HeliBars Adjustable Handlebars
- ScaniaMan
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 27 aug 2016, 15:17
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Limburg
HeliBars Adjustable Handlebars
Is er al iemand op dit forum die met zulke dingen rondrijdt of ga ik de eerste zijn?
Ik hecht namelijk veel meer waarde aan een belangeloze gebruikerservaring dan aan commerciële prietpraat op Youtube.
Ik hecht namelijk veel meer waarde aan een belangeloze gebruikerservaring dan aan commerciële prietpraat op Youtube.
Laatst gewijzigd door ScaniaMan op 24 jul 2018, 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Groet,
ScaniaMan
Een gezond mens heeft soms wel duidend wensen, een zieke meestal maar één.
2018: GL 1800
2016: HD Ultra Classic
2009: Rewaco HS4 trike
https://www.dailymotion.com/hartru
ScaniaMan
Een gezond mens heeft soms wel duidend wensen, een zieke meestal maar één.
2018: GL 1800
2016: HD Ultra Classic
2009: Rewaco HS4 trike
https://www.dailymotion.com/hartru
- Wingnut
- Berichten: 713
- Lid geworden op: 30 nov 2007, 10:51
- Type Goldwing: GL1800
Re: HeliBars Adjustable Handlebars
Ik denk gezien het prijskaartje dat je niemand op dit forum gaat vinden die hier ervaring met Helibars heeft.
Persoonlijk heb ik er geen behoefte aan risers en de Helibars winnen zeker geen schoonheidsprijs, maar ik volg ook intensief 2 Amerikaanse 1800 forums en de algemene tendens is dat iedereen uitermate tevreden is over deze Helibar risers die in alle richtingen instelbaar zijn.
Denk wel bij import uit USA dat er nog transport, invoerrechten en BTW bijkomen. Dus met de momentele $ versus Euro de koopprijs x factor 1.2 tot 1.3 in Euro in Nederland. Ik laat mijn meeste accessoires ook uit USA komen en alleen bij de nodige $ loont het zich om zelf te importeren.
Succes ermee
Persoonlijk heb ik er geen behoefte aan risers en de Helibars winnen zeker geen schoonheidsprijs, maar ik volg ook intensief 2 Amerikaanse 1800 forums en de algemene tendens is dat iedereen uitermate tevreden is over deze Helibar risers die in alle richtingen instelbaar zijn.
Denk wel bij import uit USA dat er nog transport, invoerrechten en BTW bijkomen. Dus met de momentele $ versus Euro de koopprijs x factor 1.2 tot 1.3 in Euro in Nederland. Ik laat mijn meeste accessoires ook uit USA komen en alleen bij de nodige $ loont het zich om zelf te importeren.
Succes ermee
Harry Nelissen
Goldwing rijder sinds 1979
2018 GL1800 Tour DCT/Airbag Rood/Zwart
2019 Honda CRF1000 Africa Twin DCT Tricolor
1976 GL1000 LTD Europese uitvoering
1976 GL1000 LTD Amerikaanse uitvoering
Goldwing rijder sinds 1979
2018 GL1800 Tour DCT/Airbag Rood/Zwart
2019 Honda CRF1000 Africa Twin DCT Tricolor
1976 GL1000 LTD Europese uitvoering
1976 GL1000 LTD Amerikaanse uitvoering
- ScaniaMan
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 27 aug 2016, 15:17
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Limburg
Re: HeliBars Adjustable Handlebars
Dat is ook de reden dat ik niet over 1 nacht ijs wil gaan, omdat ze erg kostbaar zijn en zeer zeker niet de schoonheidsprijs verdienen.
Maar ik heb geen alternatief.
Wat moet ik dan als ik niet langer dan een uur op de Wing kan zitten?
Hem weer verkopen na 3 weken?
Maar ik heb geen alternatief.
Wat moet ik dan als ik niet langer dan een uur op de Wing kan zitten?
