Kwestie van geduld.....dus

Hier kunnen (nieuwe) forumleden zich voorstellen
Hubert
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 mei 2021, 06:00
Type Goldwing: GL1800

Kwestie van geduld.....dus

Bericht door Hubert » 22 mei 2021, 07:23

Hoi, via het onderwerp kun je mijn afkomst al raden wss. Rasechte heuvellander uit Limburg. Inmiddels mijn 2e Goldwing 1800, na een 2001, nu een 2002 met ABS die als het goed is volgende maand wordt ingezet als vakantie stoomboot ri Italië of Frankrijk. Ligt er net aan waar we binnen mogen.

Rij al bekans 36 jaar motor, vanaf mijn 19e. Koop en verkoop regelmatig wel eens een motor en knutsel aan projecten. Russische DNEPR MT11 met zijspan staat nu ook in de garage. Rij alles wat rolt zeg maar van cruiser tot Superbike. Ben inmiddels aan mijn 72e motor 🤭😋 laatst geteld. Mijn goldwing krijgt nog een grote beurt en heb gisteren de ruit 10cm ingekort. Keek tegen de rand van het scherm aan wat me behoorlijk irriteerde. Verder loopt ie goed en de madam zit als een koningin achterop als ik hem met de steps en soms de valbeugel over het asfalt trek in een bocht a la Eddy Lawson 😝. Je kan er best behoorlijk mee raggen onder het genot van keiharde muziek. Bijzondere brommer die mijn hart inmiddels wel gestolen heeft. Vooral dat blok is geniaal. Zal er wel altijd wat anders naast rijden maar een GW zal wel blijven.

Ben geen mens van treffens of groepsritjes, maar zeg nooit nooit😉. Wellicht zien we elkaar onderweg. Ik lees hier mee en hoop soms wijzer te worden.
Afbeelding

Afbeelding

DonvanVliet
Berichten: 704
Lid geworden op: 02 jun 2007, 19:24
Type Goldwing: GL1000
Locatie: Den Briel

Re: Kwestie van geduld.....dus

Bericht door DonvanVliet » 22 mei 2021, 10:28

Welkom Hubert. Wist niet dat die Dneprs nog bestonden.....leuk.

Gebruikersavatar
De Motormuis
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 6771
Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Geldrop. Noord Brabant.

Re: Kwestie van geduld.....dus

Bericht door De Motormuis » 22 mei 2021, 10:42

Hallo Hubert.

Welkom op ons mooie forum.
Ik wens je veel lees en leerplezier alhier.
En ook veel plezier en veel fijne en veilige
kilometers met je Wing.
Groeten,
Wil.



Een Goldwing rijder is een blijde rijder.

Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.

HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.

Hubert
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 mei 2021, 06:00
Type Goldwing: GL1800

Re: Kwestie van geduld.....dus

Bericht door Hubert » 22 mei 2021, 13:14

DonvanVliet schreef:
22 mei 2021, 10:28
Welkom Hubert. Wist niet dat die Dneprs nog bestonden.....leuk.
Worden niet meer gebouwd maar er zijn er nog genoeg te vinden. Zijn er honderdduizenden van gebouwd. Ural en Chiang Jang wel nog. De Dneprs schakelen fijner, ietwat verfijndere techniek alhoewel veel onderling uitwisselbaar is met de andere. Zijspan rijden is super gaaf en deze trekt nog meer bekijks dan de Wing. Mijn Dnepr is compleet geupdate. Start, loopt en remt zoals het hoort.

Gebruikersavatar
meire
Berichten: 807
Lid geworden op: 19 jul 2009, 19:21
Type Goldwing: GL1800
Locatie: oost-vlaanderen

Re: Kwestie van geduld.....dus

Bericht door meire » 22 mei 2021, 17:58

Hubert,

Welkom op het forum :!: :!:
Veel veilige kilometers met de Goldwing 1800 :!: :!:
Inderdaad is de grondspeling niet heel groot en als ge in de bochten doorrijd kunnen de valbeugels de grond raken en heb ook al voorgehad dat op rondpunt mijn voetsteun is afgebroken :oops: natuurlijk is de 1800 ook niet gemaakt om mee te vlammen , maar soms is het moeilijk om in de bochten u in te houden , want sturen doe ie voor zo een kolos heel goed :!:
Vele Groetjes,Meire

Gebruikersavatar
CY2020
Berichten: 81
Lid geworden op: 17 jan 2021, 08:59
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Wognum

Re: Kwestie van geduld.....dus

Bericht door CY2020 » 23 mei 2021, 19:40

Hallo Hubert

Welkom vanuit Wognum op dit forum en veel veilige en leuke kilometers toegewenst.

Mvg Carlo
ALLEEN GA JE SNELLER, SAMEN KOM JE VERDER 🏍️

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Kwestie van geduld.....dus

Bericht door peter n.d. » 27 mei 2021, 18:26

Beste Hubert , veel plezier en vele vellige km gewenst zowel met je zijspan als met de 1800 GoldWing . :mrgreen: Met vriendelijke groeten van Bob , Christine , Peter n.d. :wink:

Gebruikersavatar
Rongoos
alias Stuiterbal
Berichten: 2332
Lid geworden op: 04 sep 2011, 22:01
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Velserbroek

Re: Kwestie van geduld.....dus

Bericht door Rongoos » 25 jun 2021, 17:08

met 72 motors heb je lekker veel vergelijkingsmateriaal. ik ben zelf ook al regelmatig overgestapt naar een andere brommer en heb daarmee ook de diverse forums bezocht.
Veel mensen hoor je daar zeggen dat een goldwing een bankstel op wielen is of een auto met 2 wielen, maar die hebben werkelijk nog nooit een meter gereden op een wing en kunnen gewoon niet oordelen. Als je eenmaal gewend bent aan deze vriendelijke reus, dan besef je pas hoe goed zo'n wing eigenlijk rijd. Het bijkomende radiogeluid en comfort krijg je er gewoon bij kado :wink:
Gr. Ron

Puur geluk zit soms in een hoopje plastik, rubber, ijzer en wat vloeistof.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten