genomen met Wendy en Chrit of zij bereid waren de hongerige magen en dorstige kelen te voorzien van spijs en drank .Wendy en onze goede vriend Chrit waren bereid om dit te doen .Dus bij de verkenning van de rit even langs geweest bij ons keukenpieten en daar werden de menu's besproken onder het nuttigen van een verfrissend drankje. Dus de rit werd op de agenda geplaatst en verleden week werd deze dan ook gereden .Onze deelnemers kregen donderdag al een bericht en daarin werd ook de verschillende menu's ingezet . Ze moesten die avond meedelen of ze meereden en wat hun keuze was . Christine , mijn lieftallige secretaresse had een een blad met de verschillende menu's gemaakt en daar werd vermeld wie wat wou . Deze lijst werd doorgestuurd naar Wendy en Chrit zodat ze de nodige boodschappen konden doen en ook de tafels konden zetten voor het aantal rijders en duo's . Ook kwamen er dit keer weer drie geliefde forumrijders meerijden met de Zellikse motorvrienden en ook zij hadden hun keuze door gegeven .Vrijdagavond nog even wat bellen en het was in de sacoche Zaterdagmorgen reeds om 6u uit de bedstee gekropen , ontbijten , lijf en leden verfrissen , bezoekje aan het kleinste kamertje .Groot was onze verbazing dat er plots regen uit de lucht viel. Grrrrrrrr , daar hadden de weervrouwen en -mannen niks van gezegd , de weergoden staken weer eens stokken in de wielen . Gelukkig bleef het bij korte buien .Ik ging onze Nederlandse vrienden , Marion , Henk en Pieter weer ophalen aan de Esso en hun weer te begeleiden tot bij ons thuis . Er zijn hier wegenwerken aan de gang en de situatie om ons huis te bereiken verschillen steeds daar de wegenwerken soms opschuiven en we weer een andere weg moeten zoeken om de thuisbasis te bereiken .(heel tof als ge s'avonds van u werk komt en plots word geconfronteerd met een afgesloten weg en met plotse filles daar iedereen dezelfde weg moet gebruiken (1 uur 30 er over doen om 5km af te leggen) .Nadat Marion , Henk en p
Pieter hun koffie binnen hadden en eventueel ook gebruik hadden gemaakt van het kleine kamertje , reden we te samen naar het startpunt , de Gemeenteplaats van Asse .Daar waren reeds een aantal deelnemers aanwezig .Patrick had dit keer zijn Leentje meegebracht ( echtgenote) nadat hij vorige keer solo was mee gereden en zijn vrouwtje had kunnen overtuigen dat wij geen hooligans , noch hardrijders waren die elke verkeerswet aan hun laars lapten en op tijd en stond een rus ten drink pauze inlassen . Even was het wachten op Lieve , Gust en zoon Vince (vaste meerijders) daar de Gust een nagel in zijn achterband had gezien , en de band had voorzien van wat extra lucht . Ondertekende heeft steeds in zijn koffers een reparatiesetje mee ingeval van nood .Dus iets later vertrokken , maar daar trekken onze vrienden zich geen bal van aan .Met 15 deelnemers vertrokken richting de ring van Brussel . Daarna richting Leuven , en iets later richting Genk . Aan de afrit Heusden lieten we de snelweg voor wat hij was en trokken we naar het centrum van Heusden om daar de eerste pauze in te lassen ( de verloren tijd hadden we min of meer ingelopen ) de eerste 100km waren gereden en nu was het even zoeken naar een open drank gelegenheid , we vonden een Turkse brasserie open met een ruime parking achteraan , we werden hartelijk verwelkomd door de eigenaars en tafel en stoelen werden bij elkaar gezet zodat de gehele groep samen aan 1 grote tafel zat . Koffie , chocomelk , thee werd besteld en terwijl keuvelden , lachten en luisteren naar de heerlijke verhalen van onze Gust ( Gust kan eerlijke verhalen vertellen , meestal wat opgekruid met wat zout en peper en vergezeld van een gulle lach ). onze rijders en duo's trakteerden zich zelf op een tweede ronde koffie , chocomelk , cola . Nadat we hadden af gerekend vroegen de eigenaars of ze ons mochten filmen bij het verlaten van de parking . Daar hebben wij niks op tegen , zeker niet na de hartelijke ontvangst .Het tweede deel bracht ons naar Helchteren , Meeuwen , peer , Bree , Bocholt .in het tweede deel zochten we de kleinere wegen op , soms door een bos , daarna weer een open veld .Even een grote weg op , om daarna weer een kleinere weg in te duiken .En zo reden onze rijders en duo op weg naar hun middagmaal in Kaulille.. Daar verwelkomt onze Chrit en Wendy en nodigen ons uit om aan een grote tafel plaats te nemen .Eerst wat drinken , want de zon had de tempraturen laten oplopen en de regen buien hadden ons reeds verlaten kort nadat we vertrokken waren aan de start plaats het eten bestond uit soep , crocs , frieten met hamburger of frikadel , broodje kroket , spaghetti .Onze rijders en duo's lieten het zich smaken en namen ruimschoots de tijd om te eten en te drinken .Na afrekening , namen we afscheid van Wendy en Chrit ( jullie zijn toppers en bedankt om ons te voorzien van spijs en drank en waarschijnlijk zullen we in de toekomst nog eens gebruik maken van jullie diensten ) .Bij het vertrek reden we richting Hamont , en hier reden volgden we het Whillemenavaart en reden zo ongemerkt Nederland binnen , de gemeente Weert . Hier werd de vaart of kanaal overgestoken en reden eerst even door een wijk en daarna zochten we weer het groen op . Onder de bomen was het zalig om te rijden , heerlijke verkoeling bij de zomerse tempraturen . Soms even werden de bomen rijen onderbroken door een veld , een open landschap , een boerderij en verrassing een mooie molen . Zo reden we weer naar Bree , daarna volgden we richting Meeuwen , , Guitrode , Opglabbeek , As . In Maasmechelen gingen we ook weer in de plaatselijke sporthal een terrasje doen ( zeg nu nog dat motorrijden niet sportief en goed voor lijf en leden en de geestelijke gezondheid ). Ook hier werd de pot gespijzigd en werd er tweemaal gedronken . Daarna ging het verder , maar eerst werden een paar motoren voorzien van vloeibaar goud ( brandstof , met de huidige prijzen ).Even richting Lanaken , daarna richting Zutendaal , Munsterbilzen , Bilzen . In Bilzen de snelweg op , onze Nederlandse vrienden volgden aan het klaverblad lummen richting Antwerpen , wij , de Belgen richting Brussel , nog even wuiven , duim omhoog en daar verdwenen onze vrienden . Weldra bereikten we Leuven , weer de ring op , afslag Asse ( hier verdween weer een deelnemer , hij bleef nog even de snelweg volgen om thuis te geraken ) . De anderen reden richting de markt van Asse om daar weer te genieten van een terrasje en nog wat na te praten over de rit .Om 21 uur reden we de oprit op .De rit was goed voor 370km bij te zetten op de tellers , mooie wegen met veel afwisseling van landschappen , soms noodzakelijke om een dorpskern te passeren , maar toch meestal de groene kant van de Limburg op gezocht . Nogmaals een dankwoord voor Wendy en Chrit ( er was achteraf nog een trouw feest in de grote zaal waar zij ook weer instonden voor drank en wat spijs . De wing werd Zondag reeds ontdaan van de Limburgse vliegende zelfmoordenaars en werd deze week gebruikt om me naar en van het werk te begeven . Foto's vind je op de Facebook pagina Van Christine en LIeve Rochette. :mrgreen: Met vriendelijke groeten van Bob , Christine , Peter n.d. :wink:

Gebruikersavatar
Chrit
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2376
Lid geworden op: 25 sep 2006, 20:28
Locatie: Kaulille (belgie)

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door Chrit » 18 jun 2022, 13:35

Graag gedaan..
Groetjes
Chrit Gunther

marionenhenk
Berichten: 283
Lid geworden op: 25 mar 2017, 13:10
Type Goldwing: GL1800
Locatie: kattendijke

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door marionenhenk » 19 jun 2022, 17:37

Was geweldige rit, hartelijk (veel gelachen) een vrolijk en gezellig weerzien in Kaulille bij Chrit en Wendy. Super !! Bedankt weer Christine en Peter en de Zellikse motorrijders!!!
Er gaat niets boven motorrijden met familie, vrienden en ongeacht welk merk motorfiets
Yamaha XT 500 bj 1975(1976 )
Yamaha RD 250 bj 1978(1979-1980)
Yamaha XJ 650 bj 1980(1980-1985)
Yamaha XS 750 bj 1978(1989-1990)
Honda CB 550 supersport bj 1978 (2002) in bezit
Goldwing 1200 bj1987 (2006-2007)
Yamaha XV 250 bj 1998 Virago in bezit
Yamaha XV 535 bj 1999 Virago in bezit
Goldwing 1500 SE bj 1997 (2007- ) in bezit
Goldwing 1800 bj 2005 (2016-2019)
Goldwing 1800 bj 2012 (2019- in bezit

marionenhenk
Berichten: 283
Lid geworden op: 25 mar 2017, 13:10
Type Goldwing: GL1800
Locatie: kattendijke

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door marionenhenk » 19 jun 2022, 17:46

Zaterdag 18 juni 2022 De Rit & Rock voor de Molukken gereden. Voor het goede doel, meer dan 400 motoren en lekker eten, hapjes en drankjes. De rit was goed geregeld (verkeersregelaars en motoragenten) om de rit soepel te laten verlopen. Voor beelden, zie omroepzeeland en facebook.
Mooie dag, goed weer en ongedwongen sfeer. Pieter en Arthur waren 's ochtends naar kattendijke gereden. Waar ook mijn neef Ben en onze zoon Angelo en neefje Julian bij ons aansloten.
Na koffie op de motoren gestapt en 'binnendoor' naar Middelburg gereden. Motoren volgens aanwijzing geparkeerd en even rondneuzen op het feest terrein. 2 minuten stilte in acht genomen ivm het overlijden van de organisator en zijn beste vriend (op dezelfde dag overleden), die ook veel voor de organisatie heeft gedaan, daarna ging om 12.45 uur de stoet op weg. Eerst door de Molukse wijk en de rit, half 6 weer terug in Middelburg. Waar de maaltijd werd genuttigd en nog wat gedronken en gekletst en rond 7 uur weer huiswaarts over de A58 terug naar Kattendijke. Nog een koffie met Pieter en Arthur gedronken en nog heerlijk gekletst. De mannen reden bij ons rond 9 uur het erf af richt Noord-Brabant. Was een mooie dag.
Er gaat niets boven motorrijden met familie, vrienden en ongeacht welk merk motorfiets
Yamaha XT 500 bj 1975(1976 )
Yamaha RD 250 bj 1978(1979-1980)
Yamaha XJ 650 bj 1980(1980-1985)
Yamaha XS 750 bj 1978(1989-1990)
Honda CB 550 supersport bj 1978 (2002) in bezit
Goldwing 1200 bj1987 (2006-2007)
Yamaha XV 250 bj 1998 Virago in bezit
Yamaha XV 535 bj 1999 Virago in bezit
Goldwing 1500 SE bj 1997 (2007- ) in bezit
Goldwing 1800 bj 2005 (2016-2019)
Goldwing 1800 bj 2012 (2019- in bezit

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten