radio post zoeken

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Plaats reactie
sterfreak
Berichten: 72
Lid geworden op: 26 okt 2017, 12:47
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Brecht

radio post zoeken

Bericht door sterfreak » 24 jul 2021, 08:23

Hallo allemaal,

Ik heb sinds april een 2021 Goldwing tour, ik heb al veel uitgezocht hoe alles werkt, maar nu loop ik toch tegen een probleem aan.
Ik heb mij al suf gezocht en weet het even niet meer, maar wat ik wil weten, hoe kan ik als het navigatiescherm getoond wordt, op de linker stuur knoppen de radio post zoeken met het op en neer pijltje? Telkens ik daarop duw verandert wel het schaalniveau van de kaart, dus zoom in of out, maar ik krijg het dus om één of andere reden niet voor mekaar om de radio aan te passen, terwijl dit in het begin wel ging, en vermoedelijk zal ik ergens op gedrukt hebben of iets veranderd, maar ik weet echt niet wat.


Alvast bedankt,

Groetjes, Georges.

Motorboy
Berichten: 91
Lid geworden op: 28 jan 2019, 08:55

Re: radio post zoeken

Bericht door Motorboy » 24 jul 2021, 09:17

Hallo
Handleiding lezen helpt enorm.
Als je lang drukt op de middelste toets zoekt die al de beste zenders qua ontvangst.
Dan kun je ze zo op en neer kiezen als die op auto staat niet gebruiker als ik me herinner zo vanbuiten kan mis zijn maar het is echt niet moeilijk George.
Grt M

sterfreak
Berichten: 72
Lid geworden op: 26 okt 2017, 12:47
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Brecht

Re: radio post zoeken

Bericht door sterfreak » 24 jul 2021, 14:41

Dat werkt dus niet, lang op enter drukken, terwijl het navigatiescherm zichtbaar is, en ik heb de hele handleiding al een paar maal gelezen, en op internet gekeken maar nergens een antwoord of oplossing gevonden. Ik denk dat het weer iets stoms of simpel zal zijn als je het eenmaal weet, maar ik weet het dus effe niet.


Groetjes, Georges.

Plaats reactie