Opnieuw voorstellen.

Hier kunnen (nieuwe) forumleden zich voorstellen
Plaats reactie
Fryskedykrider
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mar 2023, 21:00

Opnieuw voorstellen.

Bericht door Fryskedykrider » 15 mar 2023, 21:19

Zo stelde ik mij een aantal jaren geleden voor:

Hallo Goldwing liefhebbers.

Mijn naam is Jan Brouwer, woon in Drachten en ben alweer 25 jaar buschauffeur van beroep.
Al sinds ik jong ben, (dat is al weer even geleden :roll: ) roep ik, als ik een motor koop moet het een Goldwing zijn en anders gaat het maar over.
Nu ik dan 50 jaar ben zal het dan eindelijk wezen.
Ik ben in het bezit van alle rijbewijzen, behalve dan het motorrijbewijs. :?
Toen ik achttien werd heb ik expres het motorrijbewijs niet gehaald omdat ik wist dat het niet goed zou aflopen met mij.
Nu ik dan wat rustiger ben durf ik het wel aan.
Heb vandaag mijn eerste rijles gehad en het voelt geweldig en heb er dan ook zin in.
De laatste jaren heb ik een paar zundapps gehad en reed daarmee naar mijn werk en toerde met mooi weer samen met mijn vrouw rond in Friesland.
Het is prachtig maar je bent toch beperkt en het is ook niet altijd comfortabel, ook niet voor de passagier.
Dus de zundapp GTS50 deze week verkocht en op de struin naar een Goldwing. :wink:
Heb al een hele mooie gezien, een 1200GL aspencade uit 1984.
Deze is in goede staat, en heeft een nieuwe distributieriem, alle oliën zijn vervangen, ook van de voorvork.
Alles werkt naar behoren.
Maar ik wil mij ook verder orienteren, en ben al bij een paar wezen kijken maar dit was het net niet.
Dus ik hoop hier wat adviezen te mogen op doen, en wie weet wordt er nog een mooie Goldwing aangeboden.
Ook hoop ik mijn bijdrage te mogen leveren, maar moet van de Goldwing nog veel leren.
Ben een echte doe het zelver, sleutel ook altijd aan mijn oldtimer autos die ik gehad heb, en aan mijn huidige auto's.
Kom dus nooit in de garage alleen voor de apk. :D
Ik stop nu maar want anders wordt het een boekwerk, en daar zitten jullie vast niet op te wachten.

Groetnis fan Jan ût Drachten.


Dat is nu een aantal jaren geleden, ben een aantal gelijke jaren ouder en geniet nog steeds van het motorrijden.
Inmiddels rijd ik alweer een aantal jaren een Yamaha Dragstar XVS1100 uit het jaar 2000.
Bevalt prima maar toch wil ik terug naar de Goldwing.
En dan wel de 1800 van het jaar 2000 tot 2008, dus ik benmij aan het inlezen in deze motoren en wil er dit jaar een aanschaffen.
Haast heb ik niet, maar eens kijken waar ik tegenaan loop.
Keuze genoeg tegenwoordig.
Zit nog te twijfelen tussen de Bagger uitvoering of de "normale" Goldwing.
Hoop wat aankoop adviezen mogen te kunnen vinden en lees me lekker in.
Mocht de aanschaf er zijn dan zijn jullie de eersten die het horen.
Voor tips of adviezen houd ik me aanbevolen. :wink:

Groetnis fan Jan ût Drachten.

Gebruikersavatar
__Erik__
Berichten: 198
Lid geworden op: 06 jul 2021, 16:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Noord Brabant

Re: Opnieuw voorstellen.

Bericht door __Erik__ » 16 mar 2023, 18:42

Welkom op het forum! 8)

Andrewing
Berichten: 206
Lid geworden op: 22 mei 2022, 13:38
Type Goldwing: overig
Locatie: Emmen

Re: Opnieuw voorstellen.

Bericht door Andrewing » 16 mar 2023, 19:08

Welkom op het forum, een 1800 wil je voor gaan mooi spul super luxe, kijk bij een bagger wel uit van wie je koopt ik weet dat er bij zijn die uit schade motoren zijn gemaakt geef eerst je ogen goed de kost.

Mvg, Andrewing
Onder het mom, niet ouwe hoeren maar toeren!!!

Gebruikersavatar
meire
Berichten: 807
Lid geworden op: 19 jul 2009, 19:21
Type Goldwing: GL1800
Locatie: oost-vlaanderen

Re: Opnieuw voorstellen.

Bericht door meire » 16 mar 2023, 19:50

Jan ,

Welkom op het forum :!: :!: :!:
Succes met de zoektocht naar de 1800 :!: :!: :!:
Vele Groetjes,Meire

Plaats reactie