Het bezit van de zaak is het einde van het vermaak?

Even bijpraten, sterke verhalen, moppen of andere praatjes ?
Plaats reactie
peter

Het bezit van de zaak is het einde van het vermaak?

Bericht door peter » 23 aug 2018, 13:51

Ik kwam vanmorgen in de schuur en onder de hoes stond mijn aanhanger nog te wachten. Dit jaar is hij er nog helemaal niet uit geweest. Eerst had ik een kleine, daarna een grotere van 700ltr en toen moest en zou er een Campmaster komen. Een Campmaster die geremd was. Na een zoektocht een redelijke gevonden die wat liefde kon gebruiken en natuurlijk ook een verfje. Het ding ging dus uitelkaar en na veel schuren en plamuren kon het spuiten beginnen. Alles eenmaal netjes en naar mijn zin een paar keer weggeweest met de aanhanger en tent en zelfs op 1 dag 1200km gereden vanuit zuid frankrijk. Moeileloos volgde het karretje de gl1800 en ik had er best wel schik in om met het ding te rijden en te kamperen. Dit jaar is hij jammer genoeg niet meegeweest op vakantie. Hij heeft wel een handvat maar wordt niet aangemerkt als handbagage op het vliegveld. Als je dan in zo’n aluminium vliegding zit ga je nadenken; Waar is het avontuur gebleven :?: Wat is er mis gegaan :?: Met een vliegtuig naar je vakantie adres is snel en makkelijk maar de voorpret die ik met de motorvakanties had die heb ik niet gehad de laatste tijd. Mis ik best wel een beetje, ik denk dat ik dan toch eerdaags maar eens een camping opzoek, gewoon om weer effe dat gevoel te krijgen, een beetje tobben voor je tentje om je prakkie te maken, verrot gestoken worden door de muggen en een hernia oplopen op dat matrasje die lang niet zo lekker ligt als je Auping :lol:

Afbeelding

Gebruikersavatar
mothergoose
Berichten: 837
Lid geworden op: 15 sep 2011, 10:16
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Leusden
Contacteer:

Re: Het bezit van de zaak is het einde van het vermaak?

Bericht door mothergoose » 23 aug 2018, 15:00

Mooie omschrijving Peter, kan me zo een beeld voorstellen van je verhaal :lol: :lol: :lol:

Lekker blijven genieten van je Wing met (vouw)tent

Gr. Jurgen
Don't be afraid your life will end...
Be afraid it will never begin!!!

http://www.rouwhorst.net (mijn Goldwing blog)

Gebruikersavatar
orie
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 617
Lid geworden op: 03 aug 2010, 23:56
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Herveld

Re: Het bezit van de zaak is het einde van het vermaak?

Bericht door orie » 23 aug 2018, 17:49

Daarom ga ik na de frieslandrit, kamperen in Friesland. Nouja kamperen, :mrgreen: ik heb een blokhut gehuurd t/m donderdag 6 september. Er komen ook nog wat bekenden uit Den Haag , gaan we nog een mooi tochtje rijden. :D
GL1800 2003
GL 1500 SE 1996
CB650 1981
GL1200 Aspencade 1987
CB650 1983

Plaats reactie