Fijn he? Om in Nederland te wonen.

Even bijpraten, sterke verhalen, moppen of andere praatjes ?
peter

Fijn he? Om in Nederland te wonen.

Bericht door peter » 06 sep 2018, 16:15

Zit ik effe lekker op autoscout24.nl zoekende naar gl1800 in heel europa zie ik ineens dit. Op zo’n moment baal ik echt dat wij voorop lopen in Nederland met dat milieugeneuzel. Voor 99€ meer rij je toch een keurig 2018 modelletje in het buitenland. :? Oke, het is de simpele uitvoering maar als ik mocht kiezen......

Afbeelding

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13425
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Fijn he? Om in Nederland te wonen.

Bericht door RonalT » 06 sep 2018, 17:18

Wat heeft het milieugeneuzel hiermee te maken.
Ik denk eerder dat dit te maken heeft met incompetente bestuurders. De ene heeft het te druk met Anne, een pracht-juffrouw van 36, en de andere is minister van Buitenlandse zaken en weet dat Suriname een mislukte staat is. Vervolgens zorgen ze goed voor Poolse werknemers, die wat ze ook doen een WW uitkering door de strot geduwd krijgen. Was al jaren bekend, maar dat mag gewoon door gaan voor die arme mensen die zo lang hun gezin moeten missen...

Afbeelding
Anne.
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Fijn he? Om in Nederland te wonen.

Bericht door peter n.d. » 06 sep 2018, 20:58

RonalT schreef:
06 sep 2018, 17:18
Wat heeft het milieugeneuzel hiermee te maken.
Ik denk eerder dat dit te maken heeft met incompetente bestuurders. De ene heeft het te druk met Anne, een pracht-juffrouw van 36, en de andere is minister van Buitenlandse zaken en weet dat Suriname een mislukte staat is. Vervolgens zorgen ze goed voor Poolse werknemers, die wat ze ook doen een WW uitkering door de strot geduwd krijgen. Was al jaren bekend, maar dat mag gewoon door gaan voor die arme mensen die zo lang hun gezin moeten missen...

