Hier kunnen (nieuwe) forumleden zich voorstellen
-
1500
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: 06 apr 2007, 16:35
- Type Goldwing: GL1500
- Locatie: Harderwijk
Bericht
door 1500 » 09 mei 2009, 13:27
Welkom op het forum
Veel plezier met de Wing
Groeten vanuit Harderwijk
Pierre

Navigator: Pierre
GL1500A 1989
-
maestro
- Berichten: 145
- Lid geworden op: 08 mei 2009, 10:26
- Type Goldwing: GL1500
- Locatie: Barvaux sur Ourthe (Ardennen) B
Bericht
door maestro » 09 mei 2009, 18:08
Nogmaals aan allen dank voor de reacties
En ik zou zeggen de mensen die willen langskomen zijn natuurlijk van harte welkom op onze camping er is plaats genoeg voor tentjes he hahaha.
En het eerste drankje krijg je van mij

-
Goldwingbiker
- Berichten: 378
- Lid geworden op: 03 okt 2007, 10:27
- Locatie: de Meern
Bericht
door Goldwingbiker » 10 mei 2009, 09:59
Welkom hier op het forum. Geniet vooral van je nieuwe aanwinst. Een tentje is aan mij niet besteed maar misschien kom mik een een taske koffie halen.
Ed.
Het is nooit zo donker of er komt wel een Goldwing voorbij.
-
pluijlaar
Bericht
door pluijlaar » 10 mei 2009, 13:05
Ben al een week lid van dit forum maar nog niet aan toe gekomen om mij eens netjes voor te stellen.
Maar hoop nu mijn fout goed te maken
Ben Hans bijna 50 jaar in het bezit van een GL1200 aspengade,een vrouw en drie kinderen.
En ook ik maak mijn dagelijkse kilometers op de wing (behalve met sneeuw en gladheid)
hobby's natuurlijk met de wing toeren en ben ook vrij veel te vinden bij de zogenaamde goede doelen ritten.
Tot twee jaar terug verbonden geweest bij het motor begeleidings team maar door de drukke werkzaamheden heb ik dat moeten laten vallen.
Hoop jullie allemaal eens tegen te komen (niet in 1 week graag)
Vriendelijke groet hans
-
pluijlaar
Bericht
door pluijlaar » 10 mei 2009, 13:06
Ben al een week lid van dit forum maar nog niet aan toe gekomen om mij eens netjes voor te stellen.
Maar hoop nu mijn fout goed te maken
Ben Hans bijna 50 jaar in het bezit van een GL1200 aspengade,een vrouw en drie kinderen.
En ook ik maak mijn dagelijkse kilometers op de wing (behalve met sneeuw en gladheid)
hobby's natuurlijk met de wing toeren en ben ook vrij veel te vinden bij de zogenaamde goede doelen ritten.
Tot twee jaar terug verbonden geweest bij het motor begeleidings team maar door de drukke werkzaamheden heb ik dat moeten laten vallen.
Hoop jullie allemaal eens tegen te komen (niet in 1 week graag)
Vriendelijke groet hans
-
Early
- Berichten: 1216
- Lid geworden op: 06 mei 2008, 23:45
- Locatie: Deventer
Bericht
door Early » 10 mei 2009, 14:02
Hoi Hans,
Je moet in voorstellen even een nieuw topic openen.
Je zit nu in het topic van iemand anders.
Groeten Tonnie
-
Peter wiegers
Bericht
door Peter wiegers » 10 mei 2009, 14:10
Ben Hans bijna 50 jaar in het bezit van een GL1200 aspengade,een vrouw en drie kinderen.
Wist niet dat de goldwing al zo lang bestond
-
maestro
- Berichten: 145
- Lid geworden op: 08 mei 2009, 10:26
- Type Goldwing: GL1500
- Locatie: Barvaux sur Ourthe (Ardennen) B
Bericht
door maestro » 11 mei 2009, 12:04
-
Early
- Berichten: 1216
- Lid geworden op: 06 mei 2008, 23:45
- Locatie: Deventer
Bericht
door Early » 11 mei 2009, 17:37
Ziet er goed uit maar dat zijn wij gewend van de wing.
Kan er nog wat bij?
-
maestro
- Berichten: 145
- Lid geworden op: 08 mei 2009, 10:26
- Type Goldwing: GL1500
- Locatie: Barvaux sur Ourthe (Ardennen) B
Bericht
door maestro » 11 mei 2009, 19:07
Ja dat kan altyd natuurlijk dat er iets bij kan , maar het moet ook niet overdreven worden
Ik vindt hem persoonlijk mooi staan zo maar ja de hobby groeit verder he haha

-
bertzwanen
- Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
- Berichten: 2545
- Lid geworden op: 03 jan 2007, 01:25
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Altea ( Spanje )
Bericht
door bertzwanen » 11 mei 2009, 23:42
Mooie Wing Maestro
En natuurlijk kan er nog wat bij .
Maar dat is per persoon toch ?
De een wil veel chroom de ander veel ledjes en weer een ander gewoon kaal zoals de wing geleverd wordt vanuit de fabriek .
En dat we eens langs komen op de koffie sluit ik niet uit want het is en blijft een mooie omgeving
Een zeer goed wing en camping seizoen gewenst vanuit Breda
Groetjes
Bert en Diana

er is geen mooiere wing dan een goldwing
-
Goldwingbiker
- Berichten: 378
- Lid geworden op: 03 okt 2007, 10:27
- Locatie: de Meern
Bericht
door Goldwingbiker » 18 mei 2009, 08:57
Welkom op dit forum. Veel plezier op je nieuwe wing. Zien foto vanzelf op dit forum toch.
Ed
Het is nooit zo donker of er komt wel een Goldwing voorbij.
-
Genieters
Bericht
door Genieters » 18 mei 2009, 10:05
veel plezier met je wing.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten