dacht al waar blijft die oproep.
groeties appie abc.
Alles goed hoor Daniël, wij gunnen iedereen zijn of haar plezier,ook als dat bestaat uit een rokertje.lemmens schreef:hoi jan (wingrijder)
wel jammer dat dit voor jullie een min puntje is/was
jullie hadden echter ook even naar ons toe kunnen komen.
maar dat haalt nu niets meer uit
voor volgende editie zullen wij hier een gepaste afspraak over maken
mvg
daniel/maya
okee roken we gewoon niet blijf je langer en gezond leven voor de 1st lustrum tocht genaamd de 11 provincieenwingryder schreef:Yo Wingers,
Heb even met ene heer Paulusma gebeld en hem gevraagd of hij voor die tijd het weer een beetje kan aanpassen,zou hij proberen maar hij kan niets garanderen
als ie tegen die tijd maar wel z'n mond houdt over noodweer etc, want daar klopte nu oalleen denk ik dat het goed ok geen malle moer van.
verder heb ik het idee dat ook wij weer van de partij zullen zijn, is als we dan afspraken maken over het roken, want dat vonden wij het enige minpuntje van het hele weekend.
eerst maar eens vakantie vieren, nog een kleine 2 weken werken en dan 4 weken ff lekker niks![]()
![]()
Groet,
Wingryder.
Als je de rit kom meerijden is dat gezellig, maar de avonden waren nog gezelliger. Een drankje en een gezellig gesprek, dubbel liggen van het lachen, af en toe een SMS-je sturen naar Chrit .......frank's schreef:denken dat we het gehele weekend komen maar dat hangt van onze agenda af.
Niets ontvangen...zeker een fout nummer!!! hahahahahahahaRonalT schreef:Als je de rit kom meerijden is dat gezellig, maar de avonden waren nog gezelliger. Een drankje en een gezellig gesprek, dubbel liggen van het lachen, af en toe een SMS-je sturen naar Chrit .......frank's schreef:denken dat we het gehele weekend komen maar dat hangt van onze agenda af.![]()
![]()
Als jij komt kamperen met de tent naar friesland waar het soms regent en een beetje winderig is, dan kom ik ook (mits ik niet iets anders hebt wat belangrijk is) Want dat wil ik wel meemaken natuurlijk.1egoldwing schreef:wat gebeurd gebeurd er maar ik kom er ook heen met tent
stefan dan doet je aanhanger het toch wel weer
kans is erg groot dat wij het gehele weekend komen, had het even in de groep gegooid en mijn vrouw zei ja wij gaan het gehel weekend!RonalT schreef:Als je de rit kom meerijden is dat gezellig, maar de avonden waren nog gezelliger. Een drankje en een gezellig gesprek, dubbel liggen van het lachen, af en toe een SMS-je sturen naar Chrit .......frank's schreef:denken dat we het gehele weekend komen maar dat hangt van onze agenda af.![]()
![]()
de vrouw heeft haar rijbewijs maar aangezien mijn dochter het te eng vind achterop een shadowK-Wing schreef:Zo te zien wordt het tijd dat 1 van de 2 zelf gaat motorrijden.![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten