Het Monster is weer terug

Even bijpraten, sterke verhalen, moppen of andere praatjes ?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
De Motormuis
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 6768
Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Geldrop. Noord Brabant.

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door De Motormuis » 14 apr 2021, 00:30

Hoi Peter en familie.

Veel sterkte met de situatie, gelukkig zal het wel beter gaan denk ik nu jij een
andere baan hebt gevonden en van dat getreiter af bent.
En dan zal de rust bij jou ook wel weer terug keren.
En fijn dat het met Christine ook relatief goed gaat.
Wel vreemd dat je ons nooit tijdens gezamelijke ritten iets over
die situatie op het werk hebt verteld. Snap dat je daar op dat moment misschien
ook niet over wilde praten maar misschien hadden wij je toch een hart onder de riem kunnen steken.
Groeten,
Wil.



Een Goldwing rijder is een blijde rijder.

Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.

HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.

nico72
Berichten: 964
Lid geworden op: 01 apr 2011, 11:32
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Winssen

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door nico72 » 14 apr 2021, 06:14

Peter en Christine,

Hoop dat jullie vanaf nu samen de weg omhoog kunnen blijven volgen.

En veel plezier en succes in je nieuwe baan!
Groetjes Nico

Yamaha FZS Fazer bj 2006 2009 tot 2011
GL1500 ratjetoe bj 1988 2011 tot 2014
GL1500 se bj 1992 2014 tot 2021
GL1800 C-ABS bj 2008 2021 tot 2023
GL1000 LTD bj 1976
Gl 1800 bj 2018 2023 tot...

Gebruikersavatar
wingryder
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 1259
Lid geworden op: 30 mar 2007, 23:10
Locatie: Sassenheim

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door wingryder » 14 apr 2021, 08:36

Hoi Peter,

Goed te lezen dat het met Christine langzaam de goede kant op gaat.
Maar wat een verhaal over je werk, het zegt iets over jou dat je "slechts" de beslissing hebt genomen om weg te gaan. Een ander zou wellicht geweld gebruikt hebben. Goed dat je voor jezelf hebt gekozen.

Succes met je nieuwe baan.

Groet,
Jan en Els
Love to ride a goldwing!!!.
suzuki GT550 '75 tot '77 verkocht
400 cc ? Honda chopper achtig ding tot '83, verkocht
Eerste wing, een 1000, verkocht '84
2006 GL 1500,grijs, ingeruild op een rode
GL1800, deze in 2014 in ijsland aan brokken gereden, nu een zwarte
GL 1800,12-5-2021 verkocht

sandor
Berichten: 252
Lid geworden op: 16 okt 2006, 19:23
Locatie: Kortrijk (B)

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door sandor » 14 apr 2021, 08:42

Je moet zo denken ; je hebt één leven één kans en je hebt miljoenen werkgevers .
Dus een moedige en de juiste beslissing , kop op kerel

Online
Gebruikersavatar
orie
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 618
Lid geworden op: 03 aug 2010, 23:56
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Herveld

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door orie » 14 apr 2021, 11:09

Heel veel succes met je nieuwe baan, die oude werkgever verdient jouw gewoon niet. De nieuwe zal ongetwijfeld veel plezier van jouw krijgen, want jouw werkethiek is erg goed. Veel sterkte ook voor christine, hoop dat dat ook snel beter gaat. Hoe is Bob onder dit alles, hopelijk gaat het hem ook voorspoedig met zijn school e.d..
Geniet nu nog even van je rust, kun je in mei er meteen weer goed tegenaan. hoop je dit jaar nog te zien.

groetjes
Rob
GL1800 2003
GL 1500 SE 1996
CB650 1981
GL1200 Aspencade 1987
CB650 1983

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door peter n.d. » 14 apr 2021, 12:39

Beste forumlezers , bedankt voor jullie woorden van steun. Ik kijk er ook naar uit om jullie weer te zien . Ik heb mijn beslissing genomen omdat ik echt het getreiter en pesten moe was . Het was voor mij echte moeilijk om na 33 jaar in het zelfde bedrijf te hebben gewerkt en waar ik me goed voelde tot ongeveer 5 jaar geleden en een deel van mijn hart en ziel heb ingestoken . Ook steeds een goede band gehad met een vaste groep collega's waar ik veel vriendschap en steun van heb gehad tijdens moeilijke periodes in mijn leven .Sommige zal ik maandelijks nog zien op de motor ritten , met andere houd ik contact via de telefoon en we zullen elkaar wel eens treffen onderweg . Vroeger was het echte een bedrijf waar in je thuis voelde en waarin iedereen iedereen kende . Met mijn vroeger chef kon je praten en zijn deur stond steeds open om wat bij te praten . Hij was zelf chauffeur geweest en nam regelmatig nog eens het stuur in zijn handen en kende knepen van het vak. Maar zo'n 10 jaar geleden is mijn onder chef begonnen , eerst op de kade om wagens te lossen en te laden . Een paar jaar later kwam ze op onze dienst terecht en dan had ik al door dat ge moest opletten wat je zei en deed . Ik liet ze vaak gewoon links liggen en deed mijn werk nog altijd graag en maakte vaak lange dagen en reed , als het nodig, was zaterdag of zondag of nachtleveringen. Ook klanten die voor de eerste keer werden geleverd of waar er problemen mee waren ging ik bevoorraden . Maar de dag ze onder chef is geworden , liet ze alle duivels in haar los en begonnen de pesterijen , in het begin heel subtiel en wat schijnhellige weg . Maar hoe meer ze macht kreeg hoe meer ze mensen pest die ze niet moest hebben . En ze kwam en komt er steeds mee weg omdat ze werk dat mijn chef normaal zou moeten doen uit zijn handen nam en meer er meer macht kreeg en hem met praten om haar vinger wind . En echt waar , ik heb er lang over gedaan om de beslissing te nemen om het bedrijf te verlaten . Christine vroeg me dikwijls, hoe lang ik het ging uithouden en of ik misschien toch niet beter van werk zou veranderen . Nachten lang en ook in de dag zitten wikken en wegen wat ik zou doen . Altijd zag ik nog wel een lichtpuntje om de stap niet te zetten . Maar op een dag is de emmer vol en begint hij over te lopen en dan val je in zwart gat en vraag je je af of je voor haar of het bedrijf nog iets goed kan doen , op den duur begin je te twijfelen aan je eigen . Zoals ik eerder schreef , tijdens mijn ziekte periode tegen mijn eigen gezegd , zo kan het niet verder , en ik ben beginnen andere werk te zoeken . En nu ben ik blij dat ik eindelijk die stap heb gezet en weer hoop vol naar de toekomst kijk om weer te starten in een ander bedrijf waar ik weer een mens mag zijn en geen stuk parasiet of ongedierte ben volgens bepaalde mensen . :mrgreen: Met vriendelijke groeten van Bob , Christine , Peter n.d. :wink:

Gebruikersavatar
inside
Berichten: 580
Lid geworden op: 28 mar 2006, 23:24
Type Goldwing: GL1800
Locatie: arnhem

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door inside » 14 apr 2021, 15:13

👍👍👍

Gebruikersavatar
cooper
Berichten: 2071
Lid geworden op: 10 aug 2010, 12:53
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Stabroek (Belgie)

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door cooper » 03 mei 2021, 21:11

Veel geluk en werkvreugde bij je nieuwe werkgever makker. Die (d)onderchef komt haar weerbots nog wel eens tegen.
Verder voor jullie hele gezinnetje vanaf nu niets dan goeds meer gewenst, het is welletjes geweest daar bij jullie!
Once you ride a Wing, you buy a Wing!
Afbeelding

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door peter n.d. » 08 mei 2021, 19:42

Beste Cooper en Hans en andere forumlezers , bedankt , het komt allemaal wel in orde . :mrgreen: Met vriendelijke groeten van Bob , Christine , Peter n.d. :wink:

Plaats reactie