Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Even bijpraten, sterke verhalen, moppen of andere praatjes ?
Gebruikersavatar
Cas
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 865
Lid geworden op: 21 okt 2016, 17:47
Type Goldwing: GL1800

Re: Met de Wing naar de Pyreneeën.

Bericht door Cas » 07 jul 2019, 12:06

Even naar Andorra geweest om een paar inkopen te doen, de Wing trok veel belangstelling, en dan weer terug Frankrijk in.

youtu.be/LmY9EiMyKDA

RonalT schreef:
06 jul 2019, 20:42
Cas schreef:
06 jul 2019, 18:27
....

De links van de filmpjes willen niet werken dus ik doe iets fout....
De video's op You Tube plaatsen en het gedeelte van de link wat achter het = teken staat tussen de YouTube tags plakken.

In onderstaand vakje zie je de complete link

Code: Selecteer alles

https://www.youtube.com/watch?v=Yy9Sw0_kkKE
En dan knip en plak je het gedeelte Yy9Sw0_kkKE
Dat ziet er dan zo uit

Code: Selecteer alles

[youtube]Yy9Sw0_kkKE[/youtube]
En in het echt ziet het er zo uit


youtu.be/Yy9Sw0_kkKE


Als je het weet is het zo gemakkelijk.... :-)
Iedere ochtend zeg ik tegen mijn Wing: "niemand heeft ooit zoveel van iemand gehouden als ik van jou!"

GL-1800
Berichten: 1496
Lid geworden op: 14 okt 2012, 12:00
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Waar de Wing ons brengt..

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door GL-1800 » 07 jul 2019, 13:00

Gisteren naar Bakker plofkes in Nw Weerdinge geweest. K had geen doel dus daar maar ff auwehoeren.Jo had nekpijn dus...n keer alleen op pad. T werd gruweldonker dus weer naar huis...K haat regen.
Terugrit diverse wapperende fietstassen waar van alles uitwaaide. Met name kassabonnen...😁😁. Men knoopt van alles op trekhaken EN sleurhutten. Kon nog n mandje ontwijken, auto achter mij niet. Vol in n koplamp.

Wanneer leren die idioten s n keer die troep te demonteren....

Meer humor was n Tesla zonder prik. Was leeg en de betreffende pomp geen laadmogelijkheid. 😂😂

Al met al toch n grappige dag. Vandaag minder......slaapkamer aanpakken. Bah.....nix aan.
Iedereen weet alles maar... :? Niemand weet iets... :lol:
Groetjes Rob.

Gebruikersavatar
Antoon Aarts
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 1491
Lid geworden op: 22 mar 2006, 19:50
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Hilvarenbeek
Contacteer:

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door Antoon Aarts » 08 jul 2019, 09:05

Gisteren met Pieter , tweemaal GL 1000 naar Antwerpen ivm bezoek aan de Honda CB Day.
DE oude wings trokken veel bekijks .
Enkele forumleden ontmoet en bijgepraat.

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Antoon Aarts op 10 jul 2019, 09:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Voor onderhoud / reparatie / banden / schadeherstel : http://www.wingservice.nl

1975 Ducati Monza (69)
1975 Yamaha 250 ( 71)
1976 Honda CB500F nw.
1978 Honda CB750F2 nw.
1979 Honda CB750KZ nw.
1981 Honda GL1100 nw.
1986 Kawa GTR1000 nw.
1989 GL1200 EML GT3 ( 86/90)
1995 GL1500 EML GT2000 (89/96)
2002 GL1500 Asp.(92)
2007 GL1500 SE (2001)
2011 GL1800 (2004)
2018 GL1800 (2012 )
2020 GL1800 (2012)
2022 GL1800 (2020 ) heden.
2022 GL1500 EML GT2000 (89/96) heden.

Gebruikersavatar
Cas
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 865
Lid geworden op: 21 okt 2016, 17:47
Type Goldwing: GL1800

Re: Met de Wing naar de Pyreneeën.

Bericht door Cas » 08 jul 2019, 19:57


youtu.be/Kw_hu_OqvOk
Cas schreef:
07 jul 2019, 12:06
Even naar Andorra geweest om een paar inkopen te doen, de Wing trok veel belangstelling, en dan weer terug Frankrijk in.

youtu.be/LmY9EiMyKDA
Iedere ochtend zeg ik tegen mijn Wing: "niemand heeft ooit zoveel van iemand gehouden als ik van jou!"

Gebruikersavatar
pieter
Berichten: 2647
Lid geworden op: 09 sep 2011, 21:04
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Rucphen

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door pieter » 14 jul 2019, 19:17

Vandaag met Peter n.d. zijn zoon Bob & de werkmakkers een gedeelte van een leuke route door Vlaanderen gereden, voor mij is de rit gestart in Hoogstraten en geëindigd bij Zandhoven.

Daar waar de jongens en meisjes links af gingen om de rit te vervolgen ben ik rechts af gegaan om binnendoor via Sint-Jop-in-'t-Goor terug op Nederlands grondgebied te komen.

Het verslag van deze rit zal uiteraard nog wel opgetekend gaan worden door de Maistro him zelf, daar ga ik mijn vingers niet aan branden natuurlijk. :lol:

Nogmaals bedankt voor deze gezellige dag samen...ennuchh wellicht tot een volgende keer.

Afbeelding

Groet Pieter.
A Man's got to know his limitations

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door peter n.d. » 14 jul 2019, 19:44

Beste Pieter en andere forumlezers en lezeressen , morgen krijgen jullie een uitgebreid verslag van deze dag . Pieter, het was leuk dat je er bij was , hoop dat je van de rit genoten hebt ondanks enkele tegenslagen . Maar daar over meer morgen in het verslag . groeten Bob , Christine , Peter n.d.

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door peter n.d. » 15 jul 2019, 21:01

Beste Forumlezeressen en lezers , gisteren reden we een rit op Turnhout en omstreken .Zoals jullie al eerder konden lezen was Pieter er ook bij als gastrijder . Hoe dit komt zal ik eens vlug neerschrijven .Met de laatste forumrit ( herhaling van een eerder gereden rit : Klap van de molenrit ) wist Pieter dat ik een rit gemaakt had rond Turnhout en had hij besloten om deze rit mee te rijden als gastrijder .Ook Anjer werd uitgenodigd ,maar zij had dat weekend andere verplichtingen . Ook zij had al eens aangegeven dat ze een rit met de Zellikse Motorrijders ( vroeger de Werkmakkers ) wel zag zitten .Maar niet getreurd , het zal er wel eens van komen . Zaterdag kreeg ik per mail een berichtje dat Pieter meereed . Er werd afgesproken in Hoogstraten , onze eerste drinkpauze . Zondag morgen verschenen er 10 rijders en 3 duo's aan de startplaats , een mooie groepje ondanks dat het weer niet echt meezat , geen regen maar wel grijze tot donkergrijze wolken kleurden de hemel .Om 8uur 30 werden de motoren gestart met uitzondering van 1 exemplaar dat koppige weigerde te starten .Na verschillende keren op de startknop te hebben geduwd , kwam er eindelijk leven in de brouwerij . Voor de start had ik van een andere deelnemer ook al een bericht gehad dat ze meereden maar dat 1 motor startproblemen had . Dus de dag begonnen al goed met twee motoren die er duidelijk geen zin in hadden .Eens de startproblemen van de baan waren werden de neuzen van de motoren richting ring van Brussel gedraaid en even later werd de E 19 aangepakt . Juist nadat we het pompstation van Rumst waren gepasseerd kwam onze Wegkapitein ( de oudste van het groepje en een trouwe rijder ) met zijn B.M.W. langs om duidelijk te maken dat zijn voorband wat aan de platte kant stond . De ring van Antwerpen en even later waren we weer op de E 19 richting Breda . Maar wegenwerken , die juist dat weekend van start gingen verplichten ons om de snelheid te verlagen tot 50 km per uur , het was of de duivel deze dag had uitgekozen om ons een loerken te draaien .Na de werken juist voor afrit Brecht heb je een parking en daar werd de band van onze Wegkapitein even gekeurd , de druk bleef stabiel op 19 bar ( normaal 2.3 bar) en werd er besloten dat hij zijn band best kon opblazen in Hoogstraten ., een 10tal kilometers verderop .In Hoogstraten aangekomen en aan het afgesproken punt stond Pieter al te wachten , wij waren ondanks de tegenslagen maar een 5 tal minuten te laat ( gelukkig had ik een ruimetijdsmarge voorzien zodat Pieter niet te lang moest wachten ) .Handen werden geschud en iedereen stelde zich voor .Terwijl wij genoten van kop koffie en een chocolademelk met slagroom begaf onze wegkapitein zich naar een iets verder gelegen bezinestation om zijn band wat lucht bij te geven . Even later voegde hij zich weer bij ons , maar hij had zijn band niet kunnen opblazen daar er aan het bezinestation geen pistool was voorzien . Gelukkig beschikte er iemand van onze groep over een mini compresser en werd besloten om de band na de koffiepauze hiermee op te blazen .Toen ik afrekende ( de pot word steeds gespijzigd door de aanwezige deelnemers met 5 euro de man ) werd aan de diensters gevraagd of er in de beurt nog ergens een benzinestation was en ja hoor iets verderop was er ook nog eentje maar wel richting Rijkevorsel en wij moesten de andere kant uit .Onze wegkapitein besloot op goed geluk daar zijn platte band wat lucht te geven .De rest besloot dan om nog een rondje koffie te nuttigen .Omdat hij zo lang wegbleef (' weg -kapitein ) werd er telefonische contact met hem gezocht en de brave deelde mee dat het gelukt was en alweer op de terugweg was . Afrekenen en vesten en helmen werden aangetrokken en vastgemaakt . Net voor wij vertrekken komt de deelnemer wiens motor startproblemen had met het bericht dat hij nog ergens zou moeten tanken .Hij had deze morgen niet getankte daar hij al wat later was en tijdens de koffie pauze er niet aan gedacht had om samen met onze wegkapitein naar een benzinestation te rijden , de ene voor lucht , de andere voor bezine . Deze rijder is geen vaste meerijder van De zellikse motorijders , normaal weet elke deelnemer dat hij / zij moet tanken voor aanvang van de rit .En alsof het afgesproken was liet onze koppige motor ook weer van zich horen , of juist niet , het beestje weigerde weer te starten . Na verschillende keren weer geprobeerd te hebben sloeg het blok weer aan . Met een ferme draaie aan de gashendel ( aan zijn oor als straf ) .Gelukkig kon de rit nu echt van start gaan en reden we in colonne richting Meer . Even voor Meer draaien we een binnenwegje in en rijden zo richting Baarle -Nassau .Kronkelend door velden en even later tussen de bomen is de trend gezet voor vandaag .Hoofdwegen worden zoveel mogelijk gemeden en kleine wegen word er op het bord van de Zellikse motorrijders geserveerd .Soms met grote stukken rechtdoor en dan weer afgewisseld met een wegje naar links of rechts .Daar we wat tijd hadden verloren liet ik een stuk van het eerste deel van de rit vallen en schakelde ik over op plan B .Ik leg het even uit , als ik rit uitstippel rij ik deze rit tweemaal : Plan A alles gaat goed , geen tijd verspeeld door pech of onverwachte werkzaamheden , het weer is prima .Plan B : Is een aangepaste versie van plan A en in plaats dat het bijna altijd in plan A kleine wegen zijn word er bij plan B meer grote verbindingswegen gebruikt wel eens afgewisseld met een kleinere weg van plan A maar het einddoel of bestemming blijft het zelfde ,in dit geval Turnhout .Even buiten Baarle -Nassau kunnen de niet getankte motoren bijgevuld worden .Onze wegkapitein zet de weg af zodat de andere rijders weer netjes achtermij kunnen ansluiten , maar daar is weer de pechduivel van dienst .De rijder die deze morgen niet getankt heeft is nog bezig als de colonne zich al weer in gang heeft getrokken en het duurt even voor ik word gewaarschuwd dat er achterblijvers zijn .Even van kant en ik besluit om weer op mijn stappen weer te keren om de achtergebleven rijders op te pikken .Gevonden , weer draaien en ons weer bij de wachtenden aansluiten en weer de kop te trekken .Iets na 12 uur bereiken de plaats waar we het middagmaal nuttigen .Maar hier weer een verassing van onze duiveltje : wij eten meestal in een Lunchgarden , goedkoop en keuze uit verschillende menu's en regelmatige met promoties van maaltijden ( vooral sezoensgebonden , zoals mosselen ) .En laat dat nu juist de het probleem zijn , promotie op de mosselen tussen twaalf en 14 uur . Het was of heel Turnhout goesting had in mosselen .Een drukte van je welste , lange wachtrijen .Ik besloot om dat mijn warme maaltijd te vervangen door twee stukken taart en een potje chocolademousse en een koffie niet echt goed voor de lijn maar nood breekt wet , en ik was niet alleen .De rest stond nog aan te schuiven als ik mijn eerste stuk taart al binnen had , weldra kon iedereen aan tafel en werd er gelachen met mijn dessertbord .Na dat spijs en drank hun weg gevonden hebben naar de lege magen , worden motoren met kleinere tanken bijgevuld en gaan we van start met het tweede deel van de rit .Eerst richting Oud-Turnhout , Arendonk , brug over van de autosnelweg en dan beginnen we weer aan een reeks kleine wegen , onder de bomen zetten we ons weg verder , even afgewisseld met langs velden en hier en daar een boerderij of ergens een grote villa afgeschermd van de boze buitenwereld met een grotehek en een haag waar menig tuinman meer dan een week snoeiwerk aanheeft en dan spreken we nog niet van het perfecte onderhouden gazon , niks voor mij , ik rij liever met mijn Wingske rond . Even een hoofdweg opdraaien en deze weer zo snel mogelijk verlaten om weer tussen het groen te rijden .Brug over en weer even naar links en weer naar rechts en weer een brugje over en hier gaat het ven mis en belanden we even op een afgezet fietspad en besluit het er op te wagen , gelukkig niet te veel fietsers , ben even het noorden kwijt en moet wat inproviseren en we komen aan een kanaal uit met een doodlopende straat en heel de colonne weer draaien en even verder zie ik weer een herkenningspunt en zitten we weer op de juiste weg .Zo bereiken we de zijkant van het pretpark Bobbejaanland.gelegen in Kasterlee .Even verderop passeren we de voorkant en zetten aan het rode licht de richtingaanwijzer links naar Herentals .Even voor Herentals rijden we richting Lille en daar verlaten we weer de hoofdweg en rijden we weer tussen de bomen .En daar is onze pechduivel weer : een vrachtwagen geladen met boomstammen verspert de weg , de chauffeur doet teken dat hij nog 1 boom moet laden . We zetten de motoren stil en sommigen maken er een plaspauze van .Even later is de man geladen en kunnen we weer verder , draaien en keren en we blijven tussen de bomen rijden en bereiken zo weer ongemerkt Herentals van de andere kant .Hier sla ik richting centrum en komt de 2 drinkpauze eraan .De motoren worden gestald binnen zichts bereiken wij nestelen op een buitenterrasje .Ook hier worden tweemaal de dorstige kelen gesmeerd .Na deze stop rijden we de ringweg over en even voor het kanaal draaien we weer een kleine baan in .Zo bereiken we uiteindelijk het industriepark van Herentals en zetten nu koers richting Grobbendonk , Pulle , Zandhoven .In Zandhoven nemen we afscheid van Pieter .En wij rijden richting Lier , Duffel , Mechelen , Leest , Kapelen Op Den Bos , Londerzeel , Merchtem en tenslotte onze thuisbasis Asse .Hier word nog een terras gedaan en word de pot nog even bijgevuld .Weldra gaan de werkenden deelnemers naar huis , de ouderen genieten nog wat van de drank . De rit zelf was goed voor een 270 km op de tellers bij te zetten , thuis gekomen rond 18uur 30.Ondanks dat de pechduivel een paar keer een stok tussen de wielen staken hadden de deelnemers weer genoten van de rit en word de volgende rit 1 van opa Willly ( Verrassing ) en moet ik mij dan voor 1keer niks aantrekken en kan ik eens den toerist uithangen . :mrgreen: Groeten Bob , Christine , Peter n.d. :wink:

GL-1800
Berichten: 1496
Lid geworden op: 14 okt 2012, 12:00
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Waar de Wing ons brengt..

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door GL-1800 » 16 jul 2019, 16:32

Weer n prachtstory. Plezier weer om te lezen. Ik mocht in t weekend n Pan European proberen. Kennis 1 aangeschaft. Klaagt over n kwispelende kont....???? N Pan wel en n Wing niet??
Idd.. als men tegen de 140 rijd is t gewoon net onze Berner als deze blij is. Alles zo goed mogelijk nagezien....nix verkeerds gevonden. Rijtesten gezocht en voilla!!! Kwaal. Topbox er ff af en.....niets aan t handje. Wel toffe motoren hoor.......

Maar ik hou t toch lekker bij "ons plofke"!!!!!

Deze had n vrije weekend.... :wink:
Iedereen weet alles maar... :? Niemand weet iets... :lol:
Groetjes Rob.

GL-1800
Berichten: 1496
Lid geworden op: 14 okt 2012, 12:00
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Waar de Wing ons brengt..

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door GL-1800 » 17 jul 2019, 22:14

Vandaag met t Plofke alleen op pad geweest. Weer s geen doel, moest ook alleen helaas. Ben maar wat rond gaan dwalen en uiteindelijk redelijk binnendoor via Arnhem, Zutphen, Ommen, Balkbrug richting Hoogeveen gereden. Bak koffie en n broodje genomen en getankt. Plofke stond wat te trappelen op zn voorvork.......ehhhh???? Wa s dat? De A37 lag voor zn wielen en wilde domweg even de bougie s en katalysatoren even laten schoonfikken. Kwam mij goed uit....t gedoe tussen al die touristische sleurwagens en traktoren wilde ik wissen uit mn kop. Gas dus richting Emmen. Domweg n mooi stukkie rond de 200 gereden.....ofwel tot bijna Emmen en mag..kan en moet concluderen dat t toch n verdomd....nee een zeer verdomd goede plof is hoor.....K vind t knap dat zo n boot zo stabiel blijft ok..........je voelt wat lichtvoetigheid maar wel erg stabielblijvend. Weer mn pet af voor t Plofke. Nou was dit niet de reden deze daarvoor aan te schaffen maar ach.....soms.....is t leuk en was alleen dus.....t kon even. Uiteindelijk in Tolbert bij mn maat aangekomen en daar zn Volvo bekeken die hij noodgedwongen moest hebben door n ongeluk. Hert stak de weg over, alle plofzakken geklapt enz enz....Terug via route rapide en er staan weer 548 km tjes bijgeteld......

Plofke aangeschaft op 5 Mei vorig jaar met n maagdelijke 10125 km. Inmiddels op 3 km na op 30000. Heb m goed leren kennen en wil mijn zeer onbelangrijke nadeeltjes delen.

Irritant vind ik t trage oppakken cruisecontrole, na inspektie blijkt alles wel goed afgesteld te zijn. Had t ook met de 1.5 dus.....zal erbij horen. Wat mij betreft had t tellerblok meer rechtop mogen staan MET....t navischerm. Zon regelmatig in t scherm van de laatste als deze achter je schijnt.....jammer.
Vering had best n wat meer uitgebreidere afstellingsmogelijkheid mogen hebben, beetje summier ofwel......vrijwel niets. Zonde.

Verder wat te mekkeren?
Wij niet.

De afgelopen 20000 km hebben wij voor 90% samen afgelegd, voor Jo t meest prettig Plofke wat er te vinden is en voor mij t meest prettige om samen te rijden. Zal eerlijk zijn, alleen rijdend meer gewapper achter t scherm, is gekomen na montage achterspoiler. Maar ach........die dag dat ik alleen MAG!!!!!.....zeur ik niet.

Vrijdag weer met zn 2tjes........weer ff zien....waarheen.............leid de weg.....Was dat niet n hit van Mie Ketelkamp??

Verder de snelheid komende vrijdag vergelijken met n losse navi, heb t idee dat ie van de Wing best.......veel aangeeft. Later meer hierover..ofwel toch...n mekkerpuntje.... :?

Blijf verder vooral allemaal genieten van de mooiste vleugels op aarde.....onze Wing s.... :wink:
Iedereen weet alles maar... :? Niemand weet iets... :lol:
Groetjes Rob.

Gebruikersavatar
pieter
Berichten: 2647
Lid geworden op: 09 sep 2011, 21:04
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Rucphen

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door pieter » 22 jul 2019, 14:10

Edersee Damroute gereden.

Groet Pieter.
A Man's got to know his limitations

Gebruikersavatar
pieter
Berichten: 2647
Lid geworden op: 09 sep 2011, 21:04
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Rucphen

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door pieter » 23 jul 2019, 18:55

Centrum Winterberg - Edersee route gereden, prachtige rit van 292 km dwars-door en over het mooie Winterberg.

Deze route heb ik gewoon via het internet gedownload, en klopte op de centimeter af.

Groet Pieter.
A Man's got to know his limitations

GL-1800
Berichten: 1496
Lid geworden op: 14 okt 2012, 12:00
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Waar de Wing ons brengt..

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door GL-1800 » 04 aug 2019, 14:48

Vandaag zsm ri Amsterdam. Dwars door Zuid Volendam heen, Paleis op de Dam gezien die wel s n schoonmaakbeurt mag hebben. 6000000 fietsen her en der, veel Canalpride lieden gezien, n oom agent die ons vertelde dat we op n busbaan zaten. Idd, foutje, sorry. Rij maar door hoor......dank u!

Binnendoor naar Enkhuizen en begin dijk lekker gefriet.....Mjammie!! Naar Lelystad en wat door de polder gereden om via Blaricum en Laren, daar bakkie gedaan, WAT n ontzettend aardig volk daar!! Leuke gasten die eea vroegen over t rijden en t Plofke en de vraag of mijn schoeisel de nieuwe motormode is......ehh neen! Leren slippers niet echt maar t rijd zo lekker.

Daarna via snelle route naar huis, Bern de Berner was alleen en de oppas zat in A werpen. Al met al n mooie dag en bijna 400 kmtertjes erbij.

Hij blijft tof......t Plofke.......🤗
Iedereen weet alles maar... :? Niemand weet iets... :lol:
Groetjes Rob.

rav4
Berichten: 38
Lid geworden op: 08 okt 2017, 20:30
Type Goldwing: GL1800

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door rav4 » 04 aug 2019, 21:45

Dit weekend de 1000 bochten route gereden in reverse volgorde. Was met een groep van 7 motoren varierend van BMW(GS'n en KT1600), Honda(NX750, Deauville, ST1300 en mijn Wing)
Vrijdag vanuit NL vertrokken richting Winterspelt, daar hadden we kamers gehuurd voor het weekend. Zaterdag ochtend met mooi weer de route gereden, deze gaat door Be, DU en LU, totaal ong 360 km. Wat is het toch een mooie omgeving om daar te rijden, je komt ogen tekort. Na terugkomst in het hotel even de kelen smeren met een heerlijk biertje, daarna douchen omkleden en heerlijk eten en naborrelen. Zondag weer terug naar NL en kan ik zeggen dat er weer ong. 1100 km bij is gereden dit weekend. Na ong 1,5 jaar heb ik er nu 20.000 km mee gereden. Wat is de Wing toch een heerlijke toerbuffel. :) :)

Groet,
Pieter

GL-1800
Berichten: 1496
Lid geworden op: 14 okt 2012, 12:00
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Waar de Wing ons brengt..

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door GL-1800 » 05 aug 2019, 07:32

Idd BIZAR mooi daar. En rustig....magnifiek. Zo vlak bij bouwput NL......September willen wij daar weer zwerven. Dit keer de Harz....
Iedereen weet alles maar... :? Niemand weet iets... :lol:
Groetjes Rob.

Gebruikersavatar
NickW
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 63
Lid geworden op: 13 sep 2017, 20:22
Type Goldwing: GL1000
Locatie: Volkel

Re: Heb je vandaag nog op je Wing gereden?

Bericht door NickW » 05 aug 2019, 12:44

Ook geen straf om hier in de Alpen te touren.
Afbeelding
Cb400f '79
Cb550f '77
Cb750k2 '75
GL1000 LTD '76
CBX1000Z '79

Plaats reactie