Corona virus

Even bijpraten, sterke verhalen, moppen of andere praatjes ?
Gebruikersavatar
wingryder
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 1259
Lid geworden op: 30 mar 2007, 23:10
Locatie: Sassenheim

Re: Corona virus

Bericht door wingryder » 03 aug 2020, 17:35

Gelukkig maar, nu maar weer lekker toeren.
,,👍
Groet, Jan en Els
Love to ride a goldwing!!!.
suzuki GT550 '75 tot '77 verkocht
400 cc ? Honda chopper achtig ding tot '83, verkocht
Eerste wing, een 1000, verkocht '84
2006 GL 1500,grijs, ingeruild op een rode
GL1800, deze in 2014 in ijsland aan brokken gereden, nu een zwarte
GL 1800,12-5-2021 verkocht

wilco
Berichten: 1266
Lid geworden op: 14 jan 2012, 08:52
Locatie: Nieuwegein

Re: Corona virus

Bericht door wilco » 04 aug 2020, 09:19

Dat zijn goede berichten Peter!
een Pure Pearl red - metallic '97 ST1100
De wereld was eerst plat! Maar toen God ontdekte dat motorrijden gaaf is, maakte hij haar rond om zo eeuwig te kunnen rijden...
Historie: 1989: CBX550F, 1992: Suzuki ER185, 1995: VFR750F '92, 2002: Suzuki VX800, 2006: Kawasaki EN500, 2009: VFR750F '88, 2012: GL1200 '88, 2018: GL1500 '89

Gebruikersavatar
wingryder
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 1259
Lid geworden op: 30 mar 2007, 23:10
Locatie: Sassenheim

Re: Corona virus

Bericht door wingryder » 24 okt 2020, 11:42

Donderdag naar katwijk geweest voor een test, Els was een paar dagen eerder al geweest en was negatief.
Maar omdat ik verkouden werd toch ook maar gegaan.
ondanks dat ik geen mail kreeg dat de uitslag klaar stond heb ik gisteren ingelogd met digid en wat schetst mijn verbazing? positief :shock: :shock:
Dat verbaasde mij wel omdat Els negatief was.
Dat wordt voor beiden binnen blijven nu :o gelukkig hebben we voor de eerste dagen voldoende in huis en kunnen de buren wel een boodschap doen als het nodig is. Als de klachten niet erger worden dan nu dan rol ik er aardig doorheen, maar dat is afwachten. Tot nu toe valt het mee. hopelijk blijft het zo. Voordeel is wel dat als ik straks weer beter ben voor Sanquin iets kan betekenen als plasmadonor :lol: zo zie je maar, elk nadeel hep z'n voordeel.
Het orakel uit betondorp zei het al :D

Groet,

Jan
Love to ride a goldwing!!!.
suzuki GT550 '75 tot '77 verkocht
400 cc ? Honda chopper achtig ding tot '83, verkocht
Eerste wing, een 1000, verkocht '84
2006 GL 1500,grijs, ingeruild op een rode
GL1800, deze in 2014 in ijsland aan brokken gereden, nu een zwarte
GL 1800,12-5-2021 verkocht

Gebruikersavatar
DeWoert
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 958
Lid geworden op: 03 okt 2009, 18:08
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Tilburg

Re: Corona virus

Bericht door DeWoert » 24 okt 2020, 11:46

Het blijft een raar virus.
Hopelijk niet teveel klachten Jan !
Beterschap !

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13417
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Corona virus

Bericht door RonalT » 24 okt 2020, 17:04

wingryder schreef:
24 okt 2020, 11:42
.... en wat schetst mijn verbazing? positief :shock: :shock:
Dat verbaasde mij wel omdat Els negatief was....
hoef je geen zorgen over te zijn, Jan. :lol:
Ik ken verschillende mensen waar 1 persoon binnen het gezin positief was en de andere 2 of 3 niet.
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
pieter
Berichten: 2643
Lid geworden op: 09 sep 2011, 21:04
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Rucphen

Re: Corona virus

Bericht door pieter » 24 okt 2020, 18:59

wingryder schreef:
24 okt 2020, 11:42
zo zie je maar, elk nadeel hep z'n voordeel.
Het orakel uit betondorp zei het al :D
Dat wel natuurlijk, maar hij was ook diegene die zei, als je de bus gemist heb ben je zeker op tijd voor de volgende :lol:

Dat je de boel weer maar snel onder controle mag hebben.

