Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Even bijpraten, sterke verhalen, moppen of andere praatjes ?
Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13419
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door RonalT » 17 mei 2020, 17:28

GL-1800 schreef:
17 mei 2020, 14:47
.... Bij sluizen Bruinisse ons cholesterolpeil naar n hoogtepunt gebracht....


De frietkraam op de parkeerplaats... ? :lol: :lol:
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

tsmitje1963
Berichten: 199
Lid geworden op: 17 apr 2018, 16:36
Type Goldwing: GL1800

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door tsmitje1963 » 17 mei 2020, 17:29

nee bij de viskraam bij de mossel in de haven
On the highway to hell, are no stairways to heaven.

Dacher
Berichten: 214
Lid geworden op: 13 jul 2019, 17:21

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door Dacher » 18 mei 2020, 06:16

Mijn vader (75) kan niet opstappen als ik erop zit da lenigheid en zijn probleem met verkrampte spieren in zijn binnenbeen verhinderen dat.
Dus hij moet er eerst op gaat dan op mijn plek zitten en dan gaat hij naar achteren, mijn vouw en mijn kinderen stappen uiteraat pas op als ik ze een teken geef en ik op de moter zit het zelfde geld voor het afstappen.

Gebruikersavatar
RvW
Berichten: 113
Lid geworden op: 22 mar 2014, 16:30
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Den Haag

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door RvW » 18 mei 2020, 14:03

Misschien is dit een optie,

https://wingstuff.com/products/2364-bla ... for-gl1800

Gr. Ruud
Mvg Ruud

Gebruikersavatar
pieter
Berichten: 2643
Lid geworden op: 09 sep 2011, 21:04
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Rucphen

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door pieter » 18 mei 2020, 15:05

Ritje Zuid-Holland 320 km.

Groet Pieter.
A Man's got to know his limitations

Dacher
Berichten: 214
Lid geworden op: 13 jul 2019, 17:21

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door Dacher » 19 mei 2020, 06:18

RvW schreef:
18 mei 2020, 14:03
Misschien is dit een optie,

https://wingstuff.com/products/2364-bla ... for-gl1800

Gr. Ruud
Zeker maar ik heb een 1500

Gebruikersavatar
RvW
Berichten: 113
Lid geworden op: 22 mar 2014, 16:30
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Den Haag

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door RvW » 21 mei 2020, 18:53

Rondje Zeeland, (niet helemaal als gepland want wat was het druk op de N57) om mijn zoon halverwege zijn fietstocht van koud water te voorzien in Oude Tonge en daarna in Spijkenisse weer.

Afbeelding
Mvg Ruud

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door peter n.d. » 21 mei 2020, 19:22

Beste Wingers en Wingsters , vandaag, samen met twee andere motoren , een rit gereden van 400 km . Zondag aan de Willy gevraagd of hij geen goesting had om vandaag een rit te rijden .Natuurlijk zei de brave man , maar wie gaat er nog mee . :?: Zoals je al weet mogen er slechts groepjes van drie motoren op de baan en moet de rest van de groep thuis blijven of zelf weer een groepjes van drie motoren vormen . Gisteren na het werk een berichtje gestuurd naar enkele Zellikse vrienden . Hij , die het snelste reageerde kon mee . De Karel zag er naar uit om weer eens de motor van stal te halen en eindelijk wat kilometers op de teller bij te zetten , maar moest het eerst aan zijn echtgenote vragen of het paste en of er geen andere plannen waren .Maar nee er stond niets gepland , dus de Karel was van de partij .Boterhammen gesmeerd ( er is in Belgenland nog geen eetgelegenheden open ) , helmen en kleren werden klaargelegd en Wingske werd gecontroleerd op bandendruk en olie . Hij was in orde en hij stond er weer netjes bij na de vorige rit . De kaart werd geraadpleegd en ik besloot een rit uit de losse hand te schudden . Vertrokken om 8 uur 30 en 400km later weer thuis om 17 uur 30 . Eerst even de snelweg ( E40 ) en in Drongen werd deze alweer verlaten en we zochten al gauw de mooie binnenwegen op .Eerst richting Hansbeke , en daarna kwamen volgende plaatsen aan de beurt : Bellem , Zomergem , Nevele , Aalter , Knesselare , Oedelgem , Oostkamp , Wingene , weer Oostkamp , Ruddervoorde , Jabbeke , Oudenburg , weer Jabbeke , Gistel , Koekelare , Nieuwpoort , Leffinge , Oostende , weer even Gistel binnenrijden Nieuwpoort , Oudenburg , Oostende , Brugge , Sijsele , Oedelgem weer naar Knesselare , Ursel , Hansbeke , Nevele , Sint Denijs Westrem , even de R4 op en er weer af in Melle , daarna weer verder via Wetteren , Erpe - Mere , Aalst en tenslotte Asse .Zoals jullie kunnen zien komen verschillende plaatsnamen regelmatig weer , maar deze plaatsen werden steeds aangedaan via steeds andere wegen .Dorpskernen werden zoveel mogelijk vermeden als de pest . Ook drukke en grote wegen werden zoveel mogelijk vermeden , behalve als het echt niet anders kan . Soms werd er even op de snelweg gereden om aan het volgende tankstation een drinkpauze in te kassen ( zij zijn de enige dingen waar we men eventueel een frisse drank kon scoren ). Ook Christene , die meerijd als duo , maakte van de gelegenheid om het toilet te vereren met een bezoekje .Wij hadden onze boterhammen mee ( wij en de Willy ) , Karel daartegen kocht een hapje en drank in de shops . De rit was zeer afwisselend , bossen , velden , soms een dorpskern , open landschappen . Met het warme weer ( 28 graden ) werden de wegen door de bossen best gesmaakt , lekker koel onder het loof. Soms reden we naast een kanaal , soms naast een andere waterweg .Kortom een rit die door mijn twee collega's motorrijders regelmatige een grote glimlach op hun gezicht toverde en waarschijnlijk rij ik deze rit nog eens met de andere Zellikse motorvrienden als het weer word toegelaten door de overheid . :mrgreen: Met vriendelijke groeten Van Bob , Christine , Peter n.d. :wink:

Gebruikersavatar
cooper
Berichten: 2064
Lid geworden op: 10 aug 2010, 12:53
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Stabroek (Belgie)

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door cooper » 21 mei 2020, 19:37

Vandaag de eerste "grote" rit gedaan tesamen met't vrouwtje en haar trike. Goed voor 260 Km, alles loopt prima dus dat komt helemaal in orde!
Afbeelding
Once you ride a Wing, you buy a Wing!
Afbeelding

DonvanVliet
Berichten: 699
Lid geworden op: 02 jun 2007, 19:24
Type Goldwing: GL1000
Locatie: Den Briel

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door DonvanVliet » 21 mei 2020, 19:46

Ja een rondje Voorne en Putten op de Valkyrie

Gebruikersavatar
taxiad
Berichten: 250
Lid geworden op: 25 mar 2006, 11:48
Type Goldwing: GL1800
Locatie: tilburg

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door taxiad » 21 mei 2020, 21:04

vandaag de forumrit Eifel kleine wegen gedaan ik weet niet precies hoeveel km maar ik denk ong. 600 km
Toen ik ong. 45 min gereden had zei mijn nav. verderop keren maar eigenwijs als ik ben deed ik dat niet ik dacht ik rijd gewoon door en dan pakt ie later de route wel weer op.
En dat was ook zo maar toen ik weer een 0.30 uurtje gereden had zei de tom tom bestemming bereikt!!!had ie de terugrit opgepakt dus toen was ik weer na 1.15 uur bij het begin
Ben toen maar weer opnieuw begonnen dus na 0.45 min weer op hetzelfde punt...2.00 uur extra
er is een hairpin in de route die je maar half moet nemen want in het midden van die bocht moet je linksaf een klein weggetje in.had ik over het hoofd gezien eerste keer.
gl 1800 (´07) dark orange metallic met navi

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13419
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door RonalT » 21 mei 2020, 21:30

Gisteravond even een stukje 129 gereden. Via de A17 en A16. Op deze laatste weg stond een auto met fietsenrek waarvan de eigenaar zijn racefiets had afgeschreven. Hing er half af.. dat kan nooit goed zijn voor zo'n ding. Daarna nog een beetje bij Drimmelen, Moerdijk en Willemstad rond gespankerd. Was lekker weer voor een ritje.
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
Vandaahl
Berichten: 62
Lid geworden op: 13 apr 2020, 20:18
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Almelo

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door Vandaahl » 22 mei 2020, 10:25

Mooi ritje Twente-Drenthe! Even een bezoekje gebracht bij mijn schoonvader in Odoorn. Daar ging het ook bijna mis... Ik wilde in de bebouwde kom, mijn motor keren. Er reden twee auto's achter me, met blijkbaar veel haast, schijt aan mede weggebruikers en geen zin om in de spiegels te kijken. Ik doe de knipper naar rechts om een zijstraat in te rijden, om daar gebruik te maken van de ruimte en zo te kunnen keren. Op het moment dat ik naar rechts ga, wil de auto het dichtst achter me er even snel omheen en stuurt naar links, maar de auto daarachter heeft nog meer haast en wil mij en de auto achter me voorbij... dat ging dus maar net goed. Och liever twee auto's die tegen elkaar zitten, dan ik in de kreukels.

Gebruikersavatar
cooper
Berichten: 2064
Lid geworden op: 10 aug 2010, 12:53
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Stabroek (Belgie)

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door cooper » 30 mei 2020, 20:49

Yep vandaag effe richting Remouchamps gereden, uit en thuis 402 km.
Once you ride a Wing, you buy a Wing!
Afbeelding

Dacher
Berichten: 214
Lid geworden op: 13 jul 2019, 17:21

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door Dacher » 31 mei 2020, 09:31

Gisteren met twee andere wing rijders de motor binnendoor vanuit de Achterhoek naar Leeuwarden gestuurd , daar gaan ze de beurt doen en distrubitie en div garantie gevallen zoals de schijven voor( onder de min maat) Balhoofd zit een zwaar punt in en voorvork zweet , verder werd mij door de beide andere heren verteld dat mijn koffers ook moeten branden daar deed er niet een van hier zou hij naar kijken want dat was exstra volgen hem en dat hoefde niet te branden.
Achterop door de heren weer thuis gebracht, top service.

Plaats reactie