Goldwing 1800 GL frame gescheurd

Hier kunnen (nieuwe) forumleden zich voorstellen
Plaats reactie
FrankyT
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 aug 2018, 16:38
Type Goldwing: GL1800

Goldwing 1800 GL frame gescheurd

Bericht door FrankyT » 23 aug 2018, 16:51

Motorvrienden, Een week geleden werd ik via een veiling de eigenaar van een zeer mooie Goldwing Trike, Deze is van bj 2003 en is nog in zeer mooie staat. Echter stelde ik gisteren vast dat het frame aan weerszijden gescheurd is, en er door de vorige eigenaar al een aan geprutst is om met een buis en en plate lat de kader opnieuw samen te houden.Vermits de kader in alu is houdt dit dus niet.
Wie heeft er soms een frame staan voor een zachte prijs, of hebben jullie advies waar ik dit zou kunnen vinden
Ik woon in België, net bij de Zeeuws Vlaanderen, maar afstand om dit frame op te halen is van ondergeschikt belang
Afbeelding
Alvast bedankt voor de eventuele reacties
Thienpont Franky
Franky.Thienpont@hotmail.com
0032486633317

peter

Re: Goldwing 1800 GL frame gescheurd

Bericht door peter » 29 aug 2018, 08:01

Welkom op het forum. Ik weet niet waar het precies is gescheurd maar misschien kan je het ergens laten lassen. Een frame zal je slecht kunnen vinden denk ik. Als ze totalloss zijn is het frame meestal ook kapot. Ook zal je hem opnieuw moeten laten keuren.
Ik zou de sloperijen eens proberen en anders kan misschien Duckers Venlo je verder helpen. Die bouwen trikes.

Gebruikersavatar
MoneyFor
Berichten: 299
Lid geworden op: 15 okt 2015, 08:21
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Oost-Vl. - Belgie
Contacteer:

Re: Goldwing 1800 GL frame gescheurd

Bericht door MoneyFor » 30 aug 2018, 10:12

Het alu frame kan je perfect met bv TIG laten lassen en verstevigen met alu ipv ijzer, ik zou om deze reden geen nieuw frame kopen.

Plaats reactie