Waar ben je vandaag naar toe geweest?

Toertochten, toertips of toervragen, afspreken voor een ritje of meeting ?
Chrit

Re: Waar ben je vandaag naar toe geweest?

Bericht door Chrit » 03 okt 2010, 17:39

Bertje en zijn lieve familie veilig weer uit Limburg begeleid!! :lol:

Gebruikersavatar
WingMan84
Berichten: 1519
Lid geworden op: 12 jan 2010, 09:54
Contacteer:

Re: Waar ben je vandaag naar toe geweest?

Bericht door WingMan84 » 03 okt 2010, 17:40

ff gepauzeerd met verhuizen, en een stukje gereden..... En toen met frisse tegenzin weer verder met verhuizen. Morgen de laminaat leggen, en dan kunnen de spullen er in.... :D :D :D

peter

Re: Waar ben je vandaag naar toe geweest?

Bericht door peter » 03 okt 2010, 17:49

JadKenJay schreef:ff gepauzeerd met verhuizen, en een stukje gereden..... En toen met frisse tegenzin weer verder met verhuizen. Morgen de laminaat leggen, en dan kunnen de spullen er in.... :D :D :D
Kijk dat lees ik graag, nog steeds een tevreden motorrijder :lol:

tsmitje
Berichten: 585
Lid geworden op: 23 feb 2009, 20:27

Re: Waar ben je vandaag naar toe geweest?

Bericht door tsmitje » 03 okt 2010, 19:04

vandaag even in willemstad wezen kijken, samen met moeders.
wel met de auto maar ja dat kan nu eenmaal niet anders. was wel super mooi weer.
we zijn wel heel veel motoren tegen gekomen maar geen een gold wing, dat is dan weer jammer.
julie moeten zondags eens wat vaker naar willemstad gaan heb ik ook wat te genieten.
want al kan ik dan zelf niet altijd gaan rijden is het wel leuk om anderen te zien genieten.
Laatst gewijzigd door tsmitje op 03 okt 2010, 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13419
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Waar ben je vandaag naar toe geweest?

Bericht door RonalT » 03 okt 2010, 19:19

tsmitje schreef:jlie oeten zondags eens wat vaker naar willemstad gaan heb ik ook wat te genieten.
Is een beetje dichtbij om met de Wing naar toe te rijden. Ik ben vandaag met Karin haar motor richting Willemstad geweest. De A29 van Dinteloord tot afrit Willemstad en terug gescheurd om te kijken hoe hard dat 700-tje gaat.
En grappig, onze beider motoren rijden volgens mijn navigatiesysteem 174 km/uur.
Eerst nog wat over Smalledijk, Kleine Dijk, Vlietdijk, Zuidzeedijk, GastelsedijkWest, Holderbergsedijk en Holderbergsestraat, Boonhil terug naar Dinteloord gereden. Rondje van 65km.
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

japie de cipier
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 apr 2006, 22:03
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Den Hoorn [Z/H]
Contacteer:

Re: Waar ben je vandaag naar toe geweest?

Bericht door japie de cipier » 03 okt 2010, 19:39

Vandaag bij de stichting Aap wezen kijken in Almere, ze hadden een sponsordag en daar hebben we gebruik van gemaakt.
Heel mooi om eens te zien wat er met je geld gebeurd.

Na wat bedroefde verhalen van grote apen in kleine hokjes een rondleiding gehad die best intersant was.

Ook onze Air-miles worden nu daar heen gesponsord, omdat ze daar best veel mee kunnen doen en zelf deden wij er weinig tot niets mee.
Japie de Cipier.

als je denkt alles te weten, zal je wel dom willen blijven.
en als je niet luistert, zal je ook niets horen.
schuik@hotmail.com

Gebruikersavatar
WingMan84
Berichten: 1519
Lid geworden op: 12 jan 2010, 09:54
Contacteer:

Re: Waar ben je vandaag naar toe geweest?

Bericht door WingMan84 » 03 okt 2010, 20:19

aspie schreef:
JadKenJay schreef:ff gepauzeerd met verhuizen, en een stukje gereden..... En toen met frisse tegenzin weer verder met verhuizen. Morgen de laminaat leggen, en dan kunnen de spullen er in.... :D :D :D
Kijk dat lees ik graag, nog steeds een tevreden motorrijder :lol:

Hoe kan het ook anders Peter, 2x in de roos he? 1: een goede monteur. 2: een nieuwe mascotte. Ze durft nu gewoon niet meer dan alleen goed rijden.. :lol: :lol: :wink: :wink: :wink: 8) 8) 8)

bertzwanen
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2545
Lid geworden op: 03 jan 2007, 01:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Altea ( Spanje )

Re: Waar ben je vandaag naar toe geweest?

Bericht door bertzwanen » 03 okt 2010, 21:22

Zoals al eerder vermeld een lang weekend Valkenburg met de jongste dochter en haar vriend gedaan .
Ondanks het wisselvallig weer toch een mooi weekend gehad Donderdag t/m Zondag .
Ritjes naar /louis in Aachen en de eifel stukje Ardennen en uiteraard Zuid Limburg .
Zaterdagmidag Chrit opgehaald eerst lekker aan de koffie en toen een mooie route richting Echt ( motoport ) vandaaruit naar Heerlen om te schoppen :roll: Hier nemen we afscheid van Chrit .
Zondag We vetrekken weer richting huis met een omweg naar Chrit en Karin (Elsloo) leuk bijgepraat met Karin en( Chrit :roll: :lol: :lol:
Karin moet werken en kan dus helaas niet met ons meerijden :cry: :cry:
Maar Chrit wil ons zijn geliefde provincie uit hebben :?: dus hij wil ons begeleiden tot Brabant .
Wat hij niet verwacht :shock: Ik rij via Belgie :lol: Dus we zijn zo Limburg uit en VAREN zo Belgie binnen :lol: :lol:

[quote="Chrit"]En ik ga Bertje en Diana en dochter en "schoonzoontje" begeleiden naar Brabant! (weet ik zeker dat ze Limburg verlaten hebben) :lol:

Maar wat denken jullie juist blijft hij gewoon achter Diana aanrijden hellemaal achteraan .
Naar +/- 70 km wisten wij hem af te schudden :lol: :lol:
We zijn allemaal weer velig en gezond weer thuis .
Het was een zeer mooie dag vandaag met zeer veel motoren (GoldWings) op de weg .

