Zijn er hier mensen die weten als het model 2022 nu de ingebouwde GPS al beter werkt en er routes en meer routepunten kunnen worden ingeladen en route herberekenen kan worden uitgeschakeld enz. daar ik heel belangrijk vind dat de ingebouwde gps goed werkt en met de updates hoe zit het daar mee ? ook van de kaarten en zo .Want ik ben zeker niet van plan om een Garmin of ander gps in opbouw bij te plaatsen.
De radio nog altijd geen DAB + of zou dat nu ook al bij model 2022 bijgewerkt zijn ?
Rij momenteel met GW 2012 en ben al een paar jaar van plan een nieuwe te kopen maar zolang dat er die grote problemen zijn met die GPS wacht ik altijd maar . (rij al met GW1800 vanaf 2002 en begin het beu te worden van dat wachten op een nieuwe GW en heb nu zelfs al eens op de site zitten kijken van BMW naar die 6 cilinder

Nu rijd ik ook op de ingebouwde GPS routes die ik zelf hebt gemaakt in MapSource en BaseCamp of heb gedownload en dat lukt nu wel redelijk goed zolang ge geen viapunt mist daarom zet ik de punten op kruispunten zodat bij omleidingen ik dan toch nog bij viapunt kan komen