Groet Pieter.
A Man's got to know his limitations

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Corona virus

Bericht door peter n.d. » 24 okt 2020, 20:54

Beste Els en Jan , hoop dat je snel weer de oude word . Nu ja , gezellig thuis met jullie beiden , ik weet erger dingen . Gelukkig loopt het motor seizoen ten einde , wat Koning Winter staat reeds aan de voordeur te trappelen en weldra mag de herfst langs de achterdeur het toneel verlaten . Alhoewel het nog meevalt van tempratuur , hier valt de regen met regelmaat uit de lucht . Ook hier kruisen we onze vingers . Bob kan nog steeds naar school , voorlopige nog geen besmettingen of zieken . Wel zijn de regels verstrengt en moeten ze nu continu met een mondmasker rondlopen . Bij mij op het werk zijn er voor het moment geen zieken of besmettingen . Ook hier werden er wat meer voorzorgen genomen , ook wij lopen nu constante met mondmasker op en moeten s'morgens voor vertrek ons trekker ontsmetten . Ook bij het lossen of laden bij klanten zijn er heel wat maatregelen getroffen en men moet deze strikt naleven . Christine beperkt het buitenkomen en gaat winkelen met mondmasker op en beperkt het winkelen tot 1 supermarkt ( meestal 2 ) . Ook sociale contacten proberen we te beperken tot een select clubje , niet makkelijk , want wie moet je kiezen ? Gelukkig kunnen we elkaar nog berichten sturen en houden we zo elkaar op de hoogte van ons en hun leven tijdens deze donkere tijd .Niemand van onze direct vrienden of familie test positief of erger nog ziek . Hopend dat het straks weer beter word en weer iedereen zijn / haar leven kan oppakken zoals voor Tante Corona , groeten we jullie allen , Bob , Christine , Peter n.d. :mrgreen: :wink:
P.S. Jan en Els hou ons maar op de hoogte van het verder verloop .

Gebruikersavatar
wingryder
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 1259
Lid geworden op: 30 mar 2007, 23:10
Locatie: Sassenheim

Re: Corona virus

Bericht door wingryder » 02 nov 2020, 11:33

Daar ben ik weer, nog niet aan t werk want de bedrijfsarts moet eerst zijn zeeeeer deskundige mening geven :roll: :shock: maar wel weer zover dat werken weer zou kunnen gelukkig.
Voor wie het weten wil, corona is geen aanrader, en nou heb ik het nog in een milde vorm gehad.
Maar een paar dagen 38,8 °C is niet fijn en de erge hoofdpijn die ik had ook niet.
Maar goed dat is allemaal weer over en het enige is dat ik erg moe ben maar dat kan lang duren dus is een kwestie van wennen :D
Al met al mag ik niet klagen want het kan veel erger.

Groet,

Jan
Love to ride a goldwing!!!.
suzuki GT550 '75 tot '77 verkocht
400 cc ? Honda chopper achtig ding tot '83, verkocht
Eerste wing, een 1000, verkocht '84
2006 GL 1500,grijs, ingeruild op een rode
GL1800, deze in 2014 in ijsland aan brokken gereden, nu een zwarte
GL 1800,12-5-2021 verkocht

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13417
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Corona virus

Bericht door RonalT » 02 nov 2020, 14:39

Tja, mooi dat het ergste weer voorbij is, Jan.
Nu werken aan de conditie zodat de vermoeidheid ook weer verdwijnt.
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
Anjer
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15 mei 2008, 11:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Corona virus

Bericht door Anjer » 07 nov 2020, 11:20

Ik zie dit topic nu pas... dus effe ingelezen. Het lijkt erop dat het virus tot nu toe mild is geweest voor onze groep. Heel anders dan voor onze favoriete pensionhouder in de Harz, Peter. Die heeft vanaf half maart 6 weken op de IC gelegen en Jacqueline werd geadviseerd om al eens te informeren of repatriëring naar NL verzekerd was na overlijden. Gelukkig is hij weer thuis, maar nog steeds kan hij hooguit 2 uur per dag wat doen en gaat het herstel zeer langzaam.

Ikzelf ben vooral economisch getroffen, begon net goed te draaien met Cosijn Consultancy & Coaching, na 4 barre jaren met een Belgische businesspartner. Helaas kwamen verkochte trainingen ON HOLD te staan en kwam ik (gelukkig wel) in aanmerking voor de Tozo I, II en nu III. Ik heb deze tijd besteed aan het optimaliseren van de Online mogelijkheden binnen mijn trainingen en coaching, zelf hier en daar (online) trainingen gevolgd, oud deelnemers gratis Online coaching aangeboden/gegeven en heel veel netwerken. Dit resulteert nu in een ontzettend leuke samenwerking (partner verkoopt, ik schrijf en voer training uit) waarbij ik 10 praktijkopleiders (hoveniersbedrijf) mag trainen op het gebied van Houding/Gedrag en Communicatie, zodat ze wat handvatten hebben om hun medewerkers effectiever aan te sturen. Door de verhoogde maatregelen ligt dit nu even stil, want het is niet slim om 10 aansturende functies bij elkaar in een (grote ) vergaderkamer te zetten met het risico dat er eentje ziek wordt en de rest dus in quarantaine zou moeten. Dit is ook geen training c.q. groep die Online met dezelfde resultaten kunt verder zetten, dus even afwachten maar.

Door al het netwerken ben ik gevraagd Online Workshops te verzorgen voor de Onderwijs/Gezondheidssector onder het motto Fit2Work. Hierdoor kwam ik in contact met een ander initiatief voor de Zeeuwse Overheden Meester in je Werk en mag ik dus in deze maand 10 Online Workshops verzorgen! Ik ben een blij ei, ben als een gek aan het zorgen voor 3 verschillende, leuke, leerzame workshops en kan dus eindelijk eens 'nee, dank je wel', zeggen een maandje tegen de Tozo.

Verder ben ik, toen de grenzen in juli opengingen, toch mijn bezinningsreis gaan maken en daar heb ik nog geen minuut spijt van gehad. De reis heeft me zoveel opgeleverd aan inzichten, innerlijke rust en energie dat ik hiermee weer verder kan. Ik heb voornamelijk alleen met Binky, door de prachtige bergen gereden, zoals jullie hebben kunnen lezen in mijn reisverhaal, dus qua Covid had dit weinig impact. Het is best een aparte tijd om én vrijgezel te zijn én alleen te wonen. Geloof mij dat huidhonger bestaat!!! Gelukkig zit ik in de bubbel van dochter en zussen, dus krijg ik toch af en toe een knuffel.

Enfin, genoeg getypt, ik ga nog een beetje werken, want de eerste workshop staat woensdag op de agenda. Blijf allen veilig en gezond, zodat we in 2021 hopelijk weer mooie ritjes samen kunnen doen.
:D Het mooist aan de zon is de schijn :D

Mijn motorhistorie sinds augustus 2008
Goldwing GL1200 Aspencade Brons 07-08-2008 - 10-2008
Goldwing GL1500 SE Wit 27-09-2008 - 09-08-2019
Goldwing GL1800 Illusion red 10-08-2019 - heden

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Corona virus

Bericht door peter n.d. » 08 nov 2020, 11:00

Beste Els en Jan , fijn te horen dat het met je beter gaat . Tja , Corona , is een raar beestje , de ene mens doodziek en de andere bijna geen ziekteverschijnselen .Wij wensen je dan ook een spoedige verder herstel en dat je rap weer de draad van het gewone leven kunt opnemen . :mrgreen: Met vriendelijke groeten van Bob , Christine , Peter n.d. :wink:

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Corona virus

Bericht door peter n.d. » 08 nov 2020, 11:07

Beste Anjer , wens je veel succes met je workshops , je hebt aardig voor elkaar en doe dan ook mijn hoedje af voor je doorzettingsvermogen in deze merkwaardige, donkere tijden .:mrgreen: Met vriendelijke groeten van ons allen , Bob , Christine , Peter n.d. :wink:

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Corona virus

Bericht door peter n.d. » 02 mar 2021, 19:25

Beste Forumlezers , wie dacht dat tante Corona zo maar ging verdwijnen zoals het was gekomen , komt ferm bedrogen uit . Ook in 2021,blijft corona een belangrijke rol spelen in ons leven en bepaalde een groot deel hoe we ons leven moeten organiseren . Ondanks hoopvolle berichten over de gevonden vaccins tegen dit virus blijft het opletten geblazen . Hier bij ons , krijgt Bob de ene week 3dagen les met de computer en 2 dagen les op school . De week erop is het omgekeerd . Bij ons op het werk moeten we nu ook mondmaskers dragen , als we binnen in het gebouw ons verplaatsen . Boodschappen moet je alleen doen , Funschoppen is er ook niet bij . Sinds kort mogen weer de kappers open , hoogtijd voor sommige mensen want het leek wel of de jaren 60 / 70 waren weer . Menig mannen liepen er weer met een nektapijtje bij . Vrouwen met een verwildert kapsel . Ook het sociale leven valt stil want cafe's en eetgelegenheden zijn dicht . Ook niet noodzakelijke verplaatsingen naar het buitenland zijn verboden . Gelukkig is de laatste week de zon van de partij en klimmen de tempraturen naar een aangename 16 graden en meer .Menig motorijder heeft inmiddels zijn stalen ros van stal gehaald en heeft er de eerste kilometers van dit jaar al kunnen mee rijden . Spijtig komt er al weer snel een einde aan . Ik zelf heb nog geen meter gereden , wel al uit zijn winterslaap gehaald , maar nog geen tijd gehad om er mijn been over te zwieren . Dit komt wel goed , nog even geduld oefenen . Ook de geplande ritten die ik met de Zellikse motorvrienden ga rijden liggen vast , datum en vertrekuur en de plaatsen waar we naartoe rijden ook. Sommigen moet ik weer verkennen , anderen ken ik min of meer nog . En de eerste ritten zullen we nood gedwongen ons boterhammekes en drank meedoen .
Hoop jullie gauw in blakend gezondheid aan te treffen op de ene of andere forumrit , intussen blijf gezond en geniet van de mooie dagen . :mrgreen: met vriendelijke groeten van Bob , Christine , Peter n.d. :wink:

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Corona virus

Bericht door peter n.d. » 02 mar 2021, 19:34

Beste Forumlezers , wie dacht dat tante Corona zo maar ging verdwijnen zoals het was gekomen , komt ferm bedrogen uit . Ook in 2021,blijft corona een belangrijke rol spelen in ons leven en bepaalde een groot deel hoe we ons leven moeten organiseren . Ondanks hoopvolle berichten over de gevonden vaccins tegen dit virus blijft het opletten geblazen . Hier bij ons , krijgt Bob de ene week 3dagen les met de computer en 2 dagen les op school . De week erop is het omgekeerd . Bij ons op het werk moeten we nu ook mondmaskers dragen , als we binnen in het gebouw ons verplaatsen . Boodschappen moet je alleen doen , Funschoppen is er ook niet bij . Sinds kort mogen weer de kappers open , hoogtijd voor sommige mensen want het leek wel of de jaren 60 / 70 waren weer . Menig mannen liepen er weer met een nektapijtje bij . Vrouwen met een verwildert kapsel . Ook het sociale leven valt stil want cafe's en eetgelegenheden zijn dicht . Ook niet noodzakelijke verplaatsingen naar het buitenland zijn verboden . Gelukkig is de laatste week de zon van de partij en klimmen de tempraturen naar een aangename 16 graden en meer .Menig motorijder heeft inmiddels zijn stalen ros van stal gehaald en heeft er de eerste kilometers van dit jaar al kunnen mee rijden . Spijtig komt er al weer snel een einde aan . Ik zelf heb nog geen meter gereden , wel al uit zijn winterslaap gehaald , maar nog geen tijd gehad om er mijn been over te zwieren . Dit komt wel goed , nog even geduld oefenen . Ook de geplande ritten die ik met de Zellikse motorvrienden ga rijden liggen vast , datum en vertrekuur en de plaatsen waar we naartoe rijden ook. Sommigen moet ik weer verkennen , anderen ken ik min of meer nog . En de eerste ritten zullen we nood gedwongen ons boterhammekes en drank meedoen .
Hoop jullie gauw in blakend gezondheid aan te treffen op de ene of andere forumrit , intussen blijf gezond en geniet van de mooie dagen . :mrgreen: met vriendelijke groeten van Bob , Christine , Peter n.d. :wink:

Gebruikersavatar
Anjer
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15 mei 2008, 11:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Corona virus

Bericht door Anjer » 04 mar 2021, 21:57

Ha die Peter (en de rest), fijn te horen dat iig C jullie deur voorbij is gegaan voorlopig en dat je enkel last hebt van de maatregelen... dat hebben we over de hele wereld helaas.
Hier begint de business (online) heel langzaam begint aan te trekken. Ik werk hard aan online zichtbaarheid en netwerk me eigen gek...
Ik wilde 2 weken geleden tijdens dat lenteweekend zondags gaan rijden (zaterdag zat vol verplichtingen) en toen bleek mijn accu dood... ondanks de druppellader. Dus vorig weekend heerlijk gereden, bochtjes gedraaid in de polder en met Binky uitgewaaid op mijn lievelingsplekje op de Panoramaweg bij het strand en de zee.

Ik hoop dat iedereen zich snel laat vaccineren en de grenzen weer open gaan... ik sta in de startblokken iig!!!
:D Het mooist aan de zon is de schijn :D

Mijn motorhistorie sinds augustus 2008
Goldwing GL1200 Aspencade Brons 07-08-2008 - 10-2008
Goldwing GL1500 SE Wit 27-09-2008 - 09-08-2019
Goldwing GL1800 Illusion red 10-08-2019 - heden

Plaats reactie