Groetjes

Bert en Diana + kids
er is geen mooiere wing dan een goldwing

Chrit

Re: Waar ben je vandaag naar toe geweest?

Bericht door Chrit » 03 okt 2010, 21:35

bertzwanen schreef:Zoals al eerder vermeld een lang weekend Valkenburg met de jongste dochter en haar vriend gedaan .
Ondanks het wisselvallig weer toch een mooi weekend gehad Donderdag t/m Zondag .
Ritjes naar /louis in Aachen en de eifel stukje Ardennen en uiteraard Zuid Limburg .
Zaterdagmidag Chrit opgehaald eerst lekker aan de koffie en toen een mooie route richting Echt ( motoport ) vandaaruit naar Heerlen om te schoppen :roll: Hier nemen we afscheid van Chrit .
Zondag We vetrekken weer richting huis met een omweg naar Chrit en Karin (Elsloo) leuk bijgepraat met Karin en( Chrit :roll: :lol: :lol:
Karin moet werken en kan dus helaas niet met ons meerijden :cry: :cry:
Maar Chrit wil ons zijn geliefde provincie uit hebben :?: dus hij wil ons begeleiden tot Brabant .
Wat hij niet verwacht :shock: Ik rij via Belgie :lol: Dus we zijn zo Limburg uit en VAREN zo Belgie binnen :lol: :lol:
Chrit schreef:En ik ga Bertje en Diana en dochter en "schoonzoontje" begeleiden naar Brabant! (weet ik zeker dat ze Limburg verlaten hebben) :lol:

Maar wat denken jullie juist blijft hij gewoon achter Diana aanrijden hellemaal achteraan .
Naar +/- 70 km wisten wij hem af te schudden :lol: :lol:

O, was dat Belgie? Maar ja weet toch wel dat jullie nu thuis zijn...hahahaha

was wel gezellig zo met jullie hoor....

We zijn allemaal weer velig en gezond weer thuis .
Het was een zeer mooie dag vandaag met zeer veel motoren (GoldWings) op de weg .

Groetjes

Bert en Diana + kids

Peter wiegers

Re: Waar ben je vandaag naar toe geweest?

Bericht door Peter wiegers » 03 okt 2010, 21:57

Even heen en weer naar station Maastricht geweest om de fiets van mijn dochter te repareren. :D :D
Die fietsen winkels in Maastricht zijn gewoon dicht op zondag :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
cooper
Berichten: 2064
Lid geworden op: 10 aug 2010, 12:53
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Stabroek (Belgie)

Re: Waar ben je vandaag naar toe geweest?

Bericht door cooper » 03 okt 2010, 22:00

Cooper heeft vandaag de wegen rond Namen en Dinant onveilig gemaakt.
Ritje van +/- 280km.
Once you ride a Wing, you buy a Wing!
Afbeelding

bertzwanen
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2545
Lid geworden op: 03 jan 2007, 01:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Altea ( Spanje )

Re: Waar ben je vandaag naar toe geweest?

Bericht door bertzwanen » 03 okt 2010, 22:07

Ook daar is het mooi rijden Cooper :wink:

He Peter er is vast wel een stad tussen Zeist en Maastricht die koopzondag hadden ( Hallfords) :lol: :idea:
er is geen mooiere wing dan een goldwing

Peter wiegers

Re: Waar ben je vandaag naar toe geweest?

Bericht door Peter wiegers » 03 okt 2010, 22:10

bertzwanen schreef:
He Peter er is vast wel een stad tussen Zeist en Maastricht die koopzondag hadden ( Hallfords) :lol: :idea:
Ja Bert vast wel maar niemand wilde er heen om het werk te doen :mrgreen: :mrgreen:

peter

Re: Waar ben je vandaag naar toe geweest?

Bericht door peter » 03 okt 2010, 22:18

Vandaag Velden- Nuth-Velden 150km strontsaaie snelweg, was wel weer snel weg van die snelweg. morgen met de motor naar Rotterdam en als het dinsdag goed weer is ga ik nogmaals. Moet naar cursus voor mijn ADNR diploma, iedere 5 jaar verlengen dan mag je 2 dagen in een klasje zitten luisteren naar een ongemotiveerde leraar en als klap op de vuurpijl ook nog een middagje brandblussen. GGGGGrrrrrrrrrrr Of ik er zin in heb :?:

NEE

Wel in de rit heen en weer :D

eM&Ha

Re: Waar ben je vandaag naar toe geweest?

Bericht door eM&Ha » 03 okt 2010, 23:24

Vanochtend om kwart over acht gestart in Burgh-Haamstede en om kwart voor 5 in Zoutelande aangekomen. Dat was een tocht van 42km en 195 meter.
Niet op de 2 wielen van mijn Wing, maar met de benenwagen. Was de kustmarathon van Zeeland, de zondag is voor de wandelaars. Prachtig weer en mooi uitzicht over het water vanaf de stormvloedkering en vanaf het strand en de duinen.
Missschien een activiteit voor het Forum(grapje)?

groetjes!!!

Plaats reactie