Intercom, Bluetooth

Plaats reactie
Wes
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 jun 2016, 18:44
Type Goldwing: GL1800

Intercom, Bluetooth

Bericht door Wes » 02 jul 2016, 09:07

Hey makkers,
Welk intercom systeem raden jullie aan voor in de helm?? Ik neem aan dat je via Bluetooth geen radio kan luisteren..
Mss iemand nog een helm met intercom occasie liggen ?

Grtjs Wes

Blackwing116
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 apr 2016, 21:00
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Intercom, Bluetooth

Bericht door Blackwing116 » 02 jul 2016, 11:32

Ik heb hier nog een Nolan helm liggen van mijn zoon. Maar omdat hij gaat verhuizen zal hij de helm niet meer nodig hebben.
Op de motor zit nu nog een bluetooth systeem voor de radio van Mototronix.
Ik gebruik zelf de Schuberth M1 en de combinatie met het bluetooth systeem van Mototronix vindt ik geen goede oplossing voor dit.
Het bluetooth systeem ga ik binnenkort uitbouwen en mag je wel is vernemen.
Als de helm je past kun je deze ook wel is vernemen.

Ik zie de reactie wel.
Het is een zwarte bagger geworden :D

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13419
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Intercom, Bluetooth

Bericht door RonalT » 02 jul 2016, 12:47

Wes schreef:Hey makkers,
Welk intercom systeem raden jullie aan voor in de helm?? Ik neem aan dat je via Bluetooth geen radio kan luisteren..
De vraag is waarvoor je de BT helmset wilt gaan gebruiken. Alleen maar om met iemand achterop te praten of om ook naar een navigatie toestel te luisteren. Misschien wil je met een groep waarmee je onderweg bent contact onderhouden?

Dit alles Jan, maar vraagt iets van je BT set. Als je weet wat je wil zou ik eerst eens rondkijken wat er mogelijk tegen welke prijs en daarna links of rechts eens informeren in de tweede hands markt. Want er zijn heel veel voorbeelden van mensen die een verkeerd toestel aanschaften en het dan een rotsysteem vonden.

En nee, je kan niet zomaar naar de GL Radio luisteren via BT omdat je motor geen BT kent
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Plaats reactie