Vrijdagochtend om 10.30 vertrokken vanuit Haarlem, om via de highway ons te melden bij de strooppot(of kan) in Nunspeet waar we om 12.30 hadden afgesproken.
Mijn timemanagement is nog voor verbetering vatbaar want we waren daar ong 20 minuten te vroeg. Maar gelukkig hoefden we niet lang te wachten voordat Tonny en Ria, Rob, Bart en zijn vrouwtje, Marcel en Lia en Ronald(t) en Karin het grindpad op kwamen scheuren. Na een lekkere lunch en een beetje genieten van het zonnetje binnendoor naar Kraggenburg gereden en daar werden we hartelijk onthaalt met een bak koffie. Bart kon nog even een spoedreparatie aan zijn wing doen en Rob kon daar mooi nog even een brievenbus voor zijn 1200 scoren, en na een goed half uur weer op pad naar zoals Martin (alkyone) het noemt biobodebodebi gereden. Daar was het alsof je weer allemaal oude vrienden ontmoette zo hartelijk ging het allemaal. Na een heerlijk chinees buffet nog lekker een paar biertjes genomen en rond 12-en naar bed. Kwam zeker door de buitenlucht want ik moest s'nachts 3 keer mijn nest uit met kramp. Ik kwam om 3.30 Tonny (De Woert) nog tegen op de gang maar die herkende me niet want hij had zijn bril niet op.

De volgende ochtend zei hij tegen me oh.. was jij dat

. Na een goed ontbijt vertrokken voor een prachtige rit door het Friese landschap. Geweldig motorrij weer was het, zonnetje erbij, een beetje wind, kortom genieten geblazen. Het follow up systeem was voor mij helemaal nieuw en de eerste keer dat ik werd "weggezet" was ik helemaal zenuwachtig of ik het allemaal wel goed had begrepen

maar het ging perfekt! prachtig systeem. Na een lekkere lunch bij de Potvis en een ijsje ergens in Friesland kwamen we om een uur of 17.30 weer het erf opgereden. S'avonds een heerlijke barbeque en weer een paar biertjes en oh jee om half 11 al naar ons mandje, uitgeblust waren we.

Na een geweldige nachtrust vanmorgen afscheid genomen van al die fijne mensen, want wij (Ron en Carla) hebben een heerlijk weekend gehad. Iedereen ontzettend bedankt daarvoor. Dit was zeker niet ons laatste weekend.
Samen met Marcel en Lia naar huis gereden en voor het eerst van ons leven over de afsluitdijk gescheurd.
Halverwege nog een peukenpauze en toen we daarna weer verder reden kwamen we Martin en Els met hun aanhangertje tegen..

waar kwamen die nou vandaan haha.
Nog een bakkie koffie bij Mars en Lia gedronken in het pittoreske Opperdoes en rond 14.00 waren we thuis.
Ik wil speciaal de organisatie bedanken voor het perfekt geregelde weekendje. Daniel en Maya echt helemaal top gedaan jongens! Grandioos daar mag je echt trots op zijn.
Ook onze Belgische Dirk heel erg bedankt en hopelijk volgens jaar weer op de motor.
Gr. Ron
Puur geluk zit soms in een hoopje plastik, rubber, ijzer en wat vloeistof.