Forumrit 't Groene Hart en aansluitend een BBQ op 4 oktober --> geannuleerd!
- Bertwing
- Type Goldwing: GL1500
Re: Forumrit 't Groene Hart en aansluitend een BBQ op zaterdag 4 oktober
Vandaag langs geweest bij het restaurant voor de lunchstop tijdens de forumrit.
Met de eigenaar een dealtje gesloten. Er wordt ons een zogenaamd "twaalfuurtje" geserveerd. Koffie, colaatje, alcohol vrij biertje inbegrepen,
(voor de twijfelaars; bestel gewoon nog een flesje als je dat wil).
Prijs voor de lunch: β¬ 17.50
Zoals eigenlijk altijd bij een forumrit verzorgt door mij zal ik achteraf een tikkie sturen naar de mee-eters.
Informatie over hoe en wat, komt later nog wel online.
groet Bert(Wing)
Met de eigenaar een dealtje gesloten. Er wordt ons een zogenaamd "twaalfuurtje" geserveerd. Koffie, colaatje, alcohol vrij biertje inbegrepen,
(voor de twijfelaars; bestel gewoon nog een flesje als je dat wil).
Prijs voor de lunch: β¬ 17.50
Zoals eigenlijk altijd bij een forumrit verzorgt door mij zal ik achteraf een tikkie sturen naar de mee-eters.
Informatie over hoe en wat, komt later nog wel online.
groet Bert(Wing)
- Bertwing
Hallo Wingers,
ik wil even meedelen dat de BBQ komende zaterdag 4 oktober na de forumrit niet doorgaat. De rede is dat het aantal aanmeldingen achterblijft bij de verwachtingen. Dat is eigenlijk de rede dat we hebben besloten om geen BBQ feestje op te tuigen, het vraag best wel wat voorbereiding van mij de dagen ervoor en op de dag zelf. Helaas jammer. We bekijken het volgend jaar opnieuw om een BBQ te organiseren.
De forumrit gaat gewoon door.
Wellicht wel tot ziens bij de forum rit aanstaande zaterdag
groet Bert(Wing)
ik wil even meedelen dat de BBQ komende zaterdag 4 oktober na de forumrit niet doorgaat. De rede is dat het aantal aanmeldingen achterblijft bij de verwachtingen. Dat is eigenlijk de rede dat we hebben besloten om geen BBQ feestje op te tuigen, het vraag best wel wat voorbereiding van mij de dagen ervoor en op de dag zelf. Helaas jammer. We bekijken het volgend jaar opnieuw om een BBQ te organiseren.
De forumrit gaat gewoon door.
Wellicht wel tot ziens bij de forum rit aanstaande zaterdag
groet Bert(Wing)
Jammer dat de BBQ niet doorgaat, maar er komt ongetwijfeld een andere kas=ns volgend jaar.
Ik heb inmiddels een de forumrit gezien op MRA, die ziet er lekker groen uit.
Ik heb inmiddels een de forumrit gezien op MRA, die ziet er lekker groen uit.
Groeten uit Volkel,
Erik Windmeijer
oprichter van www.goldwingforum.nl
Mijn motorhistorie sinds 1985:
Verkocht: 1985, Honda CX500, (bj 1980); 1990, Honda CM400t; 1998, Yamaha XS 400 SE, (bj 1980); 2000, Honda CX500, (bj 1983); 2004, BMW K75RT, (bj 1990); 2005, Honda Goldwing 1200 Asp, (bj 1985); 2017, Yamaha XV 535, (bj 1987); 2011, Honda Goldwing 1500 Asp, (bj 1989), 2019, Honda Goldwing 1800, (bj 2002)
In bezit:
2017, Oldwing (voor mijn oude dag)
2022, Honda CB350 Four, bj 1975
2018, Honda CB500 Four, bj 1975
2023, Honda Goldwing Tour DCT, bj 2018
Erik Windmeijer
oprichter van www.goldwingforum.nl
Mijn motorhistorie sinds 1985:
Verkocht: 1985, Honda CX500, (bj 1980); 1990, Honda CM400t; 1998, Yamaha XS 400 SE, (bj 1980); 2000, Honda CX500, (bj 1983); 2004, BMW K75RT, (bj 1990); 2005, Honda Goldwing 1200 Asp, (bj 1985); 2017, Yamaha XV 535, (bj 1987); 2011, Honda Goldwing 1500 Asp, (bj 1989), 2019, Honda Goldwing 1800, (bj 2002)
In bezit:
2017, Oldwing (voor mijn oude dag)
2022, Honda CB350 Four, bj 1975
2018, Honda CB500 Four, bj 1975
2023, Honda Goldwing Tour DCT, bj 2018
- cooper
- Type Goldwing: GL1800
Ik zie helemaal geen route op Bert zijn MRA.
Maar het lijkt erop dat zaterdag op dit moment een verregende dag gaat worden, ik hoop dat het nog veranderd, maar dan laat ik de rit dit keer aan me voorbijgaan.
Voor zij die de druppels gaan trotseren... hou het veilig ginds!
GL 1000 Ltd 1976
GL 1000 K3 1978
GL 1100 Standard 1982
GL 1100 Aspencade 1983
GL 1200 Ltd 1985
GL 1200 SE-i 1986
GL 1500 Aspencade 1989
GL 1500 SE 1995
GL 1500 SE Lehman trike 1995
GL 1800 DeLuxe 2012
Once you ride a Wing, you buy a Wing!

GL 1000 K3 1978
GL 1100 Standard 1982
GL 1100 Aspencade 1983
GL 1200 Ltd 1985
GL 1200 SE-i 1986
GL 1500 Aspencade 1989
GL 1500 SE 1995
GL 1500 SE Lehman trike 1995
GL 1800 DeLuxe 2012
Once you ride a Wing, you buy a Wing!

- Bertwing
Hallo mede Wingers,
Hierbij informatie voor de geplande forumrit `t Groene Hart die gepland staat a.s. zaterdag 4 oktober
De startlocatie is wederom in Bergschenhoek.
Ook dit jaar zijn we weer welkom in de kantine van Stofbergen Plantcompany.
(Stofbergen Plantcompany Anthonie Lionweg 12 2661 DT Bergschenhoek)
Vanaf 09.15 uur is de kantine op de startlocatie geopend.
Jullie zijn gewend om bij de koffie dan appeltaart erbij te nuttigen. Deze traktatie zal de organisatie dus aanbieden.
We starten om 10.30 uur.
Lunchstop om 12.20 uur
Vervolg rit om 13.45
Einde rit om 15.45 uur
Vanuit Bergschenhoek rijden we via de N209 naar Benthuizen, door naar Leiderdorp, langs de Oude Rijn naar Alphen aan de Rijn, via de N460 naar Ter Aar. Rechtsaf richting het riviertje de Kromme naar Mijdrecht en slingerend naar de Vinkeveense Plassen waar we restaurant de Bon aandoen. We vervolgen de route door Vinkeveen en doorkruisen het groene landschap om uit eindelijk het stadje Woerden te bereiken. Via het dorpje Zegveld rijden we langs het riviertje de Meije en passeren Zwammerdam om bij Waddinxveen de Gouwe over te steken. Na het passeren van Moerkapelle via de N209 bereiken we het eindpunt van deze route in Bergschenhoek
De Organisatie is in handen van Bertwing (Bert Groen) 06-15890996.
p.s. de route staat in mijn Garmin en ga ik de donderdagavond nog even controleren.
De deelnemerslijst?
Deze deelnemerslijst vraagt om ingevuld te worden door jullie op de dag zelf. Ik heb de afspraak gemaakt met het restaurant dat ik de lunch betaal, (geen wachttijden bij de kassa). De lunch verrekend ik met een ieder via mijn mobieltje d.m.v. een tikkie achteraf. Hoe en wat zal op de dag zelf wel voor een ieder duidelijk worden.
Nog even tanken :
Komt u via A16 afslag Prins-Alexander polder (afrit 27) dan kunt u tanken bij Shell aan de Molenlaan, of later bij BP aan de Boterdorpseweg.
Komt u via de A 13 afslag Zestienhoven (afrit 11) dan kunt tanken bij BP aan de Boterdorpseweg.
Komt u via de A 12 afslag Bleiswijk (afrit
dan kunt u tanken bij Argos aan de Hoekeindseweg.
(let op bij het derde paar stoplichten, staat een camera!!!)
De weervoorspelling zijn zoals het er nu naar uit ziet helaas niet gunstig, we bekijken het later in de week hoe we hierop reageren.
(de route komt nog online, daarvoor heb ik hulp ingeroepen van Erik, mij lukt dat helaas niet, misschien kan dat ook niet, maar het zit in de pen)
De route kun je nu hier downloaden.
groet Bert
edit director: link naar route toegevoegd
Hierbij informatie voor de geplande forumrit `t Groene Hart die gepland staat a.s. zaterdag 4 oktober
De startlocatie is wederom in Bergschenhoek.
Ook dit jaar zijn we weer welkom in de kantine van Stofbergen Plantcompany.
(Stofbergen Plantcompany Anthonie Lionweg 12 2661 DT Bergschenhoek)
Vanaf 09.15 uur is de kantine op de startlocatie geopend.
Jullie zijn gewend om bij de koffie dan appeltaart erbij te nuttigen. Deze traktatie zal de organisatie dus aanbieden.
We starten om 10.30 uur.
Lunchstop om 12.20 uur
Vervolg rit om 13.45
Einde rit om 15.45 uur
Vanuit Bergschenhoek rijden we via de N209 naar Benthuizen, door naar Leiderdorp, langs de Oude Rijn naar Alphen aan de Rijn, via de N460 naar Ter Aar. Rechtsaf richting het riviertje de Kromme naar Mijdrecht en slingerend naar de Vinkeveense Plassen waar we restaurant de Bon aandoen. We vervolgen de route door Vinkeveen en doorkruisen het groene landschap om uit eindelijk het stadje Woerden te bereiken. Via het dorpje Zegveld rijden we langs het riviertje de Meije en passeren Zwammerdam om bij Waddinxveen de Gouwe over te steken. Na het passeren van Moerkapelle via de N209 bereiken we het eindpunt van deze route in Bergschenhoek
De Organisatie is in handen van Bertwing (Bert Groen) 06-15890996.
p.s. de route staat in mijn Garmin en ga ik de donderdagavond nog even controleren.
De deelnemerslijst?
Deze deelnemerslijst vraagt om ingevuld te worden door jullie op de dag zelf. Ik heb de afspraak gemaakt met het restaurant dat ik de lunch betaal, (geen wachttijden bij de kassa). De lunch verrekend ik met een ieder via mijn mobieltje d.m.v. een tikkie achteraf. Hoe en wat zal op de dag zelf wel voor een ieder duidelijk worden.
Nog even tanken :
Komt u via A16 afslag Prins-Alexander polder (afrit 27) dan kunt u tanken bij Shell aan de Molenlaan, of later bij BP aan de Boterdorpseweg.
Komt u via de A 13 afslag Zestienhoven (afrit 11) dan kunt tanken bij BP aan de Boterdorpseweg.
Komt u via de A 12 afslag Bleiswijk (afrit
(let op bij het derde paar stoplichten, staat een camera!!!)
De weervoorspelling zijn zoals het er nu naar uit ziet helaas niet gunstig, we bekijken het later in de week hoe we hierop reageren.
(de route komt nog online, daarvoor heb ik hulp ingeroepen van Erik, mij lukt dat helaas niet, misschien kan dat ook niet, maar het zit in de pen)
De route kun je nu hier downloaden.
groet Bert
edit director: link naar route toegevoegd
- Bertwing
Hallo Wingers,
DE FORUMRIT VAN a.s. ZATERDAG WORDT GECANCELD.
Het zal menigeen niet verbazen. De weersvooruitzichten zijn zeer slecht
Komend voorjaar zal ik mij weer inzetten om deze rit alsnog met elkaar te rijden.
Voor nu tot later
groet Bert
DE FORUMRIT VAN a.s. ZATERDAG WORDT GECANCELD.
Het zal menigeen niet verbazen. De weersvooruitzichten zijn zeer slecht
Komend voorjaar zal ik mij weer inzetten om deze rit alsnog met elkaar te rijden.
Voor nu tot later
groet Bert
Jammer Bert! Bedankt voor de tijd en moeite die je in de voorbereiding hebt gestopt!
- Anjer
- Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Jammer Bert, misschien hier een snelle oproep met een uitzonderlijk mooi weertje in het najaar?
Ik trek het ook niet om met koud, vochtig weer 2 uur heen en weer op de snelweg en een route te rijden

Mijn motorhistorie sinds augustus 2008
Goldwing GL1200 Aspencade Brons 07-08-2008 - 10-2008
Goldwing GL1500 SE Wit 27-09-2008 - 09-08-2019
Goldwing GL1800 Illusion red 10-08-2019 - heden
-
GW1800Black
Goedemorgen Bert,
Heb mij gister pas aangemeld voor dit forum.
Lees nu net dit bericht.
Kan mij dus niet meer aanmelden, maar zou graag aan willen sluiten in Bergschenhoek om wat informatie over de verschillende modellen GL1800 te verzamelen.
Maar de belangrijkste vraag is ook gaat jullie rit vandaag door, gezien de huidige weersomstandigheden?
Hoop dat je mij nog een reactie kunt geven, gezien de korte termijn waarop ik dit aan je vraag en jullie nΓΊ wellicht al onderweg zijn
In ieder geval veel plezier tijdens deze rit

Excuses stond nog op eerste pagina en lees nu net boven mijn bericht dat deze rit gecanceld is β¦
Jammer dat het weer zo tegen zit.
Met vriendelijke groet,
Johan uit Leiden
Heb mij gister pas aangemeld voor dit forum.
Lees nu net dit bericht.
Kan mij dus niet meer aanmelden, maar zou graag aan willen sluiten in Bergschenhoek om wat informatie over de verschillende modellen GL1800 te verzamelen.
Maar de belangrijkste vraag is ook gaat jullie rit vandaag door, gezien de huidige weersomstandigheden?
Hoop dat je mij nog een reactie kunt geven, gezien de korte termijn waarop ik dit aan je vraag en jullie nΓΊ wellicht al onderweg zijn

In ieder geval veel plezier tijdens deze rit

Excuses stond nog op eerste pagina en lees nu net boven mijn bericht dat deze rit gecanceld is β¦
Jammer dat het weer zo tegen zit.
Met vriendelijke groet,
Johan uit Leiden
- Bertwing
Hallo Johan,
er werd vandaag niet gereden door de forumleden in een gezamenlijke rit. Het is even niet anders, het weer zat niet mee. Volgend jaar wordt nu de enige optie als we in gedachte nemen dat het weer in deze omgeving normaal gesproken minder aangenaam wordt om iets vooruit te organiseren.
Dus even geduld en kijk af en toe op het forum zodra het voorjaar eraan komt.
Opgedane ervaring delen we dan komend voorjaar.
groet Bert
er werd vandaag niet gereden door de forumleden in een gezamenlijke rit. Het is even niet anders, het weer zat niet mee. Volgend jaar wordt nu de enige optie als we in gedachte nemen dat het weer in deze omgeving normaal gesproken minder aangenaam wordt om iets vooruit te organiseren.
Dus even geduld en kijk af en toe op het forum zodra het voorjaar eraan komt.
Opgedane ervaring delen we dan komend voorjaar.
groet Bert
Re: Forumrit 't Groene Hart en aansluitend een BBQ op 4 oktober --> geannuleerd!
Hopelijk dan tot volgend jaar.
GL1500 SE (Model=SC22 Bouwjaar W = 1998) Pearl Chaparral Beige, Color YR-191P (Code YR191U)
- Anjer
- Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Re: Forumrit 't Groene Hart en aansluitend een BBQ op 4 oktober --> geannuleerd!
Je kunt bij de technische tops veel vinden en daar ook altijd vragen stellen

Mijn motorhistorie sinds augustus 2008
Goldwing GL1200 Aspencade Brons 07-08-2008 - 10-2008
Goldwing GL1500 SE Wit 27-09-2008 - 09-08-2019
Goldwing GL1800 Illusion red 10-08-2019 - heden