nieuw
- RonalT
- Berichten: 13425
- Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Dinteloord
Re: nieuw
Hallo Ferdi,
moet, moet is een groot woord. Maar verstandig is het wel omdat een GoldWing een hele fijne motor is om mee te rijden. Stuurt soepel, rijdt rustig en je hebt allerlei luxe om je heen.
Ik zou zeggen ga naar een GoldWing specialist en laat je overtuigen door een proefrit.
En natuurlijk een gezellig forum met fijne mensen en leuke tourritten.
Welkom op het forum!
moet, moet is een groot woord. Maar verstandig is het wel omdat een GoldWing een hele fijne motor is om mee te rijden. Stuurt soepel, rijdt rustig en je hebt allerlei luxe om je heen.
Ik zou zeggen ga naar een GoldWing specialist en laat je overtuigen door een proefrit.
En natuurlijk een gezellig forum met fijne mensen en leuke tourritten.
Welkom op het forum!
Groeten, RonalT
Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is
And there is no better teacher than experience (Christain Horner)
Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is
And there is no better teacher than experience (Christain Horner)
- De Motormuis
- Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
- Berichten: 6771
- Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
- Type Goldwing: GL1500
- Locatie: Geldrop. Noord Brabant.
Re: nieuw
Hallo Ferdi
Welkom op ons mooie forum.
Ik wens je veel leer en leesplezier alhier.
En ik kan je ook alleen maar adviseren om
eens een proefrit te gaan maken.
Maar 99% kans dat je dan verkocht bent.
Welkom op ons mooie forum.
Ik wens je veel leer en leesplezier alhier.
En ik kan je ook alleen maar adviseren om
eens een proefrit te gaan maken.
Maar 99% kans dat je dan verkocht bent.
Groeten,
Wil.
Een Goldwing rijder is een blijde rijder.
Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.
HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.
Wil.
Een Goldwing rijder is een blijde rijder.
Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.
HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.
-
- Berichten: 1884
- Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
- Type Goldwing: GL1800
Re: nieuw
Beste Fred , zoals hier boven al staat geschreven en gedrukt , ga eens proefrijden .En beslis dan . Maar vergeet niet eens je met het GoldWing virus besmet ben , geraak je er niet meer vanaf , tenzij om gezondheids reden is . Met vriendelijke groeten van Bob , Christine , Peter n.d.
Re: nieuw
de proefrit nog steeds niet gemaakt .....
als ik er aan begin en het valt mee ...... dan gaat het weer flink geld kosten .
bovendien op het moment even moeilijk , enkele weken geleden met beste vriend , en vaste motor - maat verloren aan kanker , dit na een korte maar hevige strijd
in een emotionele reactie heb ik zijn Africa Twin bijgekocht
eerst alles even laten bezinken nu
als ik er aan begin en het valt mee ...... dan gaat het weer flink geld kosten .
bovendien op het moment even moeilijk , enkele weken geleden met beste vriend , en vaste motor - maat verloren aan kanker , dit na een korte maar hevige strijd
in een emotionele reactie heb ik zijn Africa Twin bijgekocht
eerst alles even laten bezinken nu
-
- Berichten: 62
- Lid geworden op: 04 mei 2022, 15:32
- Type Goldwing: GL1000
- Locatie: Land van Maas en Waal
Re: nieuw
Ai.. gecondoleerd met het verlies. Wel mooi dat de africa twin bij een bekende blijft, en dat zijn ook leuke motors om mee te rijden. En kan je nog eens mee offroad gaan.
Met betrekking tot de keuze om van de K1600 over te stappen naar een Goldwing is denk ik kwestie van smaak en proefritje maken. Zijn beide prima brommers volgens mij, al heb ik zelf niet zoveel met de baggers uitvoeringen.
Met betrekking tot de keuze om van de K1600 over te stappen naar een Goldwing is denk ik kwestie van smaak en proefritje maken. Zijn beide prima brommers volgens mij, al heb ik zelf niet zoveel met de baggers uitvoeringen.
Honda GL1000 (1977) | Honda GL1100 (1980) | Honda VFR800VTEC (2005) | Kawasaki ZZR1400 Performance Sport (2016)
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast