Van kabel naar bluetooth SENA
- meire
- Type Goldwing: GL1800
Van kabel naar bluetooth SENA
Zijn hier mensen die ervaring hebben met de Adapter van SENA FREEWIRE STEREO AUDIE ADAPTER V voor de goldwing ?
Want ik zie maar die mogelijkheid om de ingebouwde radio , GPS , en intercom te gebruiken van de goldwing via bluetooth.
En ook zou ik willen zeker zijn dat het compatibel is voor de nieuwe sena SRL3 inbouw intercom van Schoei , omdat er in de beschrijving staat van de adapter:compatibel met de 10S ,10U ,10R ,10C maar de SRL3 is nu nog maar uitgekomen en kan er dus nog niet bij staan .
Zou graag zekerheid willen dat het goed werkt daar ge 2 SENA FREEWIRE STEREO AUDIE ADAPTER V moet kopen (ook voor de passagier) en de prijs is dan niet zo goedkoop ( €420 )
Want ik zie maar die mogelijkheid om de ingebouwde radio , GPS , en intercom te gebruiken van de goldwing via bluetooth.
En ook zou ik willen zeker zijn dat het compatibel is voor de nieuwe sena SRL3 inbouw intercom van Schoei , omdat er in de beschrijving staat van de adapter:compatibel met de 10S ,10U ,10R ,10C maar de SRL3 is nu nog maar uitgekomen en kan er dus nog niet bij staan .
Zou graag zekerheid willen dat het goed werkt daar ge 2 SENA FREEWIRE STEREO AUDIE ADAPTER V moet kopen (ook voor de passagier) en de prijs is dan niet zo goedkoop ( €420 )
Vele Groetjes,Meire
- meire
Re: Van kabel naar bluetooth SENA
Een SENA FREEWIRE STEREO AUDIE ADAPTER V ziet er zo uit
Hopelijk is er iemand die dit kent en mij kan een inlichting geven
Hopelijk is er iemand die dit kent en mij kan een inlichting geven
Vele Groetjes,Meire
- meire
Vandaag dan maar besteld bij Louis en nu hopen dat het werkt daar er hier op het forum niemand dit kent.
Is wel te hopen dat het werkt 2x Schoei helmen met 2x Sena SRL2 intercom plus 2x Sena Freewire adopter V is wel een hele inverstering om de radio en gps en intercom van de Goldwing in de helm te krijgen(€ 1600)
Is wel te hopen dat het werkt 2x Schoei helmen met 2x Sena SRL2 intercom plus 2x Sena Freewire adopter V is wel een hele inverstering om de radio en gps en intercom van de Goldwing in de helm te krijgen(€ 1600)
Vele Groetjes,Meire
- meire
Dan toch maar andere investering gedaan
gekocht 2 x schoei helm Neotec3 en intercom sena srl 3 en 2x sena freewire (totaal 2 496 €)
en heb nu geluid in helmen van ingebouwde gps en ook geluid van goldwing radio maar het intercom geluid is niet goed kunnen elkaar heel slecht verstaan altijd veel echo .
met andere woorden 2500€ uitgegeven en moet nu toch nog naar passagier roepen met helm open
oude helmen terug gebruiken is ook moeilijk zijn 12 oud en versleten
Spijtig dat er nog geen reactie geweest is op onderwerp
gekocht 2 x schoei helm Neotec3 en intercom sena srl 3 en 2x sena freewire (totaal 2 496 €)
en heb nu geluid in helmen van ingebouwde gps en ook geluid van goldwing radio maar het intercom geluid is niet goed kunnen elkaar heel slecht verstaan altijd veel echo .
met andere woorden 2500€ uitgegeven en moet nu toch nog naar passagier roepen met helm open
oude helmen terug gebruiken is ook moeilijk zijn 12 oud en versleten
Spijtig dat er nog geen reactie geweest is op onderwerp
Vele Groetjes,Meire
Niet iedereen heeft hier zoveel geld voor liggen. Ik gebruik gewoon nog een kabeltje en de gps via de cassette.
GL1500 (1988) met EML GT3E
- meire
had ik maar nog een kabeltje kunnen gebruiken zou zeker daar zijn voor gegaan , maar had al een paar keer hier op het forum inlichtingen gevraagd omdat ik een helm had van Nolan ( en volledig versleten 12jaar oud) met ingebouwd headset van nolan zelf paste dat niet in ander merk van helm en nu kan men heel moeilijk nog een headset kopen met kabel zijn allemaal Bluetooth dus was de einge oplossing die ik vond die hele dure oplossing te nemen zeker niet met volle goesting is volgens mij inderdaad heel veel geld om gps en radio en intercom van goldwing te kunnen gebruiken
Vele Groetjes,Meire
Ik had je bericht niet eerder gezien maar hier zijn ze mog te koop. J&M natuurlijk ook maar die zijn veel duurder .
https://www.softline-online.de/headsets ... a-goldwing
GL1500 (1988) met EML GT3E
- meire
had ik dat eerder geweten zouden misschien ook in schoei helm hebben gepast (wilde wel schoei helm omdat die kan aangepast worden op maat van eigen hoofd )fridz schreef: ↑29 apr 2024, 20:02Ik had je bericht niet eerder gezien maar hier zijn ze mog te koop. J&M natuurlijk ook maar die zijn veel duurder .
nu ben ik heel veel geld kwijt en toch niet heel tevreden (die echo bij spreken)en met zo veel geld uit te geven zal ik wel op andere dingen moeten besparen
Vele Groetjes,Meire
- cooper
Teruggaan naar waar je de headset hebt gekocht, Sena is super (hier al aan tweede set bezig) en nooit galm gehad.
GL 1000 Ltd 1976
GL 1000 K3 1978
GL 1100 Standard 1982
GL 1100 Aspencade 1983
GL 1200 Ltd 1985
GL 1200 SE-i 1986
GL 1500 Aspencade 1989
GL 1500 SE 1995
GL 1500 SE Lehman trike 1995
GL 1800 DeLuxe 2012
Once you ride a Wing, you buy a Wing!
GL 1000 K3 1978
GL 1100 Standard 1982
GL 1100 Aspencade 1983
GL 1200 Ltd 1985
GL 1200 SE-i 1986
GL 1500 Aspencade 1989
GL 1500 SE 1995
GL 1500 SE Lehman trike 1995
GL 1800 DeLuxe 2012
Once you ride a Wing, you buy a Wing!
- meire
mezelf horen spreken met echo (wat echt heel vervelend is) is als ik via motorintercom ben verbonden (sena freewire)
als we via bluetooth verbinding maken met helmen is de spraak goed (heel goed) , maar dan kan ik de ingebouwde gps en radio niet horen van de motor en daarvoor had ik die sena freewire gekocht
als we via bluetooth verbinding maken met helmen is de spraak goed (heel goed) , maar dan kan ik de ingebouwde gps en radio niet horen van de motor en daarvoor had ik die sena freewire gekocht
Vele Groetjes,Meire