Ok, het heeft me zowat de hele middag gekost maar ik heb een filmpje van 15 minuten. Het kostte me aardig wat zoekwerk om wat leuke fragmenten te laten zien. Hopelijk krijgen de achterblijvers een beetje een beeld van wat ze gemist hebben.
Ik ga ook nog een filmpje proberen te maken met al het bochtenwerk en een volledige film, waarbij ik probeer zoveel mogelijk materiaal te laten zien.
De muziek stopt na 8 minuten omdat ik via YouTube geen langer muziekstuk kon vinden en ook geen tweede muziekstuk kon toevoegen. De laatste 7 minuten is het dus stil.
Rongoos staat niet in de aftiteling Maar hij was er zeker bij en niet te missen met zijn lengte (en motorbroek op de knieën )
Laatst gewijzigd door Devoraz op 23 aug 2013, 00:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten, Pjotr
Goldwing GL1800 2001 Illusion Red (R259P) Goldwing GL1500 SE 2000 Two-tone Red (R176C / inset R199C) http://bikers.nightmarepatrol.net
The world is my menagerie.
"I never get lost because I don't know where I'm going..."
Live for today or fade away
Leuk Pjotr Ik probeer morgen m'n filmpjes te bewerken, maar zal niet zo mooi worden als jou filmpje denk ik. Dat van mij zijn meer steeds korte stukjes van bochten werk en mooie stukjes op de route van meestal 20 seconden per stukje denk ik. Hoop het dinsdag te plaatsen.
Devoraz schreef:
De muziek stopt na 8 minuten omdat ik via YouTube geen langer muziekstuk kon vinden en ook geen tweede muziekstuk kon toevoegen. De laatste 7 minuten is het dus stil.
Ik bewerk mijn filmpjes met Windows Moviemaker, zo kan je knippen en plakken naar hartelust en muziek bijzetten die je op de PC hebt staan. Ik ben geen computerexpert maar dat werkt wel echt goed.
cooper schreef:zo kan je knippen en plakken naar hartelust en muziek bijzetten die je op de PC hebt staan. Ik ben geen computerexpert maar dat werkt wel echt goed.
Dat klopt, maar ik gebruik de muziek van Youtube omdat daar geen auteursrechten over betaald hoeven te worden. Als je muziek gebruikt die je normaal gesproken moet kopen, mag je dat niet gebruiken en heb je kans dat je filmpje door youtube geblokkeerd wordt.
Laatst gewijzigd door Devoraz op 28 jul 2013, 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten, Pjotr
Goldwing GL1800 2001 Illusion Red (R259P) Goldwing GL1500 SE 2000 Two-tone Red (R176C / inset R199C) http://bikers.nightmarepatrol.net
The world is my menagerie.
"I never get lost because I don't know where I'm going..."
Live for today or fade away
door Devoraz » 28 Jul 2013, 09:28
Dat klopt, maar ik gebruik de muziek van Youtube omdat daar geen auteursrechten over betaald hoeven te worden. Als je muziek gebruikt die je normaal gesproken moet kopen, mag je dat niet gebruiken en heb je kans dat je filmpje door youtube geblokkeerd wordt.
De meeste muziek wordt geaccepteert door you tube , alleen is de kans groot dat voor Duitsland de film geblokkeerd wordt. Dat is mij al een paar keer mede gedeeld.
Nou dan zien ze in Duitsland maar niet mijn filmpjes
groeten cor
Devoraz schreef:Als je muziek gebruikt die je normaal gesproken moet kopen, mag je dat niet gebruiken en heb je kans dat je filmpje door youtube geblokkeerd wordt.
Geweldig filmpje Pjotr. Inderdaad vooel je je weer even terug in Duitsland als je hier naar kijkt.
En eigenlijk kan ik dan maar een ding concluderen......Man!! wat heb ik genoten daar
Bedankt voor je moeite Pjotr!
edit** Wel jammer dat ik niet op de aftiteling stond bij de aanwezigen.
Gr. Ron
Puur geluk zit soms in een hoopje plastik, rubber, ijzer en wat vloeistof.
Hallo medewingers,
Hier dan eindelijk een berichtje van mij vanuit het Brabantse (beloofde ) land.Al het bovenstaande laat mij weer even het weekend met jullie ervaren. In 1 woord helemaal geweldig. Helemaal gezellig en veel rij ervaring opgedaan. Goed georganiseerd, lekker eten en drinken, mooie omgeving en last but nog least geweldige routes. Jammer dat ik eerder terug moest, maar volgend jaar beter. Dan ben ik zeker weer van de partij.
Groeten aan iedereen die hierbij aanwezig waren en nogmaals bedankt voor de gezelligheid.
Rens
Even een berichtje voor de Duitsland gangers, ik heb het met jullie gehad over het misschien wegdoen van de wing voor een motor die iets geschikter is voor woon/werk verkeer. Na thuiskomst heb ik nog een dag of 4 na lopen genieten en heb toen de knoop doorgehakt. Ik heb zo ontzettend lekker gereden op mijn wing en dat zonder rugpijn of andere ongemakken dat ik besloten heb om de wing te houden. Ik ben nog helemaal gek van dat ding, dat ik dacht dan maar wat vaker poetsen en eventueel wat bling eraf halen voor de winter. Ik heb nog heel veel ideeën voor mijn wing die ik allemaal nog wil uitvoeren.
Dus helaas wingers, jullie zijn voorlopig nog niet van mij af
Gr. Ron
Puur geluk zit soms in een hoopje plastik, rubber, ijzer en wat vloeistof.
Ik ben blij dat die beslissing op het behoud van je Wing is gevallen. Ik hoop in elk geval je nog vaker te zien op de GWF ritten.
Groeten, Pjotr
Goldwing GL1800 2001 Illusion Red (R259P) Goldwing GL1500 SE 2000 Two-tone Red (R176C / inset R199C) http://bikers.nightmarepatrol.net
The world is my menagerie.
"I never get lost because I don't know where I'm going..."
Live for today or fade away