niet afsluiten opbergvak tank console

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Plaats reactie
besuyen andre
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 apr 2020, 07:33
Type Goldwing: GL1800

niet afsluiten opbergvak tank console

Bericht door besuyen andre » 30 apr 2020, 07:46

vraagje:ik heb nog maar een paar maanden een nieuwe bagger 1800,rijd niet slecht,maar heeft wel wat weinig grondspelling als je van een caferacer komt :? maar iets anders:het opbergvakje op de middenconsole sluit niet af als ik het stuurslot activeer en de sleutel deactiveer.wat doe ik verkeerd?Er steken namelijk de boorddocumenten en mijn portefeuille in,en als ik een korte stop maak voor om het even wat zou ik toch graag hebben dat deze afsluit zoals de zijkoffers.Ik zie wel dat er een klips aanzit die binnenin vergrendeld kan worden maar dat werkt bij mij niet.heb ik ergens iets verkeerd ingesteld of ga ik bij de dealer moeten langsgaan voor een oplossing?Gr andre

GoldWingForum
Berichten: 148
Lid geworden op: 18 mei 2012, 16:44

Re: niet afsluiten opbergvak tank console

Bericht door GoldWingForum » 30 apr 2020, 20:46

dit gaat over een 1800. Dus dit wordt verplaatst naar TECHNISCHE ONDERWERPEN PER GOLDWING TYPE GL1800
Let voortaan op de forumindeling, die is er niet voor niets

Bartho
Berichten: 48
Lid geworden op: 05 feb 2019, 08:17
Type Goldwing: GL1800

Re: niet afsluiten opbergvak tank console

Bericht door Bartho » 02 mei 2020, 07:01

Volgens mij een vergetelheid van Honda. Ze noemen het de glovebox. Hier een oplossing
https://www.youtube.com/watch?v=Rt0L5p-BWGo

besuyen andre
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 apr 2020, 07:33
Type Goldwing: GL1800

Re: niet afsluiten opbergvak tank console

Bericht door besuyen andre » 02 mei 2020, 14:06

da's een goei:er is een soort clip voorzien,maar het afsluitsysteem zit er niet op.(een japanner die een kater had en dit is vergeten?)voor een motor van deze prijsklasse had ik toch iets anders verwacht.zal dus mijn papieren verhuizen naar 1 van de zijkoffers.De oplossing die je kunt kopen werkt met een extra sleutel en dat zie ik niet zitten.Maar alleszins bedankt en nu hoef ik niet verder te zoeken en de dealer lastig te vallen met iets waar hij toch niets aan kan veranderen.

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: niet afsluiten opbergvak tank console

Bericht door RonalT » 02 mei 2020, 18:24

Het niet afsluitbare vak is bedoeld voor dingen die je wilt opbergen maar die weinig waarde hebben of die je alleen tijdens het rijden daar wil opbergen. Elke 1500 en 1800 hebben een niet afsluitbaar vak (links) in de kuip en een afsluitbaar vak (rechts).
En als je er iets waardevols wilt opbergen is dit vak niet de juiste plaats. Toch maar een andere plek zoeken om je papieren op te bergen. :roll: :roll:
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
pieter
Berichten: 2638
Lid geworden op: 09 sep 2011, 21:04
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Rucphen

Re: niet afsluiten opbergvak tank console

Bericht door pieter » 02 mei 2020, 18:32

Wat denk van in de binnenzak van de motorjas? Want dergelijke soort opbergvakjes zijn vaak al te openen met de zijkant van een "opgesteven" zakdoek. :wink:

Groet Pieter.
A Man's got to know his limitations

besuyen andre
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 apr 2020, 07:33
Type Goldwing: GL1800

Re: niet afsluiten opbergvak tank console

Bericht door besuyen andre » 03 mei 2020, 01:46

Stja,het afsluitbare opbergvak aan de rechterkant is niet echt groot,ik berg daar mijn remschijfslot in op en dan is het bijna vol.en in mijn jas de papieren bijhouden is een goed idee,maar ik rij vaak met een verschillende jas naar gelang het weer en dan vergeet je snel de papieren te verwisselen.ga eens zien dat ik niet iets vind bij den Ali,een soort plastic opberg enveloppe die je kunt vastplakken met tec 7 ergens in 1 van de koffers.dan blijft het mooi op zijn plaats en als ik deze onder de bovenkant van een koffer plak ziet niemand dit.voor alles is er een oplossing 😊voor de rest:fijne moto voor mee te rijden,en zeker met Apple CarPlay + Spotify in de headset 😊

Plaats reactie