Sena Bluetooth headset

PeterMantel
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mar 2011, 12:52
Type Goldwing: GL1200

Re: Sena Bluetooth headset

Bericht door PeterMantel » 22 jan 2012, 11:18

Hallo Pieter,

Wij hadden dit probleem ook op de snelweg,ik een 1200 mijn vrouw een Rebel.
Ik had veel wind geruis (gekocht bij gl Parts in Oss) het probleen verteld en Ger op mijn motor en de vrouw op haar eigen motor.
Ger had het gauw gevonden,het geluid stond veel te luid we rijden nu op de snelweg en praten gewoon van motor naar motor zonder geruis.

Gr. Peter mantel

Gebruikersavatar
coenox
Berichten: 100
Lid geworden op: 19 apr 2010, 09:58
Locatie: Ede

Re: Sena Bluetooth headset

Bericht door coenox » 07 mei 2012, 11:47

Nog een vraag:

Stel we (mijn vrouw, ik en onze beide meiden achterop) hebben 4 sets. Die zijn je allemaal aan elkaar te kunnen koppelen om met elkaar te praten. Maar de meiden willen ook muziek luisteren via bluetooth. Kun je dan muziek luisteren en dit - bijvoorbeeld door een signaal te geven - laten onderbreken door de intercom?
GL als hobby en CX in mijn bloed

Pieter Aarts
Berichten: 558
Lid geworden op: 27 mar 2006, 15:53

Re: Sena Bluetooth headset

Bericht door Pieter Aarts » 07 mei 2012, 16:29

Er zijn verschillende "voorrangmaatregelen". Wanneer bv. muziek wordt geluisterd en je wilt een gesprek maken dan wordt op het moment dat de intercom word ingeschakeld voor het gesprek de muziek gedempt. Ditzelfde bv. wanneer er dmv bluetooth een navigatie instructie wordt gesproken.

Gebruikersavatar
coenox
Berichten: 100
Lid geworden op: 19 apr 2010, 09:58
Locatie: Ede

Re: Sena Bluetooth headset

Bericht door coenox » 07 mei 2012, 17:00

Pieter Aarts schreef:Er zijn verschillende "voorrangmaatregelen". Wanneer bv. muziek wordt geluisterd en je wilt een gesprek maken dan wordt op het moment dat de intercom word ingeschakeld voor het gesprek de muziek gedempt. Ditzelfde bv. wanneer er dmv bluetooth een navigatie instructie wordt gesproken.
Dat is goed om te lezen. Waarschijnlijk komen we dan uit met de SMH5, die is goedkoper dan de SMH10.
GL als hobby en CX in mijn bloed

Pieter Aarts
Berichten: 558
Lid geworden op: 27 mar 2006, 15:53

Re: Sena Bluetooth headset

Bericht door Pieter Aarts » 07 mei 2012, 18:18

Let dan wel op de beperktere mogelijkheden die de smh5 heeft, of voor jullie wel of niet de smh10 een meerwaarde is. Een miskoop zou zonde zijn.

Gebruikersavatar
coenox
Berichten: 100
Lid geworden op: 19 apr 2010, 09:58
Locatie: Ede

Re: Sena Bluetooth headset

Bericht door coenox » 09 mei 2012, 10:01

Pieter Aarts schreef:Let dan wel op de beperktere mogelijkheden die de smh5 heeft, of voor jullie wel of niet de smh10 een meerwaarde is. Een miskoop zou zonde zijn.
Ik zie eigenlijk maar drie verschillen:
- De maximale afstand; maar wij rijden eigenlijk altijd vlak bij elkaar
- Een Aux ingang; handig maar is me het prijsverschil niet waard
- Gebruikstijd/standby tijd: ook hier is het prijsverschil het me niet waard.

Of zie ik nog iets over het hoofd?
GL als hobby en CX in mijn bloed

Plaats reactie