26 Mei een rit voor een goed doel.

Toertochten, toertips of toervragen, afspreken voor een ritje of meeting ?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
andreanita
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 246
Lid geworden op: 24 feb 2010, 10:23
Locatie: Nieuwleusen

26 Mei een rit voor een goed doel.

Bericht door andreanita » 24 mei 2019, 21:22

Hallo vrienden, de weerberichten zijn goed voor het weekend.
Dus wil ik jullie iets vragen samen met mijn vrouwtje organiseren we deze rit, daarom wil ik jullie uitnodigen voor een motortoertocht op zondag 26 mei, voor het goede doel, stichting Roparun, de rit die over de Utrechtse Heuvelrug gaat is 135 km lang en gaat door en langs hele mooie plekken.
Er zijn onderweg voldoende plekken om te tanken en de inwendige mens te versterken.
De route is klaar en gereden, wil je meedoen meld je dan aan via de mail andreanita@home.nl, de route is in GPX bestand, die stuur ik je op Zaterdagmiddag 25 Mei toe, i.v.m. nacontrole van de rit, en kun je hem thuis alvast laden in je navigatietoestel.
Je wordt ontvangen bij Hotel de Bergse Bossen, Traaij 299, in Driebergen, de kosten zijn €7.50 per persoon, hiervoor krijg je van bij ontvangst ook nog een kop koffie of thee.
De start is tussen 9.00 en 11.00 uur, en kun je hem op eigen gelegenheid rijden, neem gerust familie of vrienden mee.
Ik doe dit om de stichting Roparun te sponseren, waarvan ik deel uit maak van team 104, we rennen van 8 tot en met 10 Juni van Parijs naar Rotterdam terug, en proberen hiervoor heel veel geld op te halen.
Wat doet Stichting Roparun?
Stichting Roparun zet zich in voor palliatieve zorg voor kankerpatiënten.
Het geld wat onder anderen met de sponsorloop wordt opgehaald, wordt aan verschillende projecten en instellingen gedoneerd.
Kan je niet aan de motortocht mee doen, maar wil je ons toch steunen?
Doneer via Tikkie: https://bit.ly/2ISzzdO of via de site van de Roparun: https://bit.ly/2JSx5Js.
Team 104, Onder vermelding Anita Hoogenkamp.
Vanaf 10 euro maak je ook nog eens kans op mooie prijzen!
Groetjes en tot 26 Mei
Anita Hoogenkamp..
Afbeelding
Look like an angel...Drive like a devil

Plaats reactie