aanmelding verkeersregelaars Truck RUN 2014.

Toertochten, toertips of toervragen, afspreken voor een ritje of meeting ?
Gebruikersavatar
Chrit
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2373
Lid geworden op: 25 sep 2006, 20:28
Locatie: Kaulille (belgie)
Contacteer:

aanmelding verkeersregelaars Truck RUN 2014.

Bericht door Chrit » 29 nov 2013, 20:47

GEPLAATS NAMENS DE ORGANISATIE VAN TRUCK RUN 2014.
Beste motorvrienden,

Het lijkt misschien wat vroeg, maar voor de totale organisatie is het de hoogste tijd verkeersregelaars te gaan werven.
Er zijn n.l. weer 90 verkeersregelaars nodig om de TRUCK RUN 2014 probleemloos te laten verlopen.
Waarom echter toch nu al deze brief ?
Om deel te mogen nemen als verkeersregelaar aan de TRUCK-RUN, maar ook andere evenementen, is het van overheidswege, tegenwoordig VERPLICHT dat men de e –learning verkeersregelaar volgt/gevolgd heeft . Dit is een eenvoudige cursus via internet . Het volstaat dus niet meer de instructie voorafgaande aan de RUN te volgen, en degene die alleen deze instructie volgen zullen NIET deel mogen neem aan de RUN !!!!!
Om een en ander betreffende de e-learning ( aanmelding, code verstrekking e.d .) geregeld te krijgen kost de nodige tijd, dus starten we vroeg met de werving van verkeersregelaars.

De TRUCK RUN 2014 zal dus worden gehouden op 27 APRIL 2014 en wil je aan deze RUN deelnemen ben je dus verplicht de e-learning verkeersregelaar te volgen.

Wil je weer deelnemen aan de RUN, en daar hopen en rekenen we natuurlijk stiekem wel weer op, ……..meld je dan VOOR 1 DECEMBER aan bij ondergetekende , mariti@home.nl .
Als je, zoals ik, al in het bezit bent van een certificaat e-learning , welke 1 jaar geldig is, hoef je de e-learning natuurlijk niet opnieuw te doen.
Geef dus bij je aanmelding aan of je reeds in het bezit bent van een certificaat. ( Dit wordt gecontroleerd !!!!!!)
Aan deze cursus zijn kosten verbonden ( € 2,50 per deelnemer) en deze komen voor rekening van de organisatie! Het is dus zeer belangrijk dat, wanneer je je aanmeld en de cursus volgt je ook daadwerkelijk deel neemt aan de RUN want de totale kosten van de cursus drukken behoorlijk zwaar op het totale budget van de TRUCK RUN, maar uiteraard heeft de organisatie dit er graag voor over !!

Degene die zich aanmelden zullen in december of januari van de organisatie een code krijgen om in te loggen op de website http://www.verkeersregelaarsexamen.nl" onclick="window.open(this.href);return false; .
Het is dan de bedoeling om binnen 1 week deze cursus daadwerkelijk te volgen en dit zal ongeveer 15 minuten in beslag nemen.

Mogen we weer op jullie medewerking rekenen !!!

Reageer snel en meld je aan om als verkeersregelaar je bijdrage te leveren aan dit geweldige evenement: mariti@home.nl., voor 1 december !!!

Laten we er samen, met alle andere vrijwilligers, weer een fantastische happening van maken !!

Met vriendelijke motorgroet,

Jan (Tim) Timmermans
Technische kommissie TRUCK RUN
Groetjes
Chrit Gunther

ronrosier
Berichten: 47
Lid geworden op: 03 mei 2010, 15:55
Locatie: Sittard

Re: aanmelding verkeersregelaars Truck RUN 2014.

Bericht door ronrosier » 30 nov 2013, 00:03

Heb me al aangemeld Chrit :)

Gebruikersavatar
Chrit
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2373
Lid geworden op: 25 sep 2006, 20:28
Locatie: Kaulille (belgie)
Contacteer:

Re: aanmelding verkeersregelaars Truck RUN 2014.

Bericht door Chrit » 30 nov 2013, 08:03

Ron, leuk dat je mee doet.

Hoop dat er nog velen volgen...... :)
Groetjes
Chrit Gunther

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: aanmelding verkeersregelaars Truck RUN 2014.

Bericht door RonalT » 30 nov 2013, 12:52

Dan moeten ze snel zijn....
Chrit schreef:meld je dan VOOR 1 DECEMBER aan
....en dat is morgen. :roll:
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

peter

Re: aanmelding verkeersregelaars Truck RUN 2014.

Bericht door peter » 30 nov 2013, 15:21

Heb ook een mail gestuurd 8)

Gebruikersavatar
Chrit
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2373
Lid geworden op: 25 sep 2006, 20:28
Locatie: Kaulille (belgie)
Contacteer:

Re: aanmelding verkeersregelaars Truck RUN 2014.

Bericht door Chrit » 01 dec 2013, 13:50

Kom op Wingers je kunt je nog aanmelden.

Doe mee, en kom mee.....

Mogen we weer op jullie medewerking rekenen !!!

Reageer snel en meld je aan om als verkeersregelaar je bijdrage te leveren aan dit geweldige evenement: mariti@home.nl.,
Groetjes
Chrit Gunther

Gebruikersavatar
director
Berichten: 3909
Lid geworden op: 22 mar 2006, 16:13
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Volkel
Contacteer:

Re: aanmelding verkeersregelaars Truck RUN 2014.

Bericht door director » 01 dec 2013, 19:48

Ik hem me aangemeld, en waarschijnlijk gaat mijn zoon ook mee (kunnen we samen een rotonde afzetten).
Groeten uit Volkel,
Erik Windmeijer
oprichter van www.goldwingforum.nl

Mijn motorhistorie sinds 1985:
Verkocht: 1985, Honda CX500, (bj 1980); 1990, Honda CM400t; 1998, Yamaha XS 400 SE, (bj 1980); 2000, Honda CX500, (bj 1983); 2004, BMW K75RT, (bj 1990); 2005, Honda Goldwing 1200 Asp, (bj 1985); 2017, Yamaha XV 535, (bj 1987); 2011, Honda Goldwing 1500 Asp, (bj 1989), 2019, Honda Goldwing 1800, (bj 2002)
In bezit:
2017, Oldwing (voor mijn oude dag)
2022, Honda CB350 Four, bj 1975
2018, Honda CB500 Four, bj 1975
2023, Honda Goldwing Tour DCT, bj 2018

Gebruikersavatar
Chrit
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2373
Lid geworden op: 25 sep 2006, 20:28
Locatie: Kaulille (belgie)
Contacteer:

Re: aanmelding verkeersregelaars Truck RUN 2014.

Bericht door Chrit » 01 dec 2013, 19:56

director schreef:Ik hem me aangemeld, en waarschijnlijk gaat mijn zoon ook mee (kunnen we samen een rotonde afzetten).

Gezellig Erik,

Aanmelden kan nog een paar dagen,,,,,.....dus tijd genoeg om je nu nog aan te melden..... :)
Groetjes
Chrit Gunther

Gebruikersavatar
1e goldwing
Berichten: 117
Lid geworden op: 18 feb 2012, 11:07
Type Goldwing: GL1800
Locatie: hoogerheide
Contacteer:

Re: aanmelding verkeersregelaars Truck RUN 2014.

Bericht door 1e goldwing » 07 dec 2013, 18:25

ik heb me ook aangemeld


gr erik
Goldwing 2021

Gebruikersavatar
goldwinger50
Berichten: 28
Lid geworden op: 01 sep 2011, 20:58
Type Goldwing: GL1500
Locatie: wanssum

Re: aanmelding verkeersregelaars Truck RUN 2014.

Bericht door goldwinger50 » 08 dec 2013, 14:13

Jammer , Ik had me aan gemeld ...... Helaas valt de run dit jaar samen met de BNL tour en dat is MIJN weekeind.
Dus me weer afgemeld en me aangemeld voor 2015 :o
Zo zie je, het loopt niet altijd als men zou willen, Chrit

mvg jac

Gebruikersavatar
Chrit
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2373
Lid geworden op: 25 sep 2006, 20:28
Locatie: Kaulille (belgie)
Contacteer:

Re: aanmelding verkeersregelaars Truck RUN 2014.

Bericht door Chrit » 08 dec 2013, 16:33

goldwinger50 schreef:Jammer , Ik had me aan gemeld ...... Helaas valt de run dit jaar samen met de BNL tour en dat is MIJN weekeind.
Dus me weer afgemeld en me aangemeld voor 2015 :o
Zo zie je, het loopt niet altijd als men zou willen, Chrit

mvg jac
Tja Jac, je hebt altijd een keuze he... En er zijn geen slechte keuzes, maar soms maakt men een keuze die iets minder is..hahaha
Ik wens je heel veel LOL en plezier met jullie BNL rit.. En we gaan elkaar zeker weer zien.
Groetjes
Chrit Gunther

Gebruikersavatar
Chrit
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2373
Lid geworden op: 25 sep 2006, 20:28
Locatie: Kaulille (belgie)
Contacteer:

Re: aanmelding verkeersregelaars Truck RUN 2014.

Bericht door Chrit » 06 feb 2014, 09:35

Bericht van de organisatie...

Kom op Goldwingers en meld je alsnog aan.....dit kan op dit mail adres: mariti@home.nl

mariti@home.nl

(bericht van de organisatie)
Beste verkeersregelaars,
Op dit moment hebben zo’n 60 verkeersregelaars de online cursus succesvol afgerond. Nog 30 te gaan dus !!!!!!!
Ik krijg nog steeds verzoeken om deel te nemen als verkeersregelaar en we hebben besloten mensen toe te laten totdat we 90 verkeersregelaars hebben die de online cursus gedaan hebben.
Het dringend verzoek dus, ondanks dat het soms moeizaam verloopt, de cursus zo vlug mogelijk, laten we zeggen uiterlijk eind februari, voltooid te hebben.
En………..wie het eerst komt die het eerst maalt, dus loop niet het risico dat je je wel aangemeld hebt maar t och niet deel kan nemen omdat de curusus te laat gedaan is.
Suc6 ermee !!!!
Jan (Tim) Timmermans

Techn. kommissie
Groetjes
Chrit Gunther

Gebruikersavatar
lord of the wing
Berichten: 308
Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:52
Type Goldwing: GL1500

Re: aanmelding verkeersregelaars Truck RUN 2014.

Bericht door lord of the wing » 06 feb 2014, 12:45

Eind Nov 13 aangemeld op 1 Dec bericht terug was genoteerd maar nog steeds GEEN mail gehad om de curses te doen. :? :? :?
BAAI ZE WEE
KGAAI ENNIE WEE

Gebruikersavatar
Chrit
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2373
Lid geworden op: 25 sep 2006, 20:28
Locatie: Kaulille (belgie)
Contacteer:

Re: aanmelding verkeersregelaars Truck RUN 2014.

Bericht door Chrit » 06 feb 2014, 17:03

lord of the wing schreef:Eind Nov 13 aangemeld op 1 Dec bericht terug was genoteerd maar nog steeds GEEN mail gehad om de curses te doen. :? :? :?
Peter, mail dit dan even naar Tim... zie mailadres in vorig bericht!!!
Groetjes
Chrit Gunther

Gebruikersavatar
Chrit
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2373
Lid geworden op: 25 sep 2006, 20:28
Locatie: Kaulille (belgie)
Contacteer:

Re: aanmelding verkeersregelaars Truck RUN 2014.

Bericht door Chrit » 12 mar 2014, 12:33

Kom op zijn er nog Wingers die deze dag willen begeleiden? Meld je dan snel aan.....www.truckrun.nl

Help !!!!!!!!! Wat zoe veurtvarend begôs dreigt toch nag mis te gaon. 'n aantal minse det zich aangemeld heij as verkiërsregelaer vur de Truck Run Hors haet alsnog afgehäökt !! Ik/we hebbe nag zeker 10 motoriejers nuüdig die as verkiërsregelaer wille fungere beej de Truck Run Hors zoedet alles veilig en probleemloos verlöpt. Kiëk ok op http://www.truckrun.nl" onclick="window.open(this.href);return false; Wae hölpt ????
Help !!!!!!!!!
Wat zoe veurtvarend begôs dreigt toch nag mis te gaon.
'n aantal minse det zich aangemeld heij as verkiërsregelaer vur de Truck Run Hors haet alsnog afgehäökt !!

Ik/we hebbe nag zeker 10 motoriejers nuüdig die as verkiërsregelaer wille fungere beej de Truck Run Hors zoedet alles veilig en probleemloos verlöpt. Kiëk ok op http://www.truckrun.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Wae hölpt ????

Kom op zijn er nog Wingers die deze dag willen begeleiden? Meld je dan snel aan.....www.truckrun.nl

Of mail naar Tim. mariti@home.nl
Groetjes
Chrit Gunther

Plaats reactie