Afbeelding
Anne.
Beste RonalT en peter , dacht dat dit probleem enkele bij ons voorkwam , mensen ( en ik leg de nadruk op het woord mensen ) die aan onze maatschappij niets hebben bijgedragen , krijgen als ze in Belgenland toekomen een advocaat , een briefje van het O.C.M.W.( dienst voor welzijn) en kunnen daar dan hun loon ( = steun) ophalen en krijgen eventueel een sociale woonst .. En dan bespaart onze regering op de sociale zekerheid voor Jan Met De pet .En moet Jan met de pet jaren wachten op een sociale woning en komt terecht op een wachtlijst .En terwijl moet Jan MET DE PET ongeveer 53 procent belastingen betalen op zijn loon ( bijna het hoogste van Europa ) .En als we dan aan het klagen zijn , ook de energieprijzen , water en voeding zijn hier duurder dan de omringende landen ( Frankrijk , Nederland , Duitsland , Luxemburg ) . Grote bedrijven krijgen cadeau's van deze regering ( trouwens , wist je dat er hier in Belgenland 6 regeringen nodig zijn om dit land dat een zakdoek groot is , te besturen ).Voor alles moeten we belastingen betalen en nog zitten we hier met een staatschuld die de pan uit swingt .En natuurlijk als die zelfde mannen van de regering naar het buitenland gaan , dan spelen ze daar voor Sinterklaas ( met het geld van Jan Met De Pet ) .En hun postjes gaan over van Vader op Zoon /dochter .En anders wel links of Rechts een vetbetaalde job bij een bank of bevriend bedrijf .En Jan Met De Pet laten werken tot zijn 67 jaar en zijn zelf na een zitje in het Parlement ( ongeveer 20 jaar , meer moet dat niet zijn ) op 55 jaar kunnen genieten van een welverdiende rust met een aalmoesje van ongeveer 5000 euro per maand en ook recht hebben op een afscheidspremie en ook nog twee medewerkers krijgen om memoires op te schrijven van al het nuttige werk dat ze ooit hebben verricht( je moet eens kijken wat die mannen /vrouwen allemaal moeten doen : De krant of een magazine lezen , een beetje tokkelenop hun tablet , kijken op hun G.S.M.wat ze gaan eten , wat aanpappen met een collega en vooraan wat onzin verkopen ( vooral veel liegen ), bij een stemming op een knopje duwen ( regelmatige hebben ze nen verstuikte vinger ) schelden voor het scherm en achter de schermen de dikste vrienden , wat rondkijken of slapen of door gewone niet aanwezig te zijn ( maar wel betaald zijn ) . ook als ik zaterdags wat ga werken word ik extra belast op deze geleverde prestatie , terwijl die zelfde dames en heren nog wat gaan bijklussen in bestuursraden van banken , bedrijven , en nog wat mandaten in openbare instellingen en daar vet worden betaald om juist hun handtekening te zetten en eventjes daar voor uit hun dikke wagen moeten komen en de meesten hebben een advocaten kantoor of zetelen in een gemeenteraad ( volgens mij zijn dit echte supermensen , ik ben blij als ik na een werkdag van 12/13/14 uur thuiskom ) . En komen ze niet meer aan de bak in eigen land , dan lonkt Europa met een nog kleinere aalmoes ( ongeveer 12000euro per maand en ook een onkostennota ( elk maand) om hun onkosten te betalen om hun functie te kunnen uit te oefenen ( hotel , papier , stylo's ( die mannen / vrouwen schrijven wat af ) , etentjes met verschillende bedrijven die iets te bespreken hebben .) Sorry , mannen maar ik moest even mijn gal spuwen over de dames/ heren die nog nooit echt gewerkt hebben en een ander zijn leven verpesten met regeltjes en wetten . :mrgreen: Groeten Bob , Christine , Peter n.d. :wink:

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13425
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Fijn he? Om in Nederland te wonen.

Bericht door RonalT » 06 sep 2018, 21:24

En dan durf jij te klagen over jullie bestuurders, Peter (nd). Terwijl je zelf ook een bestuurder bent! :lol: :lol:
Van een camion :wink:
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

DonvanVliet
Berichten: 705
Lid geworden op: 02 jun 2007, 19:24
Type Goldwing: GL1000
Locatie: Den Briel

Re: Fijn he? Om in Nederland te wonen.

Bericht door DonvanVliet » 07 sep 2018, 09:19

Ik wil voor een schamele 5 ruggen per maand ook wel thuis zitten en uitrusten.

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Fijn he? Om in Nederland te wonen.

Bericht door peter n.d. » 07 sep 2018, 20:35

RonalT schreef:
06 sep 2018, 21:24
En dan durf jij te klagen over jullie bestuurders, Peter (nd). Terwijl je zelf ook een bestuurder bent! :lol: :lol:
Van een camion :wink:
Beste RonalT ,als ik zo rond reed met mijn vrachtwagen zoals zij het land besturen , zat ik al lang in de gevangenis of in het ergste geval kreeg ik de stoel of spuit of de kogel of de strop ( doodstraf ) . :mrgreen: Groeten Bob , Christine , Peter n.d. :wink:

GL-1800
Berichten: 1496
Lid geworden op: 14 okt 2012, 12:00
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Waar de Wing ons brengt..

Re: Fijn he? Om in Nederland te wonen.

Bericht door GL-1800 » 10 okt 2018, 11:08

Ja....we hebben t slecht.....we rijden potdorie allemaal n Wing!!
Ok, we stikken de moord van de luchtverontreiniging maar ach...who care s....
Dat laatste maak ik me best zorgen over.....ook ik ben n camionfiguur en zie de zg horizon wekelijks vuiler worden...da s niet goed!!
Iedereen weet alles maar... :? Niemand weet iets... :lol:
Groetjes Rob.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten