Opnieuw voorstellen.

Hier kunnen (nieuwe) forumleden zich voorstellen
Plaats reactie
Fryskedykrider
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mar 2023, 21:00

Opnieuw voorstellen.

Bericht door Fryskedykrider » 15 mar 2023, 21:19

Zo stelde ik mij een aantal jaren geleden voor:

Hallo Goldwing liefhebbers.

Mijn naam is Jan Brouwer, woon in Drachten en ben alweer 25 jaar buschauffeur van beroep.
Al sinds ik jong ben, (dat is al weer even geleden :roll: ) roep ik, als ik een motor koop moet het een Goldwing zijn en anders gaat het maar over.
Nu ik dan 50 jaar ben zal het dan eindelijk wezen.
Ik ben in het bezit van alle rijbewijzen, behalve dan het motorrijbewijs. :?
Toen ik achttien werd heb ik expres het motorrijbewijs niet gehaald omdat ik wist dat het niet goed zou aflopen met mij.
Nu ik dan wat rustiger ben durf ik het wel aan.
Heb vandaag mijn eerste rijles gehad en het voelt geweldig en heb er dan ook zin in.
De laatste jaren heb ik een paar zundapps gehad en reed daarmee naar mijn werk en toerde met mooi weer samen met mijn vrouw rond in Friesland.
Het is prachtig maar je bent toch beperkt en het is ook niet altijd comfortabel, ook niet voor de passagier.
Dus de zundapp GTS50 deze week verkocht en op de struin naar een Goldwing. :wink:
Heb al een hele mooie gezien, een 1200GL aspencade uit 1984.
Deze is in goede staat, en heeft een nieuwe distributieriem, alle oliën zijn vervangen, ook van de voorvork.
Alles werkt naar behoren.
Maar ik wil mij ook verder orienteren, en ben al bij een paar wezen kijken maar dit was het net niet.
Dus ik hoop hier wat adviezen te mogen op doen, en wie weet wordt er nog een mooie Goldwing aangeboden.
Ook hoop ik mijn bijdrage te mogen leveren, maar moet van de Goldwing nog veel leren.
Ben een echte doe het zelver, sleutel ook altijd aan mijn oldtimer autos die ik gehad heb, en aan mijn huidige auto's.
Kom dus nooit in de garage alleen voor de apk. :D