Nieuwe winger uit belgie

Hier kunnen (nieuwe) forumleden zich voorstellen
1500
Berichten: 2410
Lid geworden op: 06 apr 2007, 16:35
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Harderwijk

Bericht door 1500 » 09 mei 2009, 13:27

Welkom op het forum

Veel plezier met de Wing

Groeten vanuit Harderwijk

Pierre :wink:
Navigator: Pierre
GL1500A 1989

Gebruikersavatar
maestro
Berichten: 145
Lid geworden op: 08 mei 2009, 10:26
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Barvaux sur Ourthe (Ardennen) B

Bericht door maestro » 09 mei 2009, 18:08

Nogmaals aan allen dank voor de reacties :lol:

En ik zou zeggen de mensen die willen langskomen zijn natuurlijk van harte welkom op onze camping er is plaats genoeg voor tentjes he hahaha. :lol:

En het eerste drankje krijg je van mij :!: :!:
Groetjes Maestro (Domi) en Cinthy (Kwebbel)
Beheerder van het GoldwingVrienden Forum

Onze persoonlijke Website
Goldwingvrienden Forum
Gite te huur in onze buurt

Gebruikersavatar
Goldwingbiker
Berichten: 378
Lid geworden op: 03 okt 2007, 10:27
Locatie: de Meern

Bericht door Goldwingbiker » 10 mei 2009, 09:59

Welkom hier op het forum. Geniet vooral van je nieuwe aanwinst. Een tentje is aan mij niet besteed maar misschien kom mik een een taske koffie halen.

Ed.
Het is nooit zo donker of er komt wel een Goldwing voorbij.

pluijlaar

Ook maar eens voorstellen

Bericht door pluijlaar » 10 mei 2009, 13:05

Ben al een week lid van dit forum maar nog niet aan toe gekomen om mij eens netjes voor te stellen.
Maar hoop nu mijn fout goed te maken

Ben Hans bijna 50 jaar in het bezit van een GL1200 aspengade,een vrouw en drie kinderen.
En ook ik maak mijn dagelijkse kilometers op de wing (behalve met sneeuw en gladheid)
hobby's natuurlijk met de wing toeren en ben ook vrij veel te vinden bij de zogenaamde goede doelen ritten.

Tot twee jaar terug verbonden geweest bij het motor begeleidings team maar door de drukke werkzaamheden heb ik dat moeten laten vallen.

Hoop jullie allemaal eens tegen te komen (niet in 1 week graag)

Vriendelijke groet hans

pluijlaar

Ook maar eens voorstellen

Bericht door pluijlaar » 10 mei 2009, 13:06

Ben al een week lid van dit forum maar nog niet aan toe gekomen om mij eens netjes voor te stellen.
Maar hoop nu mijn fout goed te maken

Ben Hans bijna 50 jaar in het bezit van een GL1200 aspengade,een vrouw en drie kinderen.
En ook ik maak mijn dagelijkse kilometers op de wing (behalve met sneeuw en gladheid)
hobby's natuurlijk met de wing toeren en ben ook vrij veel te vinden bij de zogenaamde goede doelen ritten.

Tot twee jaar terug verbonden geweest bij het motor begeleidings team maar door de drukke werkzaamheden heb ik dat moeten laten vallen.

Hoop jullie allemaal eens tegen te komen (niet in 1 week graag)

Vriendelijke groet hans

Early
Berichten: 1216
Lid geworden op: 06 mei 2008, 23:45
Locatie: Deventer

Bericht door Early » 10 mei 2009, 14:02

Hoi Hans,
Je moet in voorstellen even een nieuw topic openen.
Je zit nu in het topic van iemand anders.
Groeten Tonnie

Peter wiegers

Bericht door Peter wiegers » 10 mei 2009, 14:10

Ben Hans bijna 50 jaar in het bezit van een GL1200 aspengade,een vrouw en drie kinderen.
Wist niet dat de goldwing al zo lang bestond

Gebruikersavatar
maestro
Berichten: 145
Lid geworden op: 08 mei 2009, 10:26
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Barvaux sur Ourthe (Ardennen) B

Bericht door maestro » 11 mei 2009, 12:04

Hoi mannen ,

Zoals beloofd moest ik dus nog even de wing voorstellen, het zijn wel nog de foto's van op 2dehands op internet aangezien ik de wing deze week nog moet ophalen als het weer het toelaat heb ik nog geen andere foto's beschikbaar . :lol:

Hier komen ze :!: :!:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Groetjes Maestro (Domi) en Cinthy (Kwebbel)
Beheerder van het GoldwingVrienden Forum

Onze persoonlijke Website
Goldwingvrienden Forum
Gite te huur in onze buurt

Early
Berichten: 1216
Lid geworden op: 06 mei 2008, 23:45
Locatie: Deventer

Bericht door Early » 11 mei 2009, 17:37

Ziet er goed uit maar dat zijn wij gewend van de wing.
Kan er nog wat bij?

Gebruikersavatar
maestro
Berichten: 145
Lid geworden op: 08 mei 2009, 10:26
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Barvaux sur Ourthe (Ardennen) B

Bericht door maestro » 11 mei 2009, 19:07

Ja dat kan altyd natuurlijk dat er iets bij kan , maar het moet ook niet overdreven worden 8)

Ik vindt hem persoonlijk mooi staan zo maar ja de hobby groeit verder he haha :lol:
Groetjes Maestro (Domi) en Cinthy (Kwebbel)
Beheerder van het GoldwingVrienden Forum

Onze persoonlijke Website
Goldwingvrienden Forum
Gite te huur in onze buurt

bertzwanen
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2545
Lid geworden op: 03 jan 2007, 01:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Altea ( Spanje )

Bericht door bertzwanen » 11 mei 2009, 23:42

Mooie Wing Maestro

En natuurlijk kan er nog wat bij .
Maar dat is per persoon toch ?
De een wil veel chroom de ander veel ledjes en weer een ander gewoon kaal zoals de wing geleverd wordt vanuit de fabriek .
En dat we eens langs komen op de koffie sluit ik niet uit want het is en blijft een mooie omgeving :shock:
Een zeer goed wing en camping seizoen gewenst vanuit Breda

Groetjes

Bert en Diana :wink:
er is geen mooiere wing dan een goldwing

Gebruikersavatar
Goldwingbiker
Berichten: 378
Lid geworden op: 03 okt 2007, 10:27
Locatie: de Meern

Bericht door Goldwingbiker » 18 mei 2009, 08:57

Welkom op dit forum. Veel plezier op je nieuwe wing. Zien foto vanzelf op dit forum toch.

Ed
Het is nooit zo donker of er komt wel een Goldwing voorbij.

Genieters

Bericht door Genieters » 18 mei 2009, 10:05

veel plezier met je wing.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten