Forumrit op tweede paasdag naar Biker's Best in Renswoude

Georganiseerde evenementen vanuit het forum.

Ga je op tweede Paasdag mee naar Biker's Best?

Peiling eindigde op 11 apr 2023, 12:35

Ja, en ik start in Alblasserdam
12
44%
Ja, en ik start in het Noorden
1
4%
Ja, maar ik ga rechtstreeks naar Renswoude
10
37%
Nee
4
15%
 
Totaal aantal stemmen: 27

Gebruikersavatar
Bertwing
Berichten: 101
Lid geworden op: 19 jun 2016, 18:46
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Pijnacker

Re: Forumrit op tweede paasdag naar Biker's Best in Renswoude

Bericht door Bertwing » 11 apr 2023, 22:01

Pasen viel vroeg dit jaar. Dat kan betekenen dat het nog wat frisjes is buiten. Met een extra trui en legging onder het motorpak vonden wij het prima.
Toe wij in Alblasserdam arriveerden stonden er al velen te wachten. Beetje bij kletsen en al vlug gingen we onderweg. Heb helaas geen foto`s van ons startpunt.
Het weer was beter dan verwacht zeker toen we slenterden rond Bikers Best. Op weg naar huis bij Utrecht de regen ingereden, ach we waren bijna thuis.
Bedankt voor de dag en gezelligheid.

Bertwing
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
Bertwing
Berichten: 101
Lid geworden op: 19 jun 2016, 18:46
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Pijnacker

Re: Forumrit op tweede paasdag naar Biker's Best in Renswoude

Bericht door Bertwing » 11 apr 2023, 22:01

Pasen viel vroeg dit jaar. Dat kan betekenen dat het nog wat frisjes is buiten. Met een extra trui en legging onder het motorpak vonden wij het prima.
Toe wij in Alblasserdam arriveerden stonden er al velen te wachten. Beetje bij kletsen en al vlug gingen we onderweg. Heb helaas geen foto`s van ons startpunt.
Het weer was beter dan verwacht zeker toen we slenterden rond Bikers Best. Op weg naar huis bij Utrecht de regen ingereden, ach we waren bijna thuis.
Bedankt voor de dag en gezelligheid.

Bertwing
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
Marco1
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 1596
Lid geworden op: 12 sep 2011, 00:51
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Eindhoven de gekste

Re: Forumrit op tweede paasdag naar Biker's Best in Renswoude

Bericht door Marco1 » 11 apr 2023, 23:43

Het was weer een leuke dag.
320 km uit en thuis.
Net voor de regen weer thuis aangekomen.

En net als vorig jaar stond ook nu mijn volgende wing tussen al het andere moois.
Afbeelding
Groeten Marco1.

Honda NX250 Wit MX-84-JP 1993 (1997-1999)
Yamaha XJ600S Diversion KanarieGeel MT-28-VF 1995 (1999-2006)
Honda GL1500 SE Zwart/grijs MB-HG-86 1998 (2015-2018)
Honda GL1800 Candy Jupiter Orange MN-GR-78 2002 (2018-????)

Gebruikersavatar
Karin
Berichten: 46
Lid geworden op: 24 jan 2022, 09:16
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Gemeente Alkmaar

Re: Forumrit op tweede paasdag naar Biker's Best in Renswoude

Bericht door Karin » 12 apr 2023, 10:34

Ik was aan het twijfelen, zal ik wel of zal ik niet gaan.
Geen spijt van!
Met twee medewingers de terugweg gereden.
Ik was nét niet vóór de bui thuis, maar wel bijna! :mrgreen:
Was een prima dag! 8)
Wees jezelf. Er zijn al anderen genoeg! :mrgreen:

Gebruikersavatar
beinhart
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 649
Lid geworden op: 01 sep 2010, 13:17
Type Goldwing: overig
Locatie: hoogerheide-city
Contacteer:

Re: Forumrit op tweede paasdag naar Biker's Best in Renswoude

Bericht door beinhart » 12 apr 2023, 11:21

ik had al kilometers genoeg gemaakt dus was 2e paasdag ff naar motoport goes gegaan (smiddags) ook met regen weer naar huis
Afbeelding
PRETTIG GESTOORD (ik ben niet gek, dat is een andere afdeling)

Andrewing
Berichten: 204
Lid geworden op: 22 mei 2022, 13:38
Type Goldwing: overig
Locatie: Emmen

Re: Forumrit op tweede paasdag naar Biker's Best in Renswoude

Bericht door Andrewing » 12 apr 2023, 11:25

Was een top paas maandag eindigend met een klapper, jawel achterband geklapt met snelheidje van 110km op de terugweg richting huis, gelukkig verder niets aan de hand en heb mij die dag prima vermaakt.
In afwachting van een nieuwe achterband kon even duren zijden ze qua levering maar ja komt wel weer goed 😁😁


Afbeelding
Onder het mom, niet ouwe hoeren maar toeren!!!

Gebruikersavatar
ffgezellig
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 jun 2018, 23:07
Type Goldwing: GL1800

Re: Forumrit op tweede paasdag naar Biker's Best in Renswoude

Bericht door ffgezellig » 12 apr 2023, 14:15

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
For the Alliance.....oh wacht verkeerd forum :-)

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Forumrit op tweede paasdag naar Biker's Best in Renswoude

Bericht door peter n.d. » 13 apr 2023, 17:43

Beste Zusters en broeders , lees hier ent beleef ent t beeft den tweede ent laatste deel van de pelgrimstocht naar het Wahalla van de Goldwing .Den stoet stalen rossen trekt zich ent begeeft zich op weg . Den stichter , Erik , en zuster Astrid , trokken ent reden op de kop .Zuster Astrid had ent vervulde den taak van wegzetter Broeder Kris was ditmaal ent de laatste ent den hekkensluiter . .Iedereen kwam ent is eens aan de beurt om zijn ent medebroeders ent zusters de weg te tonen .Den tocht liep langs 1 waterloop en den weg was bezaaid met obstakels ent weg versmallingen .Soms moesten de broeders ent zusters stoppen aan den kruispunten om de blikken dozen op vier ent wielen te laten passeren .Den tocht verliep grotendeels langs ent de dijken ent hier was het opletten ent goed zien voor de tweewielers zonder motor , ent wandelaars ent de blikken dozen . Den wind maakt ent zorgde ervoor dat het aan den frisse kant bleef .Menig broeder en zuster hadden ent zorgden ervoor dat de poepchauffage ent handverwarming overuren maakten .In den kanten lagen ent waren de schapen aanwezig , sommigen aan het schuilen ent verstoppen voor den harde wind ent de frisse tempraturen . Anderen waren aan het grazen ent smullen van het groene ent hoog gras . Ook kon men zien ent zag men hier ent daar bunkers , sommigen nog in tamelijke ent goede staat , anderen hier en daar geschonden ent beschadigd .Weldra moesten de broeders ent zusters den rivier over. Tijdens den wachttijd werden de stalen rossen stil gelegd ent sommigen aten een stukje van hun proviand , anderen slaan ent praten met een andere broeder ent zuster .Anderen maakten ent trokken nen foto van den groep .Den overzet kwam ent lag aan den over aan . Den stalen rossen scheepten in ent werden verdeeld over den overzetboot . Den veerman werd ent is betaald door den sponser ent eigenaar van het wahalla van de Goldwing. .Den andere oever werd weldra ent bereikt ent de motoren verlieten den overzetboot .Weer even door nen centrum ent smalle straten .Den weg ent tocht liep nu ent was meer heuvelachtig .Ook den bossen ent bomen vervangen het water ent de dijken . Het einddoel kwam ent is in zicht .Het gehucht ent gemeente Renswoude word deze dag ent overspoeld door meer broeder sent zusters die in het bezit zijn van nen Goldwing .De motoren worden stilgelegd ent den groep ziet ent ontmoet andere broeders ent zusters van den forum .Even rondkijken nen koffie ent wat bijpraten .Drie broeders ent zuster besloten om samen af te rijden . Op den snelweg overviel plots de regen ent wind de broeders ent den zuster . aan een pompstation werd ent trokken ze hun regenpakken aan . De regen ent den wind maakten van deze pelgrimstocht eerder ent nen boetetocht . Weldra verliet den eerste broeder de n andere broeders ent den zuster . daarna verdwenen iets later den broeder ent den zuster den broeder die richting Vlissingen moest. De regen ent wind waren weg ent den broeder ent zuster waren omstreeks 18 uur ent 580 km later thuis .Spijtig dat den regen ent de wind den grote spelbreker waren op deze dag . Maar het is ent is wat het is . :mrgreen: Groeten Van Bob , zuster Christine ent broeder Peter n.d. ,, schrijver van ent dit verslag ent andere verslagen :mrgreen: :wink:

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13416
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Forumrit op tweede paasdag naar Biker's Best in Renswoude

Bericht door RonalT » 15 apr 2023, 19:01

Pfff.... dat Oud Vlaams is best lastig lezen, maar het verhaal is wel duidelijk. Ik lees dat het een gezellige dag was. ;-)
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Andrewing
Berichten: 204
Lid geworden op: 22 mei 2022, 13:38
Type Goldwing: overig
Locatie: Emmen

Re: Forumrit op tweede paasdag naar Biker's Best in Renswoude

Bericht door Andrewing » 15 apr 2023, 20:21

Hij heeft anders broeders en zusters genoeg zo te lezen, kon hij het niet aan hun vertellen. Word gewoon moe van zo een verhaal🤣🤣🤣
Onder het mom, niet ouwe hoeren maar toeren!!!

Gebruikersavatar
cooper
Berichten: 2064
Lid geworden op: 10 aug 2010, 12:53
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Stabroek (Belgie)

Re: Forumrit op tweede paasdag naar Biker's Best in Renswoude

Bericht door cooper » 01 mei 2023, 15:07

Bertwing schreef:
11 apr 2023, 22:01
Het weer was beter dan verwacht zeker toen we slenterden rond Bikers Best.
Bedankt voor de dag en gezelligheid.
Bertwing
Afbeelding
Hé! Die ken ik, volgens mij stond die op de terugweg langs de snelweg met een lekke band!? :wink: :lol:
Once you ride a Wing, you buy a Wing!
Afbeelding

Gesloten