Hem weer verkopen na 3 weken?
Laatst gewijzigd door ScaniaMan op 24 jul 2018, 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Groet,
ScaniaMan
Een gezond mens heeft soms wel duidend wensen, een zieke meestal maar één.
2018: GL 1800
2016: HD Ultra Classic
2009: Rewaco HS4 trike
https://www.dailymotion.com/hartru
ScaniaMan
Een gezond mens heeft soms wel duidend wensen, een zieke meestal maar één.
2018: GL 1800
2016: HD Ultra Classic
2009: Rewaco HS4 trike
https://www.dailymotion.com/hartru
- RonalT
- Berichten: 13424
- Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Dinteloord
Re: HeliBars Adjustable Handlebars
Ik ben benieuwd of Ron (Rongoos) hierover iets kan zeggen. Die is ook nogal groot.....
Groeten, RonalT
Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is
And there is no better teacher than experience (Christain Horner)
Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is
And there is no better teacher than experience (Christain Horner)
- pieter
- Berichten: 2647
- Lid geworden op: 09 sep 2011, 21:04
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Rucphen
Re: HeliBars Adjustable Handlebars
Maar die is toch nog steeds onderweg met een 1500 ?
Daarentegen, "Nautic" oftewel Wilco, heb ik hier ook nog nooit over horen klagen ( in tegendeel zelfs ) en dat is toch ook geen kleintje
Groet Pieter.
Daarentegen, "Nautic" oftewel Wilco, heb ik hier ook nog nooit over horen klagen ( in tegendeel zelfs ) en dat is toch ook geen kleintje
Groet Pieter.
A Man's got to know his limitations
- ScaniaMan
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 27 aug 2016, 15:17
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Limburg
Re: HeliBars Adjustable Handlebars
In Krimpen a/d IJsel worden ze verkocht voor 918 Euro. In de U.S. voor 849 Dollar + alle bijkomende kosten. Daarvoor kan ik me die ellende niet op de hals halen en ze beter in Krimpen bestellen.
Ik zie geen manier om ze binnen te smokkelen zoals ik vroeger met mijn Chevy wel eens deed. Dan werd er van alles in een krat bij een geïmporteerde pickup gestopt.
Ik zie geen manier om ze binnen te smokkelen zoals ik vroeger met mijn Chevy wel eens deed. Dan werd er van alles in een krat bij een geïmporteerde pickup gestopt.
Groet,
ScaniaMan
Een gezond mens heeft soms wel duidend wensen, een zieke meestal maar één.
2018: GL 1800
2016: HD Ultra Classic
2009: Rewaco HS4 trike
https://www.dailymotion.com/hartru
ScaniaMan
Een gezond mens heeft soms wel duidend wensen, een zieke meestal maar één.
2018: GL 1800
2016: HD Ultra Classic
2009: Rewaco HS4 trike
https://www.dailymotion.com/hartru
-
- Berichten: 1266
- Lid geworden op: 14 jan 2012, 08:52
- Locatie: Nieuwegein
Re: HeliBars Adjustable Handlebars
Je kunt toch ook vragen of je ze een dag op proef kan krijgen? het is geen misselijk bedrag.
een Pure Pearl red - metallic '97 ST1100
De wereld was eerst plat! Maar toen God ontdekte dat motorrijden gaaf is, maakte hij haar rond om zo eeuwig te kunnen rijden...
Historie: 1989: CBX550F, 1992: Suzuki ER185, 1995: VFR750F '92, 2002: Suzuki VX800, 2006: Kawasaki EN500, 2009: VFR750F '88, 2012: GL1200 '88, 2018: GL1500 '89
De wereld was eerst plat! Maar toen God ontdekte dat motorrijden gaaf is, maakte hij haar rond om zo eeuwig te kunnen rijden...
Historie: 1989: CBX550F, 1992: Suzuki ER185, 1995: VFR750F '92, 2002: Suzuki VX800, 2006: Kawasaki EN500, 2009: VFR750F '88, 2012: GL1200 '88, 2018: GL1500 '89
- ScaniaMan
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 27 aug 2016, 15:17
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Limburg
Re: HeliBars Adjustable Handlebars
Een dag op proef ???
En dan monteren en demonteren?
Daar alleen al ben je een dag mee kwijt.
Nee, als Wingnut op U.S. forums overwegend positieve reacties tegenkomt dan ga ik er van uit dat het inderdaad het gewenste effect gaat brengen.
Voor mij is uiteindelijk het resultaat wat telt. Kosten en schoonheid zijn wat mij betreft ondergeschikt aan comfort. Als je de Wing gaat mijden voor langere ritten, wat heb je dan? Dan is in feite de hele aanschaf van de Wing weggegooid geld.
En dan monteren en demonteren?
Daar alleen al ben je een dag mee kwijt.
Nee, als Wingnut op U.S. forums overwegend positieve reacties tegenkomt dan ga ik er van uit dat het inderdaad het gewenste effect gaat brengen.
Voor mij is uiteindelijk het resultaat wat telt. Kosten en schoonheid zijn wat mij betreft ondergeschikt aan comfort. Als je de Wing gaat mijden voor langere ritten, wat heb je dan? Dan is in feite de hele aanschaf van de Wing weggegooid geld.
Groet,
ScaniaMan
Een gezond mens heeft soms wel duidend wensen, een zieke meestal maar één.
2018: GL 1800
2016: HD Ultra Classic
2009: Rewaco HS4 trike
https://www.dailymotion.com/hartru
ScaniaMan
Een gezond mens heeft soms wel duidend wensen, een zieke meestal maar één.
2018: GL 1800
2016: HD Ultra Classic
2009: Rewaco HS4 trike
https://www.dailymotion.com/hartru
-
- Berichten: 1266
- Lid geworden op: 14 jan 2012, 08:52
- Locatie: Nieuwegein
Re: HeliBars Adjustable Handlebars
Maar als je na die dag nog steeds niet het gevoel hebt, is dat ook zonde van het geld..... tis maar wat je er voor over hebt...
een Pure Pearl red - metallic '97 ST1100
De wereld was eerst plat! Maar toen God ontdekte dat motorrijden gaaf is, maakte hij haar rond om zo eeuwig te kunnen rijden...
Historie: 1989: CBX550F, 1992: Suzuki ER185, 1995: VFR750F '92, 2002: Suzuki VX800, 2006: Kawasaki EN500, 2009: VFR750F '88, 2012: GL1200 '88, 2018: GL1500 '89
De wereld was eerst plat! Maar toen God ontdekte dat motorrijden gaaf is, maakte hij haar rond om zo eeuwig te kunnen rijden...
Historie: 1989: CBX550F, 1992: Suzuki ER185, 1995: VFR750F '92, 2002: Suzuki VX800, 2006: Kawasaki EN500, 2009: VFR750F '88, 2012: GL1200 '88, 2018: GL1500 '89
- ScaniaMan
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 27 aug 2016, 15:17
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Limburg
Re: HeliBars Adjustable Handlebars
Ik weet het, ik weet het.
Maar de eenvoudigere goedkopere risers gaan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid mij niet (veel) verder helpen.
Als het met de Helibars ook niet gaat lukken dan is het een hopeloze zaak en zal ik terug moeten naar de Ultra Classic van Harley.
Maar de eenvoudigere goedkopere risers gaan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid mij niet (veel) verder helpen.
Als het met de Helibars ook niet gaat lukken dan is het een hopeloze zaak en zal ik terug moeten naar de Ultra Classic van Harley.
Groet,
ScaniaMan
Een gezond mens heeft soms wel duidend wensen, een zieke meestal maar één.
2018: GL 1800
2016: HD Ultra Classic
2009: Rewaco HS4 trike
https://www.dailymotion.com/hartru
ScaniaMan
Een gezond mens heeft soms wel duidend wensen, een zieke meestal maar één.
2018: GL 1800
2016: HD Ultra Classic
2009: Rewaco HS4 trike
https://www.dailymotion.com/hartru
-
- Berichten: 1266
- Lid geworden op: 14 jan 2012, 08:52
- Locatie: Nieuwegein
Re: HeliBars Adjustable Handlebars
Ik kan je alleen maar succes wensen met het nemen van de juiste beslissing.
een Pure Pearl red - metallic '97 ST1100
De wereld was eerst plat! Maar toen God ontdekte dat motorrijden gaaf is, maakte hij haar rond om zo eeuwig te kunnen rijden...
Historie: 1989: CBX550F, 1992: Suzuki ER185, 1995: VFR750F '92, 2002: Suzuki VX800, 2006: Kawasaki EN500, 2009: VFR750F '88, 2012: GL1200 '88, 2018: GL1500 '89
De wereld was eerst plat! Maar toen God ontdekte dat motorrijden gaaf is, maakte hij haar rond om zo eeuwig te kunnen rijden...
Historie: 1989: CBX550F, 1992: Suzuki ER185, 1995: VFR750F '92, 2002: Suzuki VX800, 2006: Kawasaki EN500, 2009: VFR750F '88, 2012: GL1200 '88, 2018: GL1500 '89
- Rongoos
- alias Stuiterbal
- Berichten: 2332
- Lid geworden op: 04 sep 2011, 22:01
- Type Goldwing: GL1500
- Locatie: Velserbroek
Re: HeliBars Adjustable Handlebars
ik weet niet of je die dingen inmiddels al gemonteerd hebt?
Ik liep op andere motoren wel altijd te klooien met risers. Maar op de goldwing heb ik geen last. Je kunt het stuur toch kantelen? van je af zit je hoger met je handen en naar je toe lager.
Heb je wel een rugsteun. ik ben ook rug patient maar heb op de wing bijna geen last hiervan.
Ik liep op andere motoren wel altijd te klooien met risers. Maar op de goldwing heb ik geen last. Je kunt het stuur toch kantelen? van je af zit je hoger met je handen en naar je toe lager.
Heb je wel een rugsteun. ik ben ook rug patient maar heb op de wing bijna geen last hiervan.
Gr. Ron
Puur geluk zit soms in een hoopje plastik, rubber, ijzer en wat vloeistof.
Puur geluk zit soms in een hoopje plastik, rubber, ijzer en wat vloeistof.
- ScaniaMan
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 27 aug 2016, 15:17
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Limburg
Re: HeliBars Adjustable Handlebars
Ik heb de rugsteun verwijderd en nu is het aanvaardbaar.
Niet perfect maar alleszins aanvaardbaar.
Mijn Harley zat beter voor mij, maar ach, daar had ik weer last van het hete motorblok tussen mijn benen.
Het zal altijd wel iets zijn.
De HeliBars ga ik in ieder geval niet nemen, niet alleen voor de prijs, maar ik vind het absoluut geen aanwinst voor het oog.
Niet perfect maar alleszins aanvaardbaar.
Mijn Harley zat beter voor mij, maar ach, daar had ik weer last van het hete motorblok tussen mijn benen.
Het zal altijd wel iets zijn.
De HeliBars ga ik in ieder geval niet nemen, niet alleen voor de prijs, maar ik vind het absoluut geen aanwinst voor het oog.
Groet,
ScaniaMan
Een gezond mens heeft soms wel duidend wensen, een zieke meestal maar één.
2018: GL 1800
2016: HD Ultra Classic
2009: Rewaco HS4 trike
https://www.dailymotion.com/hartru
ScaniaMan
Een gezond mens heeft soms wel duidend wensen, een zieke meestal maar één.
2018: GL 1800
2016: HD Ultra Classic
2009: Rewaco HS4 trike
https://www.dailymotion.com/hartru