Voor de mensen die helaas niet mee konden of wilden
Wij hebben een fantastische dagen gehad, mooie ritten, hele goede accommodatie, heerlijk eten en prachtig weer.
Volgend jaar weer????? Ja wij wel
Wij zijn zondagmorgen weer vertrokken naar huis, daar mijn se-i gisteren zoveel water nodig had dat ik het niet vertrouwde om verder te gaan.
Dinsdag word gekeken wat het euvel zou kunnen zijn.
1. Is het de koppaking?
2. Heb ik geluk en is er ergens een klein scheurtje en het water wat daar lekt verdampt gelijk?
We zullen het horen. Hoop alleen dat hij voor 3 augustus klaar is, want dan staan de 23 passen gepland.
Nog even een correctie betreffende de aanhanger. Ik had in dodenau verteld dat het niet fijn was om er mee te rijden, maar dat had achteraf gezien een oorzaak, want de terugweg was geen enkel probleem.
Maar heen stond ik onder druk omdat ik om 18.00 iemand zou treffen in dodenau, dus je rijd op de klok, die nog een keer bij gesteld naar 19.00 maar ik moest nog steeds tegen de klok rijden. En dat maakte het rijden niet fijn.
Dus het rijden met camper en een wing op de aanhanger is mijn inziens zeer goed te doen.
Al die mensen die wel in dodenau zijn geweest (ik noem geen namen) allemaal hartelijk dank voor een onvergetelijk weekend.
En Ron we vertellen niemand hoever innsbruck nog is
Thomas het is ons geheim wie je werkelijke ouders zijn.
en PJotr laat ons geen filmpje zien.
Waarom moest johan s,nachts om 4.00 toch verhuizen?
Hoe komt het dat alleen Thomas weet waar Jan s,nachts goed in is?
En zo had ............en zijn gezel .........natuurlijk ook wel iets, maar daar beginnen we helemaal niet over,
want hij is bij machte mij te verwijderen van het forum.
....En gezellig dat het was.........
Groet
Yvonne, Ringo en Willy