Dit weekend een aantal dingen voor het eerst gedaan. Om in die stijl door te gaan, is dit dan ook mijn eerste berichtje op dit forum. Ik ben voor het eerst met een weekendje mee geweest van het Goldwingforum wat me ontzettend goed bevallen is. Daniël & Maya, bedankt voor de goede organisatie! Ik vond het leuk om weer nieuwe forumleden te ontmoeten en de mensen die ik al eens ontmoet had, weer te zien en beter te leren kennen.
Ik heb voor het eerst vrijwillig in een tentje geslapen, ook dat is me goed bevallen, met dank aan Ronald & Karin voor het lenen van de dekbedjes en Martin & Els voor het lenen van de stoeltjes.
Voor het eerst ben ik "aanwijzer" geweest voor het Follow on systeem. Ik heb tijdens de vorige rit naar Maasbree voor het eerst kennis gemaakt met dit systeem bij Marco achterop de motor en nu dan "aanwijzer". Ik vond het best eng maar uiteindelijk hebben we de groep goed bij elkaar kunnen houden, dus ook deze vuurdoop heb ik doorstaan. De volgende stap zal waarschijnlijk zijn dat ik zelf mee rij en deel uit maak van het systeem!
Ook voor het eerst heb ik iemand anders op mijn motor laten rijden en sorry Ronald dat het weekend je nu meer geld gaat kosten dan vooraf ingecalculeerd!

Karin, ik hoop de volgende keer samen met jou op onze Pan's een toertocht te rijden!
Marcel, de proefrit op je 1800 houden we te goed!
Iedereen bedankt voor de gezelligheid tijdens afgelopen weekend! Ik heb genoten van alle leuke foto's en filmpjes!
Groetjes,
Monique