Update gps voor 2021
Re: Update gps voor 2021
Bij deze gedaan
Heb ook een mail verstuurd naar dat adres.
Hier in België ook nog geen update meer gehad helaas sinds 2020.
Hier in België ook nog geen update meer gehad helaas sinds 2020.
- harryvbr46
- Type Goldwing: GL1800
Vandaag kreeg ik de volgende reactie van Honda:
""Bedankt voor uw reactie.
Onze excuses voor het vertraagde antwoord, dit kon door een probleem met onze e-mail box niet verstuurd worden.
Onze interne afdeling geeft mee dar er vermoedelijk in de 2de helft van 2022 een update komt.
Wij willen eveneens aanraden bij gebruik van Apple Carplay of Android Auto altijd het originele bij de telefoon horende laadkabeltje te gebruiken, anders kunnen er problemen ontstaan.""
Er zit toch leven in een update hopelijk. Alleen moeten we nog meer geduld hebben.
""Bedankt voor uw reactie.
Onze excuses voor het vertraagde antwoord, dit kon door een probleem met onze e-mail box niet verstuurd worden.
Onze interne afdeling geeft mee dar er vermoedelijk in de 2de helft van 2022 een update komt.
Wij willen eveneens aanraden bij gebruik van Apple Carplay of Android Auto altijd het originele bij de telefoon horende laadkabeltje te gebruiken, anders kunnen er problemen ontstaan.""
Er zit toch leven in een update hopelijk. Alleen moeten we nog meer geduld hebben.
Dan loont het de moeite bijna niet meer voor mij want de wing verkoop ik het einde van het jaar